CFM Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Vestlandet og været. Det går for faen ikke å ha en ren bil her. Det må absolutt komme en regnbyge mens man er ute og kjører. Det skjer hver bidige gang! Nei, ett år til her nå så flytter jeg hjem til Østlandet, kjøper meg hus med garasje og kjøper en drittbil som jeg bruker til jobben. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 HAter alle studenten som det kryr av. Altfor mange. De bør brukes til noe nyttig.... Bioenergi. Soylent green....... 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) En dude som maser om jeg kan kjøpe spotify premium eller runescape membership til han. :!: Dette sa han: 0.0 sier: Gjør mæ 1 mnd memb på rs? du for en bolle pakke Endret 22. august 2010 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Skal ta med en svær og tung bag på skolen i morgen, ettersom biologiklassen skal på tur. Problemet er at jeg ikke vet om vi skal møte opp bak på skolen eller opp i 5. etasje (hvor biologiklasserommet er). Kan fort bli tung å bære den baggen opp 5 etasjer. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Skal ta med en svær og tung bag på skolen i morgen, ettersom biologiklassen skal på tur. Problemet er at jeg ikke vet om vi skal møte opp bak på skolen eller opp i 5. etasje (hvor biologiklasserommet er). Kan fort bli tung å bære den baggen opp 5 etasjer. Skal ta med masse utstyr til skolen i morgen, og må ta buss. Jippi Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Skal ikke være lett, nei Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Opel-reklamen med ei bitch som synger en utrolig irriterende sang (be okay). Står i stil med kvinnfolks elendige musikksmak ellers. Endret 23. august 2010 av WarpX 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 litt forvirrende når det står et mannetegn ved siden av nicket ditt da... Det er ikke et mannetegn, det er en snarvei til "vis profil". Tegnet ang. kjønn finner du inne på en persons profil. Det irriterer at jeg er sulten en halvtime før kantina åpner. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Første skoledag i dag. Bortkastet tid, ordntlig undervisning begynner ikke før neste uke, alikavel skal vi møte opp hver dag og få informasjon, se på pc, studieteknikk, grilling og byrebus. Faen ikke dette jeg har betalt for. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Argh så irriterende. Hadde jeg bare ringt litt før idag så hadde jeg kanskje fått bilen min idag, hvertfall fått ordnet pengene >.< Shait! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Gypsy:Hvor går du? Starter ikke får imorgen, men likevell våknet jeg kl.08 idag. Det var irriterende. Endret 23. august 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg tar noen fag på bybroen i år danielzu. Du skal nå være glad for at du har en bra døgnrytmne, skulle gjerne byttet med deg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jo,forsåvidt. ^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Er flere ting som irriterer meg også. Første jeg gjorde i mårrest var og lete i suppeldunken(som står ute) Dem jeg deler leilighet med har hatt en ryddesjau på kjøkkenet og kastet min grønne te i fra kina. Ja sant. Dette er en tetype som man bare får tak i på visse plasser i kina, er vel første knopp tror jeg, sunneste som er å få tak i. Dyre greier. Det hadde dem kastet. Sammens med en pose ren ginseng jeg hadde, pluss litt annet. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Fikk vite at skjermkorta i maskinen er ustabile og derfor bør byttes ut. Skjermkort er så dyrt for tiden, man kan jo få to spillkonsoller for prisen av ett skjermkort. Bah! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Er flere ting som irriterer meg også. Første jeg gjorde i mårrest var og lete i suppeldunken(som står ute) Dem jeg deler leilighet med har hatt en ryddesjau på kjøkkenet og kastet min grønne te i fra kina. Ja sant. Dette er en tetype som man bare får tak i på visse plasser i kina, er vel første knopp tror jeg, sunneste som er å få tak i. Dyre greier. Det hadde dem kastet. Sammens med en pose ren ginseng jeg hadde, pluss litt annet. Hva slags suppegjøker bor du med som kaster andre personers ting? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Dette irriterer meg: At jeg har blitt helt avhenging av oppkjæringsmarksinene på butikken når jeg skal kjøpe brød. KJøpte uoppkjært brød igår, og etter noen runder med brødkniven ser hele brødet ut som et dass. Smuler OVERALT, ujevne skiver. Endte med at jeg kastet brødet i søppla av ren fustrasjon. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Dette irriterer meg: At jeg har blitt helt avhenging av oppkjæringsmarksinene på butikken når jeg skal kjøpe brød. KJøpte uoppkjært brød igår, og etter noen runder med brødkniven ser hele brødet ut som et dass. Smuler OVERALT, ujevne skiver. Endte med at jeg kastet brødet i søppla av ren fustrasjon. Trist. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 kjøp en brødkjærer som du kan ha HJEMME Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hva med en brødSkjærer? 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg