Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man bare skal pisse, og under pisseakten plutselig finner ut at man vil jo drite også.

 

Når man står midt på Karl Johan en lørdags formiddag og plutselig må sinnsykt på do. Pleide å stikke innom Burger King, men de har jo kodelås på dørene nå. Vanlige dass kan man heller ikke bruke om man ikke har småpenger. Hva faen?

 

 

funker å bare spørre om koden til burger king ;), sikkert bare sånn at bomser ikke skal kunne komme inn....

Lenke til kommentar

Fy faen så ræva Youtube har blitt. Sykt frustrerende å prøve å finne top rated osv videos.

 

Irriterer meg at jeg blir logget ut av forumet konstant.

 

Youtube er blitt litt knotete ja, spesielt de popup greiene de har når man går på vidoer som de tror passe til deg.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at jeg er nr.3 på venteliste på studiet jeg vil inn på og at snittet mitt tilsvarer grensa. Dritt at jeg ikke bare kunne prestert litt bedre på vgs og at det går etter alder når man ser på hvem som skal inn av de med likt snitt og ikke tilfeldig som jeg hadde synes hadde vært mer rettferdig.

Lenke til kommentar

Youtube har nådd en ny lav..

Her skal en se en film, greit at det ikke er mulig å få den i HD på default, så jeg setter den til 720p. Lar den laste og lar resten i serien også laste i 720p. Så jeg har da venta på 3-4 filmer på 10 min til og lastes ferdig og skal se. Setter på fullscreen og *BOOM*, automatisk 1080p og hele må lastes på nytt, som går saktere enn streaminga, så jeg ender opp med å måtte vente.. Igjen.

 

Youtube, mer som yousuck.

Lenke til kommentar

Når man bare skal pisse, og under pisseakten plutselig finner ut at man vil jo drite også.

 

Når man står midt på Karl Johan en lørdags formiddag og plutselig må sinnsykt på do. Pleide å stikke innom Burger King, men de har jo kodelås på dørene nå. Vanlige dass kan man heller ikke bruke om man ikke har småpenger. Hva faen?

 

 

funker å bare spørre om koden til burger king ;), sikkert bare sånn at bomser ikke skal kunne komme inn....

 

Joda, men må man, så må man, og da må man ikke stå i kø... :blush:

 

 

(for ordens skyld ordnet det seg, om noen lurte. Trengte ikke en tur hjem.) :p

 

Heter vel Å tie?

 

 

Handler det om en ting du kan gjøre = Å. (F.eks å tie.)

Handler det om to eller flere ting du kan gjøre = Og. (F.eks å sitte og tie.)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...