Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Det er så varmt ute at når jeg sitter på dataen svetter jeg i trynet. Det er med to dører åpne samt 2 vinduer på vidt gap..

Vifte har jeg også

 

Noen som vet om det finnes et device som lager kulde? noe ala varmepumpe, men i en prisklasse til rundt 1000?

 

Kanskje jeg bare kjøper 4 vifter og setter dem i hvert hjørne =]

8813558[/snapback]

 

Du kan sikkert låne litt kulde fra rommet mitt. *fryser* :hrm:

 

Noe av det værste jeg vet er når bussen kjører 10 sek før du er fremme med bussstoppet :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom på en ting

 

Det at enkelte bare mååå "signere" alle postene sine med brukernavnet sitt på slutten av et innlegg :ermm:

 

Eksempel:

blablablalbalblalbalbla

blablabla

blbalblbalbalalbalbalab

lblablblablbalblablblbalbalbalblbalba

 

*nick her*

 

:realmad: Man kan da se hva du kaller deg for pittebittelitte granne lenger opp

Endret av Blikeng91
Lenke til kommentar
Kom på en ting

 

Det at enkelte bare mååå "signere" alle postene sine med brukernavnet sitt på slutten av et innlegg :ermm:

 

Eksempel:

blablablalbalblalbalbla

blablabla

blbalblbalbalalbalbalab

lblablblablbalblablblbalbalbalblbalba

 

*nick her*

 

:realmad: Man kan da se hva du kaller deg for pittebittelitte granne lenger opp

8815043[/snapback]

Eller på globale forum. Kan de ikke bruke signaturer om de absolutt må si 'greetz <fjortissnick>'?

Lenke til kommentar
Kom på en ting

 

Det at enkelte bare mååå "signere" alle postene sine med brukernavnet sitt på slutten av et innlegg :ermm:

 

Eksempel:

blablablalbalblalbalbla

blablabla

blbalblbalbalalbalbalab

lblablblablbalblablblbalbalbalblbalba

 

*nick her*

 

:realmad: Man kan da se hva du kaller deg for pittebittelitte granne lenger opp

8815043[/snapback]

Eller på globale forum. Kan de ikke bruke signaturer om de absolutt må si 'greetz <fjortissnick>'?

8815056[/snapback]

 

Nettopp!

Lenke til kommentar

Irriterer meg over den forbanna europris reklamen som sviver på tv for tiden...

 

 

I denne reklamen forteller kona til en fyr om hvordan han har vært på europris og kjøpt seg en våtdrak til kr. 299. Så sier hun, basert på at våt drakten var så jævla billig: "vi fikk mer til overs" og snakker så om at mannen hennes kjøpte en kajak til kr 8999. På toppen av dette, sier hun enda en gang "vi fikk mer til overs", og snakker så om mannen som kjøpte enda en vare, denne gangen til 10 000 kroner!

 

Så for å oppsummere: Siden våtdrakten på europris var så billig som 299kr, hadde de råd til å blekke 20 000 kroner ekstra! Hvor er logikken? Wtf?

 

 

Jeg mener, hvem faen bruker 20 000 kroner på crap, bare fordi våtdrakten kostet 299? "Penger til overs" - my ass.

 

 

Greit nok at våtdrakten var forholdsvis billig, men at en vare ikke koster så altfor mye, betyr ikke at man automatisk blir "rik", og får 20 000kr dalende i fange.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...