Nivera Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hater den stygge mini grisen til naboen min. Feite pølsa driter overalt i oppkjørselen og hagen vår, og eieren er ei 90 år gammel senil kjerring. Skal prøve å få avtalt at når hu dør skal jeg få steke grisen å ha BBQ party. 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Kjipt BBQ party hvis det bare er en minigris da. Irriterer meg at jeg er jævlig trøtt/sliten, men vil ikke legge meg for kl 23 så ikke døgnrytmen blir helt ape. e: Og så irriterer jeg meg over at jeg satt og leste til langt på natt så jeg fikk bare sånn 5t søvn. Endret 23. august 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hva med en brødSkjærer? HVA MED Å IKKE OVERDRIVE!?!?!?!?!!!!?!?!!!!!111!???????!?+++1+1+ ?! 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Media & Kommunikasjons gruppa fikk i dag Macbook'ene sine. Dette hører jeg, og dette står på Facebook: "Fått meg Mac!!!!!!!1one11!" "Digger Mac! Har ikke prøvd den ennå, har ikke slått den på engang, men jeg digger den <3333" "Mac er best azz!" Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 De blir fasinert av at de kan bruke to fingre på touchpaden. Synd for de at dem ikke kan spille portal Men mac er jo gode maskiner. Til en litt stiv pris. Mac minner meg alltid på: http://www.youtube.com/watch?v=9BnLbv6QYcA 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kaarerekanraadi Skrevet 23. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2010 Irriterer meg at det er så mange negere overalt. 15 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hater den stygge mini grisen til naboen min. Feite pølsa driter overalt i oppkjørselen og hagen vår, og eieren er ei 90 år gammel senil kjerring. Skal prøve å få avtalt at når hu dør skal jeg få steke grisen å ha BBQ party. Hva med å hjelpe henne å sette opp et gjerde til grisen da. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Media & Kommunikasjons gruppa fikk i dag Macbook'ene sine. Dette hører jeg, og dette står på Facebook: "Fått meg Mac!!!!!!!1one11!" "Digger Mac! Har ikke prøvd den ennå, har ikke slått den på engang, men jeg digger den <3333" "Mac er best azz!" Grøss Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg bor på landet med en Riks-TV dekoder fra Sagem. Visstnok den verste dekoderen for dem med svakt signal. Skulle ønske den var fra Grundig. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) At alderen på folk her er så lav. Det merkes, for å si det sånn. Nå blir jeg vel skutt, men det driter jeg i. Endret 23. august 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Irriterer meg at det er så mange negere overalt. det var ikke snilt sagt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Irriterer meg at det er så mange negere overalt. Irriterer meg litt at fem stykker trykte +1 på innlegget over. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Irriterer meg litt at fem stykker trykte +1 på innlegget over. Ingen tør å si det, men alle tør å gi et anonymt 'thumbs up'.. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Irriterer meg litt at fem stykker trykte +1 på innlegget over. Ingen tør å si det, men alle tør å gi et anonymt 'thumbs up'.. Man har ikke lov å si det, med mindre man orker å begrunne det hele. Endret 23. august 2010 av ;_; Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Muslimer er mye verre da. Mange negre som er kristne. Hater religion generelt sett, men kristendom > islam. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Irriterer meg at de kommer hit, istedet for å fikse sine egne land. 4 Lenke til kommentar
Exelcius Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Religion ja, det er faen meg irriterende! Og mest irriterende av de alle, er Islam. Hvor er de innvandrerne som skaper problemer i Norge fra? Jo, Somalia, Pakistan, Marokko, Irak, Tyrkia. Muslimske land. Vanlig afrikanere, fra Sør-Afrika, Namibia, Ghana, Kapp Verde osvosv, er som regel flotte folk, japanere, kinesere, engelskmenn, kanadiere, spanjoler, thailendere, aldri vært noe problem. Den dagen jeg våkner til "ALLALALALAAAAH"-rop fra en av disse moskéene, emigrerer jeg.. til Færøyene ellernoe. For det er irriterende. Endret 23. august 2010 av Exelcius 3 Lenke til kommentar
csundby Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hvis jeg skulle skrevet opp alt som irriterer meg, så hadde jeg vært nødt til å sitte her i flere år. Men, det som irriterer meg mest er skrivefeil! Jeg hater skrivefeil. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Alt dere sier er temmelig overdrevet. Islam har ekstremister slik som alle andre grupper og majoriteten av innvandrere til Norge er Tyskere og øst-europeere. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Irriterer meg at de kommer hit, istedet for å fikse sine egne land. Hvordan kan de fikse sine egne land når de blir skutt bare de nevner ordet "ytringsfrihet"? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg