Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer at jeg ikke har en skole å gå på. Faktisk har jeg ikke noe som helst å gjøre helt fram til januar, og jeg er allerede lei av ventingen.

Skaff deg en jobb da vel.

 

Jeg bor midt uti ingensteds. Tro meg, alt relevant er tatt allerede her ute. Jeg har sjekket og vel så det. Orker ikke pendle en time fram og tilbake daglig heller når jobben bare skal vare noen måneder.

Lenke til kommentar

Irriterer at jeg ikke har en skole å gå på. Faktisk har jeg ikke noe som helst å gjøre helt fram til januar, og jeg er allerede lei av ventingen.

Skaff deg en jobb da vel.

 

Jeg bor midt uti ingensteds. Tro meg, alt relevant er tatt allerede her ute. Jeg har sjekket og vel så det. Orker ikke pendle en time fram og tilbake daglig heller når jobben bare skal vare noen måneder.

 

1 time er da ikke så mye, må vel iallfall være innstilt på det hvis man vil ha jobb uansett hvor, ikke så lett å få jobb til dags, fort gjort å få 1 time i Oslo og, brukte selv 1 time med buss hver vei til skolen i 3 år, og jeg bor i Oslo, og gikk på skole i Oslo. Kjedelig de første dagene, går veldig bra etterpå :) Tro meg, du orker ikke sitte på ræva og ikke gjøre en dritt, det har jeg gjort i et år nå, anbefales ikke!

Lenke til kommentar

Vpkna opp til solskinn og gledet meg til å sitte ute i hagen å lese, men neida. De forpulte hestene til søstra mi er på beite der. "Men da slipper du jo å klippe gresset." Det verste er at alle liker hestene, så de går ut ifra at jeg også gjør det. Ikke en dritt har spurt om jeg vil ha dem her. Hadde jeg hatt noe jeg skulle ha sagt hadde stallen vært revet for årevis siden. Eneste grunnen til hvorfor jeg faktisk bor her er fordi jeg ikke finner et annet sted å bo jeg har råd til. Kan ikke stikke på byen heller, da en eller annen idiot har prestert å parkere rett bak bilen min, selv om det er en svært gårdsplass med plass til minst ti, tolv biler og det var to biler her da hun kom. Inkludert min. Ikke aner jeg hvor hun eller søstra mi er blitt av heller. :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...