Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Irriterer meg at de kommer hit, istedet for å fikse sine egne land.

Hvordan kan de fikse sine egne land når de blir skutt bare de nevner ordet "ytringsfrihet"?

Ducktape??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt dere sier er temmelig overdrevet. Islam har ekstremister slik som alle andre grupper og majoriteten av innvandrere til Norge er Tyskere og øst-europeere.

FEIL.

Flest polakker og svensker. Etterfulgt av Pakistan, Irak, og Somalia.

Dessuten har det veldig lite å si at det er flest svensker, polakker eller tyskere som du hevder. De oppfører seg, og er ikke noe problem. Velkommen skal de være.

Og det har ikke en dritt med ekstremisme å gjøre. Det har med oppførsel, kvinnesyn, og måte å være på.

Endret av Exelcius
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Er jo ekstremt mye snakk om at polakker stjeler, så hva mener du med at de oppfører seg?

Du kan ikke dømme en bok på utseendet er det noe som heter. Som oftest er det en grunn for at de vil vekk fra landet sitt? Jo, det er helt jævlig å bo der. Derfor kommer de til Norge, muslimer, polakker, tyskere whatever? Mange kommer for å "starte et nytt liv." Og det er idioter som dere så gjør det vanskelig for de. Ja det finnes pappskaller som kommer derfra også, og bare skaper bråk, men det finnes også mange norske pappskaller. Så ikke bare skyld på utlendinger, de har like mye rett til å være her som oss.

Dette landet er blitt kåret til verdens beste land. Tåler ikke du/dere at det er et flerkulturelt samfunn, så flytt.

Lenke til kommentar

Dette landet er blitt kåret til verdens beste land. Tåler ikke du/dere at det er et flerkulturelt samfunn, så flytt.

Indoktrinert så det holder. Jeg flytter ikke på meg fordi en liten gruppe mennesker med makt har bestemt at de skal slippe inn horder med utlendinger. Heller skyte de som trenger seg inn.

Endret av WarpX
  • Liker 4
Lenke til kommentar

At alderen på folk her er så lav. Det merkes, for å si det sånn.

Nå blir jeg vel skutt, men det driter jeg i.

Jepp, det merkes når jeg ser meg rundt på dette forumet. Personlig er jeg 15 år da, så du får vel mislike meg. Fyller snart 16.

Irriterer meg over en jente jeg kjenner, broren ble skutt i skulderen.. har ikke hørt fra henne etter i går. Altså, jeg vil vite hvordan det går med broren.

Lenke til kommentar

Er jo ekstremt mye snakk om at polakker stjeler, så hva mener du med at de oppfører seg?

Du kan ikke dømme en bok på utseendet er det noe som heter. Som oftest er det en grunn for at de vil vekk fra landet sitt? Jo, det er helt jævlig å bo der. Derfor kommer de til Norge, muslimer, polakker, tyskere whatever? Mange kommer for å "starte et nytt liv." Og det er idioter som dere så gjør det vanskelig for de. Ja det finnes pappskaller som kommer derfra også, og bare skaper bråk, men det finnes også mange norske pappskaller. Så ikke bare skyld på utlendinger, de har like mye rett til å være her som oss.

Kjenner masse polakker, flotte folk. Polakkene som stjeler er som regel ikke folk som bor her, de arbeider her i korte perioder, og stjeler mest på arbeidsplassen, som håndtverkerverktøy osv. Er nok rumenere du tenker på.

Og den største grunnen til innvandring i Norge er arbeidsinnvandring, og familiegjennforening.

Den minst brukte grunnen? Jo, flukt.

Og utlendinger har IKKE like mye rett til å være her som oss, faktisk. Mine forfedre har bygd dette landet, ikke faen at noen skal komme hit å bare tråkke på våres kultur, og kreve at DEMS krav skal godtas, hvis ikke er det jo rasisme... Oppfører dem seg, flott, hvis ikke, så ut med dem. Hvis det er så fælt å bo der de bor, så kan de ikke komme HIT, uten å ha lært av hvordan det er hjemme. De kan iallfall sette pris på å bo her. Flere ganger kommet på fest og blitt med møtt med "Faen jeg hater norskinger azzz", hadde jeg sagt noe lignende til dem hadde jeg blitt skutt.

Bo på Oslo's østkant i 20 år, så blir man ganske drittlei/irritert etterhvert.

Endret av Exelcius
Lenke til kommentar

At alle skal være så jævla politisk korrekte. Er til å bli kvalm av.

Om jeg blir rana av en 'typisk asiat' så kommer jeg til å si asiatisk utseende og du forstår søren meg godt hva jeg mener. Ikke kom med noe 'det bor også noen hvite folk i asia som er like asiatiske som Wang Wong Goo'.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Og den største grunnen til innvandring i Norge er arbeidsinnvandring, og familiegjennforening.

Den minst brukte grunnen? Jo, flukt.

Og utlendinger har IKKE like mye rett til å være her som oss, faktisk. Mine forfedre har bygd dette landet, ikke faen at noen skal komme hit å bare tråkke på våres kultur, og kreve at DEMS krav skal godtas, hvis ikke er det jo rasisme... Oppfører dem seg, flott, hvis ikke, så ut med dem. Hvis det er så fælt å bo der de bor, så kan de ikke komme HIT, uten å ha lært av hvordan det er hjemme. De kan iallfall sette pris på å bo her. Flere ganger kommet på fest og blitt med møtt med "Faen jeg hater norskinger azzz", hadde jeg sagt noe lignende til dem hadde jeg blitt skutt.

Bo på Oslo's østkant i 20 år, så blir man ganske drittlei/irritert etterhvert.

Du har tydeligvis ikke merket at folk sier: Irriterer meg at det er så mange negere overalt. eller: Muslimer er mye verre da.

Det sykeste av det er at de får pluss for det? De får pluss for å rakke ned på andre mennesker. Det er vel bare jeg som ser noe feil i dette?

Tror du det hjelper å si at det minste tallet innvandrere kommer fra flukt, når folk klager over at de er neger, muslim, kristen? Når folk sier at det irriterer å se negere overalt, så tenker jeg. Har ikke de like mye rett til å gå på denne jord som oss? De har en annen farge/bakgrunn, og alikevel slenges det så mye drit at det er faktisk forferdelig å se på.

Ditt argument er at dine forfedre har bygget opp denne jord, derfor skal ikke utlendinger få bestemme noe men du skal. Har du bygget opp noe ? Kan være de andre bare vil ha et bedre samfunn, noe de prøver å komme til men så møter de sånne hindere fra oss. Jeg støtter fullt og helt innvandring, men jeg ser meg også helt enig at de får sin sjangse, driter de seg ut så får de komme seg vekk.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

JEG irriterer meg over folk som mener de har rett til og krav på ditt og datt fordi "forfedrene" deres har gjort seg fortjent til det.

Dette er verdt en pluss. Ikke at man ser så mange farger.

Lenke til kommentar

Det satt fem jenter i klassen min i dag og diskuterte høylydt konsistensen, smaken og fargen av sæden til guttene de hadde hatt seg med. Hva får dem til å tro at jeg har et behov for å høre om hvordan kjærsten din sitt sperm smaker? Er det ikke mulig å være litt diskré ovenfor de som ikke vill høre slikt snakk? Nå er ikke jeg særlig prippen av meg, men det får da være grenser til hvor intime de skal være i en klassetime.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Og utlendinger har IKKE like mye rett til å være her som oss, faktisk. Mine forfedre har bygd dette landet,

Dine forferdre? Vi har alle samme forfedre.

Irriterer meg at noen ikke kan elementær biologi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...