Sk!ppy Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Diskutert: vekka han hele byen da? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Diskutert: vekka han hele byen da? Ha-ha-ha.... Det er ei bygd! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 SYKT irritert over denne trege PCen og ikke har råd til ny for øyeblikket. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Starter på ny jobb i morra, ganske nervøs. IMA SUIT UP! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Snakker vi dress, eller bare pent kledd? Du får ha lykke til 1 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Noe som er irriterende er alt maset om iCarly, Gossip Girl, Vampire Diaries, Twilight osv osv. Gah. Er ikke dette drit som er laget for kvinnfolk? Bare la være å bry seg med det. Therawyn er et kvinnfolk. Glad noen legger merke til det. litt forvirrende når det står et mannetegn ved siden av nicket ditt da... 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 litt forvirrende når det står et mannetegn ved siden av nicket ditt da... Hvordan mannetegn sikter du til, for jeg ser det ikke. Ser bare dame(jente)tegn på profilen hennes 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hmm. Et innlegg som jeg skrev i en annen tråd, fikk en pluss, men innlegget ble fjernet. Men plusset ikke er fjernet fra profilen. Hva er da vitsen med å fjerne alle innleggene her som vi plusser på? 1 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg klarer ikke å prioritere! Har 1/3 igjen på andresesongen av Criminald Minds, samt sesong tre og fire. Som jeg må levere tilbake til venninnen min som drar til England neste fredag. Jeg har derfor lyst til å se så mye som mulig, samtidig som den fornuftige delen av meg sier jeg bør sove. Positive fordeler her er å slippe å se ut som er vrak i morgen tidlig, da skolen begynner for fullt. Tror jeg må gi inn for fornuften. : O Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Om du har tilstrekkelig med lagringsplass: http://www.dvddecrypter.org.uk/ Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg klarer ikke gi meg med dette. Advarsel, veldig avhengighetsskapende Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Irriterer meg over at foten min sovner hele tiden. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Statuser på face: ÅÅÅÅ JEG ELSKER GUTTEN/JENTA MI <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 :* KJÆRSTEN MIN ER BARE BEEEST ASS <3<3 U AND ME 4 ever babee :* <3 + en million bilder av de i solnedgangen som kysser og leier hverandre på stranda. Når følgende kriterier blir oppfylt er det ofte "fake love". Endret 22. august 2010 av medlem-173043 7 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Hater at alle tror jeg har svaret på fataproblemene dems når de nevner to-tre ord!!JADDA "den blinker" "den starter ikke" Mennesker som bruker ord: Serr azz kjæresten min sin! Endret 22. august 2010 av Estella! 1 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Irriterer meg over at foten min sovner hele tiden. Spesielt når du sitter på dass og drømmer deg vekk... Da snakker vi ikke om litt merkelig følelse i foten. Når jeg våkner opp og finner ut at jeg var ferdig for lengst, er det opp og stå, med det resultat at beinet gir fullstendig etter, og at jeg braker i veggen før jeg detter bakover på dassen igjen... Det hele ender med at jeg må bli sittende på dass enda lenger for at blodet skal komme tilbake i hele beinet igjen... Utrolig annoying! Sikkert derfor jeg alltid kommer for sent på jobb...? 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Foten min sovner ikke så mye på dass, men jeg kjenner så absolutt til det å skulle reise seg og så bare dette. Herregud så irriterende det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg