NothinDoin™ Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 væll, æ æ sørlænning å æ skrivår ikke på dialækt på åffentlie fårum.. Trur ikkje du veit heilt kordan man skriv på nordnorsk, så bare hold dæ tel bokmål du. Alt for mye æ og å der. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Irriterer at jeg ikke har en skole å gå på. Faktisk har jeg ikke noe som helst å gjøre helt fram til januar, og jeg er allerede lei av ventingen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Irriterer at jeg ikke har en skole å gå på. Faktisk har jeg ikke noe som helst å gjøre helt fram til januar, og jeg er allerede lei av ventingen. Kan sende deg leksene mine hvis du har lyst Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 folk som ikke er enig med meg politisk sett, dumme som brød alle sammen! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 folk som ikke er enig med meg politisk sett, dumme som brød alle sammen! Politikeremne i han her ja. 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) "Ynnskyld". Skal vi på sjiiiiino? Harru lyst på noe mer brun sævs til maten? Endret 20. august 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Reklamepauser på tvnorge. Eneveikt å sette reklamepausen midt i spenningstoppen av filmen. Øddeleger alt av stemning. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Reklamepauser på tvnorge. Eneveikt å sette reklamepausen midt i spenningstoppen av filmen. Øddeleger alt av stemning. de er heldigvis ferdige med å ta nyhetene midt inni filmen da... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Irriterer at jeg ikke har en skole å gå på. Faktisk har jeg ikke noe som helst å gjøre helt fram til januar, og jeg er allerede lei av ventingen. Skaff deg en jobb da vel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Irriterende at jeg ikke fikk med meg noen jenter hjem fra byen. Begge dro hjem og la seg. Vel, de sa de skulle legge seg, alt jeg vet er at de gikk inn døra og ikke var interessert i nach. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Irriterer at jeg ikke har en skole å gå på. Faktisk har jeg ikke noe som helst å gjøre helt fram til januar, og jeg er allerede lei av ventingen. Skaff deg en jobb da vel. Jeg bor midt uti ingensteds. Tro meg, alt relevant er tatt allerede her ute. Jeg har sjekket og vel så det. Orker ikke pendle en time fram og tilbake daglig heller når jobben bare skal vare noen måneder. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hmm. Da har du muligheten til å gjøre noe kreativt. Noe som du har lyst til og som tar tid som du normalt ikke har. Du kommer fort nok tilbake til A4-livet. Lenke til kommentar
Exelcius Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Irriterer at jeg ikke har en skole å gå på. Faktisk har jeg ikke noe som helst å gjøre helt fram til januar, og jeg er allerede lei av ventingen. Skaff deg en jobb da vel. Jeg bor midt uti ingensteds. Tro meg, alt relevant er tatt allerede her ute. Jeg har sjekket og vel så det. Orker ikke pendle en time fram og tilbake daglig heller når jobben bare skal vare noen måneder. 1 time er da ikke så mye, må vel iallfall være innstilt på det hvis man vil ha jobb uansett hvor, ikke så lett å få jobb til dags, fort gjort å få 1 time i Oslo og, brukte selv 1 time med buss hver vei til skolen i 3 år, og jeg bor i Oslo, og gikk på skole i Oslo. Kjedelig de første dagene, går veldig bra etterpå Tro meg, du orker ikke sitte på ræva og ikke gjøre en dritt, det har jeg gjort i et år nå, anbefales ikke! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Først failer filserveren min fysisk (enten diskene eller kablene), så får jeg feil tv fra Komplett. Hva har jeg gjort for å fortjene dette? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Faen da, blir logget ut av forumet hele tiden. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Først failer filserveren min fysisk (enten diskene eller kablene), så får jeg feil tv fra Komplett. Hva har jeg gjort for å fortjene dette? Du sviktet byen din. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Vpkna opp til solskinn og gledet meg til å sitte ute i hagen å lese, men neida. De forpulte hestene til søstra mi er på beite der. "Men da slipper du jo å klippe gresset." Det verste er at alle liker hestene, så de går ut ifra at jeg også gjør det. Ikke en dritt har spurt om jeg vil ha dem her. Hadde jeg hatt noe jeg skulle ha sagt hadde stallen vært revet for årevis siden. Eneste grunnen til hvorfor jeg faktisk bor her er fordi jeg ikke finner et annet sted å bo jeg har råd til. Kan ikke stikke på byen heller, da en eller annen idiot har prestert å parkere rett bak bilen min, selv om det er en svært gårdsplass med plass til minst ti, tolv biler og det var to biler her da hun kom. Inkludert min. Ikke aner jeg hvor hun eller søstra mi er blitt av heller. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Irriterer meg litt at det er A-ha som skal spille på Ullevål Stadion i kveld, når jeg først blir tvunget til å høre på musikk vil jeg gjerne høre på musikk jeg faktisk liker Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Nye Youtubes "Bla Igjennom"... Finner ikke top rated eller noe lenger. Hvorfor skal de endre youtube hver måned? Endret 21. august 2010 av Pentumsmart 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 At jeg hadde enda et mareritt i natt om at jeg var i et fly og krasjet. Blir jo helt paranoid når det gjelder fly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg