Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg litt over at jeg nettopp gikk over 1 kilometer med 10 liter bensin i en litt tung kanne. Ja, det blir litt tungt å gå med såpass vekt i hånden. Jeg skulle få fres i en jordebil som vi har stående. Sist jeg hadde brukt den, så gikk den bensintørr. Når jeg nå skulle ned med bensinen, håpet jeg jo selvsagt at det var spenning på batteriet. Neida, det var det selvsagt ikke.

Så glad jeg er i å kjøre, var det selvsagt litt irriterende at jeg måtte gå opp igjen.

Får taue den i gang med traktor i morgen da..

Lenke til kommentar

Og utlendinger har IKKE like mye rett til å være her som oss, faktisk. Mine forfedre har bygd dette landet,

Dine forferdre? Vi har alle samme forfedre.

Irriterer meg at noen ikke kan elementær biologi.

Det kommer jo an på hvor langt tilbake i tid man går da. Er bannsikker på at han ikke mente tilbake før steinalderen. Gjør du deg vrang, eller? Kanskje forfedre var litt feil ord, men jeg forstår utmerket hva han mener.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over at ingen som faktisk tørr å innse problemene vi har her, ei heller gjøre noe med det. Når politiet selv viser til at alle voldtekter i oslo er utført av innvandrere, hjelper det ikke noe som helst gitt..

Selv får jeg ikke jobb som håndverker pga .......

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvis man finner noe irriterende som er poltisk, så hører det hjemme her jo.

Og kvervulere på hva som hører hjemme her eller ikke, er off-topic.

On-topic! At jeg må på butikken. Vil bare fortsette å være lat her jeg sitter.

Lenke til kommentar

Du mener altså at forfedrene til en pakistaner har gjort like mye for å "bygge norge" som forfedrene til en nordmann?

edit

For at innlegget skal høre hjemme i tråden:

Folk med null tankegang eller innsikt som prøver å påpeke andres idioti irriterer meg.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du mener altså at forfedrene til en pakistaner har gjort like mye for å "bygge norge" som forfedrene til en nordmann?

Jepp.

Men hallo jeg snakker om forfedrene til oss alle.

Lenke til kommentar

Jepp.

Jeg håper du fleiper.

Om du prater såpass langt tilbake som du gir inntrykk for tar du fortsatt feil, da ingen av disse gjorde det grann for å bygge norge. De bodde tross alt i afrika og brukte dagene på å spise insekter og slå på trommer.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis man finner noe irriterende som er poltisk, så hører det hjemme her jo.

Og kvervulere på hva som hører hjemme her eller ikke, er off-topic.

On-topic! At jeg må på butikken. Vil bare fortsette å være lat her jeg sitter.

Legg merke til "Politiske diskusjoner" i posten min. :)

Hatt problemer med kneet mitt i noen år nå, men i dag gjør det spesielt vondt... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jepp.

Jeg håper du fleiper.

Om du prater såpass langt tilbake som du gir inntrykk for tar du fortsatt feil, da ingen av disse gjorde det grann for å bygge norge. De bodde tross alt i afrika og brukte dagene på å spise insekter og slå på trommer.

Å slutt nå med kvervulasjonene dine. Forfedrene våre utvandret fra Afrika og vi stammer alle fra dem, var ikke jeg som brukte ordene stamme fra forfedre om en generasjon for noen hundre år siden. Det var det jeg korrigerte på.

Lenke til kommentar

Å slutt nå med kvervulasjonene dine. Forfedrene våre utvandret fra Afrika og vi stammer alle fra dem, var ikke jeg som brukte ordene stamme fra forfedre om en generasjon for noen hundre år siden. Det var det jeg korrigerte på.

1. Ja, forfedrene til alle mennesker utvandret fra afrika.

Noen bosatte seg i Norge. Disse er forfedrene til nordmenn, vi som originalt holder til i landet. Disse og alle generasjonene etter bygde landet. Nordmenn slekter på disse. Norge hører til oss, og vi hører til her. En person født i norge, også kjent som en nordmann, har mer rett på norge enn hva en utlending har.

Forfedrene til feks en inder utvandret fra afrika. Nevnte mennesker bosatte seg i india og er forfedrene til indere, de som orignalt holder til i landet. Disse og alle generasjonene etter bygde india. Indere slekter på disse. India hører til indere, og indere hører til i india. En person født i india, også kjent som en inder, har mer rett på landet enn hva jeg har. Disse inderne, selv om de har samme forfedre som meg laaaaaaaangt tilbake i tid, mangler forfedrene som bosatte seg i Norge. Det er sistnevnt forfedre vi omtaler, ikke apemenneskene fra tusener på tusener på tusener av år tilbake.

Kan det gjøres noe klarere enn dette?

2. jeg kvervulerer ikke, jeg undres over hvorfor du gjør det. Saken er ganske svart/hvit for meg. Nordmenn = Norge. Indere = India. Dette betyr ikke at indere ikke skal få lov til å bo i Norge, eller nordmenn i india.

edit:

Noen hundre år tilbake sier du? Her var jeg og trodde menneskene befolket norge for noe rundt 10.000år siden. Godt du kunne rette opp i mine faktafeil.

Endret av BTK Nyhus
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...