Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

En ting som også plager meg er noe "nytt" på msn..

X Navn Personlig melding: Ser ringenes Herre 1,2,3 :D:D. Sitte oppe lenge i kveld, la meg klokkå 7 :D" Ingen bryr om hvor seint du legger deg for faen

6359973[/snapback]

agreed :) .

Eller når de har laaaaange navn "Var morro det (annet navn), LOL *** :D:D:D:D U R søt :D:D:D:D:D LOL <3 (et eller annet jalla-navn) osv osv osv osv"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En ting som også plager meg er noe "nytt" på msn..

X Navn Personlig melding: Ser ringenes Herre 1,2,3 :D:D. Sitte oppe lenge i kveld, la meg klokkå 7 :D" Ingen bryr om hvor seint du legger deg for faen

6359973[/snapback]

agreed :) .

Eller når de har laaaaange navn "Var morro det (annet navn), LOL *** :D:D:D:D U R søt :D:D:D:D:D LOL <3 (et eller annet jalla-navn) osv osv osv osv"

6359998[/snapback]

Fy faan jeg er så piss enig.

Når du krangler med folk så har de sånn "Fy faan du er stokk dom" bak nicket sitt. Det er så jævla fjortiss

Ei jeg har på msn, hun har 70 smileys i navnet sitt, i midten står det "Kim du er hele livet mitt" PISS OG FAAN

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

jeg irriterer meg over:

-Folk som tror de vet alt så mye bedre enn alle andre.

-Personer som legger ut i det lange om hvor de har vært og hvem de er i slekt med.

-Folk som skryter noe uhemmet. Greit med litt skryt, men det får være grenser.

-personer som ikke tar et nei for et nei.

-De som absolutt må komme med religiøs reklame, spesielt når du sier at du ikke vil ha det. Spesielt pågående folk fra jehovas vitner som skal omvende deg tidlig om morran,

de kan bare ryke og reise spør du meg.

-folk som sier at folk som ikke vet like mye som dem er noobs, du har jo F*** selv

vært noob engang.

-folk som graver og spør om alt og alle.

-fedre som tror du liker hver jente i klassen, tro meg de er no dritt...

-innvandrere som tror de får særrettigheter bare fordi de er fra et annet land.

-plagsomme lillesøstre

-folk som tror de er noe

-folk som ikke eier humor

-venner som ikke viser seg og være venner likevel

og alle andre ting som kan gjøre en person irritert...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Irriterer meg over fjortisser som seriøst tror at alle Skyline-er leveres med 500 hk.

6360476[/snapback]

og fortisser sier at en R-33 ikke er en skyline siden den ikke ser ut som den i "the fast and the furious"

Lenke til kommentar

Ja, sykt irriterende med slike folk..

Men, en ting..

Er det så vanskelig å finne positive sider av deg selv?

Jeg som hun har vanskelig med å velge ut tre stykker men jeg er ikke himla selvgod fordiom..

Av tre kan jeg kansje velge snill, høy datakyndighet, nesten alltid glad :wee: ..

Eller noe sånt.. :)

Lenke til kommentar
Ja, sykt irriterende med slike folk..

Men, en ting..

Er det så vanskelig å finne positive sider av deg selv?

Jeg som hun har vanskelig med å velge ut tre stykker men jeg er ikke himla selvgod fordiom..

Av tre kan jeg kansje velge snill, høy datakyndighet, nesten alltid glad :wee: ..

Eller noe sånt.. :)

6361098[/snapback]

men så igejnn, hva er bra?

til og med de fine tingene goggen90 har skrevet om seg selv kan man "oversette" feil.

Snill : en kar uten meningner, som bare gjør alt han får beskje om.

høy datakyndighet : geek.

altid glad : Falsk.

Lenke til kommentar

Folk som ikke tar nei for et nei ja, det har jeg irritert meg over mang en gang. Feks med mat, godter o.l. "joda..klart du skal ha, kan skjønne du skal ha mer, du SKAL!.."

Enkelte er nærmest besatt på å trumfe et eller annet ned i halshålet på deg....hva er det som gjør dette, er det etslags markeringsbehov?

Og så sånne som absolutt ikke skal ha penger tilbake nå de har lagt ut noe for deg, pokker'n så irriterende. Bare for at de skal ha deg til å synes de er så "veldig kjekke" og ha følelsen av å stå i gjeld til dem liksom.. egentlig ganske tarvelig når man tenker etter :hrm:

Lenke til kommentar

ErikFN:

Høy datakyndighet betyr virkelig ikke at man ikke gjør annet en å sitte ved datamaskinen.

Snill er virkelig ikke at man gjør alt folk ber om..

En kar mister en pen på gulvet og ber meg ta den opp, ja, kansje jeg tar den opp for duden, men ikke 3 ganger på samme dag, da vil jeg si denne karen er komplett idiot og har en hjerneskade!

