Kea Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Faen så irriterende det er når man er på besøk hos noen, og de snakker med folk på Skype og du kunne like gjerne vært luft. Er ikke noen vits å invitere noen på besøk om man skal være opptatt med å snakke med andre på Skype istedenfor besøket. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 At det regner. Frister så jævlig lite å gå ut i kveld. -_- Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Utrolig irriterende med NRK Dagsrevyen sine pro hijab reportasjer. De eneste de har spurt på gata er selv muslimer. Jeg er sikker på at de har spurt mange som ba muslimer og hijabbruk dra en viss plass, men det har de ikke tatt med. De presenterer en vridd virkelighet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Tenkte akkurat det samme. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Sant. Har selv ingenting imot om muslimer eller hvem det skulle være bruker hijab til dagligdags. Men når man vil innføre det som en del av en norsk politiuniform går man for langt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ting som irriterer: Utlendinger som skriker "Rasisme" hver gang noen sier dem i mot / noe går dem i mot. 9 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Norske folk som skal forklare hvorfor utlendinger er større rasister enn norske.. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ting som irriterer: Utlendinger som skriker "Rasisme" hver gang noen sier dem i mot / noe går dem i mot. LOL. Tenkte med en gang på pakkiser som tror de er negere. Lenke til kommentar
Slushy Snøball Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 At enkelte folk "lever" av å slenge dritt om andre. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Har huset og bilene for meg selv, men jeg, jeg er DAUTRØTT. Ikke kan jeg legge meg heller da foreldrene mine skal hentes. Jeg kan enten legge meg om en halvtime, eller kanskje 4 timer? HVEM VET? *GJEEEESP* Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 At det er helt dødt på forumet. Har alle fått seg et liv eller? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) at jeg greide å kjøpe bolle ruten rosiner Edit: Og at space er fuckad så jeg må trykke hardt og opptil flere ganger for å få mellomrom.... Endret 20. august 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Skole started igjen for mange av oss. Vil ikke kalle det liv, men. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg bestemte meg for å sjekke teksten til en sang på nettet. Under var det et kommentarfelt, der de diskuterte betydningen av sangen. OG NÅ KOMMER JEG ALDRI TIL Å TENKE PÅ DEN SANGEN PÅ SAMME MÅTE IGJEN! Gah. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 At det er helt dødt på forumet. Har alle fått seg et liv eller? Det er fredagskveld. Ikke så rart med lite liv her. Drar ut forresten. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Skole started igjen for mange av oss. Vil ikke kalle det liv, men. er det så mye skole jobb kl 12 på kvelden/natten? ellers så husker jeg at jeg syntes det var mer folk i skoletida før ferien... Edit: JÆVLA SPACE Endret 20. august 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Har alle fått seg et liv eller? Definitivt ikke..... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) At det er helt dødt på forumet. Har alle fått seg et liv eller? Er du gæren? Åjo. Ting som irriterer så grenseløst: Jaden 'Turd' Smith. Endret 20. august 2010 av chokke Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 at det ikke finnes begrensninger for hvor mange facebook oppdateringer man kan ha per time... og det fordømte N en min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg