Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Edit: Med et par hundre år mente jeg at folk ofte refeterer til krigstiden når dem sier hvordan "forfedrene" bygde opp landet.

Siden jeg var litt usikker derfor et par hundre.

Lenke til kommentar

Det er flere ting som irriterer meg akkurat nå.

 

- Diskusjonen om innvandrere irriterer meg. Spesielt fordi jeg føler meg truffet når noen sier ting som "innvandrere har ingenting her og gjøre, de kan pelle seg vekk til sitt eget land".

- Så irriterer det meg at det er en hel haug med ting som plager meg, men jeg har ingen å fortelle det til som kan hjelpe meg.

- Hodepinen min som jeg har hatt siden jeg stod opp som får det til å føles ut som om hodet mitt bokstavlig talt skal eksplodere irriterer meg ganske kraftig.

- At YouTube alltid skal forandre på ting pluss at de har en liste over "liked" videoer, men ikke "disliked".

- Det irriterer meg også at dette generelt har vært en drittdag.

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lenge siden sist, gutta! Tråden stenges for opprydning.

 

En håndfull innlegg har blitt slettet og advarsler utdelt. Hvis dere vil ha tråden stengt over natten så er det bare å poste et siste offtopic-innlegg, så skal jeg personlig sørge for at det skjer.

Endret av Runar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Foreslår at du kaster noe av tingene deres, eller gir de en lærepenge, som å sette en bøtte vann over døren, så de får en overraskelse når de kommer inn. :p

 

Dem har også kastet o`boy boksen min og et uåpnet glass med syltetøy.

Slikt går det når mannfolk skal rydde. Dem gjorde det ikke med vilje, trodde visst ikke at det var mitt. Vi har jo null system her uansett.

 

Å bo sammens med andre kan være meget irriterende til tider.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Foreslår at du kaster noe av tingene deres, eller gir de en lærepenge, som å sette en bøtte vann over døren, så de får en overraskelse når de kommer inn. :p

 

Dem har også kastet o`boy boksen min og et uåpnet glass med syltetøy.

Slikt går det når mannfolk skal rydde. Dem gjorde det ikke med vilje, trodde visst ikke at det var mitt. Vi har jo null system her uansett.

 

Å bo sammens med andre kan være meget irriterende til tider.

 

1. kast noe dem bruker

 

2. skriv navnet ditt på alt som er ditt.

 

3. forhåpentlighvis suksess.

 

4. hvis ikke, gi kjeft og gi krav på en hel del av skap og kjøleskap som bare er ditt og/eller et eget kjøleskap

Lenke til kommentar

Audi på Forus. De skal ha 1000 kroner for en "jobb" som tar dem 2 minutter. Eneste de skal er å skrive inn "11468" i ECU'n på bilen for å aktive cruisecontrol funksjonen som jeg har ettermontert. Jeg kunne gjort det selv bare jeg hadde hatt utstyret.

Og ikke nok med det, de kan ikke gjøre det før mandag neste uke, men da må jeg på jobb så jeg får ikke levert bilen før mandag ettermiddag så de kan gjøre det på tirsdag.

Lenke til kommentar

Audi på Forus. De skal ha 1000 kroner for en "jobb" som tar dem 2 minutter. Eneste de skal er å skrive inn "11468" i ECU'n på bilen for å aktive cruisecontrol funksjonen som jeg har ettermontert. Jeg kunne gjort det selv bare jeg hadde hatt utstyret.

Og ikke nok med det, de kan ikke gjøre det før mandag neste uke, men da må jeg på jobb så jeg får ikke levert bilen før mandag ettermiddag så de kan gjøre det på tirsdag.

 

 

 

Haha, minte jeg om en pondusstripe:

pondus.gif

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...