Alltid glad?

nesten alltid glad

Vist jeg alltid hadde vert smilende og glad hadde det vært veldig falsk, det er jeg enig i, men tror du virkelig at "nesten alltid glad" betyr at jeg går rundt å smiler og er glad hele tiden?

groenn: kunne ikke vært mer enig!! :mad:

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det er også artig hvor stille de blir når du ikke er opptatt med noe lenger.

6362177[/snapback]

De er bare høflige, fordi de tror du sitter å napper i loffen. :cool:

Lenke til kommentar
ErikFN:

Høy datakyndighet betyr virkelig ikke at man ikke gjør annet en å sitte ved datamaskinen.

Snill er virkelig ikke at man gjør alt folk ber om..

En kar mister en pen på gulvet og ber meg ta den opp, ja, kansje jeg tar den opp for duden, men ikke 3 ganger på samme dag, da vil jeg si denne karen er komplett idiot og har en hjerneskade!

Alltid glad?

nesten alltid glad

Vist jeg alltid hadde vert smilende og glad hadde det vært veldig falsk, det er jeg enig i, men tror du virkelig at "nesten alltid glad" betyr at jeg går rundt å smiler og er glad hele tiden?

groenn: kunne ikke vært mer enig!! :mad:

6361803[/snapback]

unnskyld, poenget var ikke og henge deg ut.

Poenget var at uansett hva du sier om deg selv, kan det bli tolket på en negativ måte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Det som irriterer meg noe så siinnssyykt er Homies.. eller Wiggas!

Jævla fjortisser som kler seg som gangster rappers.. Faen!

DVS: NORSKE ungdommer!

-----

Hater også "metroseksuelle"! De som kler seg som homofile, uten å faktisk være homo.. ( se south park )..

Lenke til kommentar

Var på biblioteket før eksamen for å lese. Så stikker jeg på do og venter lenge på at en eldre kar skal bli ferdig. Når han først er ferdig går han bare ut uten å vaske hender eller noe. Skulle selvfølgelig hatt på meg forbannede støvler på dette toalettet, for en gammel idiot. Like før jeg tok et nakketak på denne mannen og drog han inn på toalettet for å ordne sitt eget søl, ÆSJ..

Gikk også forbi to gutter på 13-14 årsalderen som absolutt skulle ødelegge offentlige blomster/blomsterbedd med å kjøre over med sykkel. Ja, det var grusomt irriterende. Bare dumt jeg ikke er typen som alltid gjør noe med sånne ting.

Ting som ellers irriterer meg er folk som smatter, selvgode mennesker som ikke har et snev av fornuft i seg og må hyle og skrike om hvor selvgode de er og folk som hopper direkte til konklusjoner.

Det jeg kom på for nå. :mad:

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg noe så siinnssyykt er Homies.. eller Wiggas!

Jævla fjortisser som kler seg som gangster rappers.. Faen!

DVS: NORSKE ungdommer!

-----

Hater også "metroseksuelle"! De som kler seg som homofile, uten å faktisk være homo.. ( se south park )..

6362263[/snapback]

QFT! :yes: *14 tegn.*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

6362263[/snapback]

Jeg hater folk som hater ting uten å vite hva det er.

Begrepet metroseksuell stammer fra ordet metropol, og handler om å være der det skjer. Å være metroseksuell er derfor ikke en legning. Men en definisjon av en moderne mann med et ønske om å følge med, og som kler og ter seg deretter.

En urban mann med sterk estetisk sans som bruker mye tid og penger på utseende og livsstil.

Er mange her på forumet som er metroseksuelle.

Lenke til kommentar
Folk som skal skrive "lissom" er så fjortis. Det er greit å skrive det på tull, veit av mange som gjør det.

Men når fjortisser bruker det, da tenner det for meg.

"Jeg va lissom på kino i går, atme denne snxye guttn lissom. Det var sp coz å jeg ble så forelska, omgidei !!111 <3"

når de skriver ting sånn som dette da kryper jeg sammen:

wennin/wnn'n = vennen

ijen = igjen

Meij = meg

Mijn = min

deij = deg

Så klart dette: <33333333333333333333333333 KKKKKKKKGIIIIIID!!

Og folk som tror alle MP3 spillere i verden er "iPod".

En i klassen min så min nye Zen Vision:M.

"Åja...om d e dn store svære bigge iPoden??"

Etter jeg sier nei så spørr hu meg om det flere ganger :nei:

Det er en annen ting, folk som spørr om det samme om og om igjen uten å få det inn i hodet!!

Er så eevig enig med dere begge to! Særlig det med iPoden er treffende i disse tider! :D Og de som skriver "<3333333333333" fortjener nakkeskudd! :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...