Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JESUS I H******

Hvor ofte skjer det at man får "connection timed out" mot en nettside i løpet av en uke? Sjelden! Og selvfølgelig får jeg alltid det når jeg skal registrere lange beskjeder til kundeservice etc.. skjedde nå nettopp på telenor.no

 

Nettleseren Opera har en funksjon som lagrer innlegget/eposten din, så du ikke mister teksten når nettleseren får feilmelding.

Gmail har det innebygget. I tillegg finnes det visstnok et tillegg for FireFox.

 

Da er det bare å prøve på nytt, uten å skrive alt på nytt.

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg beskjed om å ikke banne, fordi det var et barn tilstede.

Og under omstendighetene var jeg så klart helt enig.

 

Det som irriterer meg er at i f.eks 10. klasse fikk jeg høre at jeg aldri banna, og det stemte. Jeg hadde ikke sagt et eneste banneord i hele mitt liv.

Nå, 4 år etter, banner jeg som faen i helvetes kukhesten.

Ikke at jeg bryr meg, men lololol! Det er så... weird.

 

Nå må jeg liksom gå å slite med det hvis jeg er et sted, eller i en situasjon der jeg ikke kan banne.

Ikke at det finnes så mye av det lenger. Men uansett!

Det hadde vært lettere før. :p

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Det å banne er som krydder til språket. Det er med på å sprite opp uttrykk og følelser. Bann ivei.

 

Det er forresten særdeles irriterende å være så trøtt som jeg er nå, til tross for at det er min egen skyld.

 

Disagree.

 

Det at du banner veldig ofte kommer ofte at du har et underutviklet vokabular og må ty til banneord.

 

Bryr meg ikke noe særlig om banning, men når folk sier "faen" og "helvete" i hver setning blir det latterlig. Litt det samme som når folk avslutter hver setning med "lissom".

 

OT: ^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Banning har en funksjon, det utløser noe i kroppen som gjør at man har en høyere terskel for smerte. Derfor hjelper det å banne når man slår seg.

 

Jeg blir irritert av eksamenskontoret, skulle tro man må være av kongelig blod for å oppnå kontakt med dem. Samme regla i hele år har det vært!

Lenke til kommentar

Banning har en funksjon, det utløser noe i kroppen som gjør at man har en høyere terskel for smerte. Derfor hjelper det å banne når man slår seg.

 

Selvsagt, det hjelper mot smerte. Det har jeg ikke sagt noe på. Men det jeg sier er at i dagligspråket så er banning unødvendig og tyder på at du har et underutviklet vokabular.

 

 

Ting som irriterer:

 

Må spare veldig nå, så lite penger på brukskontoen.

Lenke til kommentar

Selvsagt, det hjelper mot smerte. Det har jeg ikke sagt noe på. Men det jeg sier er at i dagligspråket så er banning unødvendig og tyder på at du har et underutviklet vokabular.

Det kommer ann på bruket ditt. Spytter du ut banneord i annenhvert ord så er du dum. Banneord er som krydder, det skal strøes over språket for å fremheve meninger og ytringer, men ikke dekke over "smaken".
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...