Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

buuhuu. vent til du kommer til arbeidslivet. startet kl 7, måtte stå opp 6.

Jeg må opp 4.30. Synes det er helt greit egentlig, får mye ut av dagen da.

 

Å kunne leve livet akkurat som jeg vil, er ganske perfekt vil jeg si.

Klarer du å stå i fagene du har, egentlig?

 

Jeg kjenner jeg blir uggen når du forteller om å bare vase rundt og ikke gjøre en dritt.

Jeg var sånn da jeg var 15-17 år, det frister ikke å gå tilbake igjen. :wee:

 

 

Edit: Altså, det kan være greit med at par slappe dager, men når man gjør det til en livsstil å er det for ille. Man har godt av å være ute ganske mange timer om dagen og ikke sitte hjemme der man samler på ostepopsmuler i navlen og bilringer.

 

Jeg irriterer meg over behandlingen visse vikarbyråer gir sine ansatte. Og et par av konsulentene der som burde finne seg noe annet å gjøre.

Endret av Demonfudge
Lenke til kommentar

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JESUS I H******

Hvor ofte skjer det at man får "connection timed out" mot en nettside i løpet av en uke? Sjelden! Og selvfølgelig får jeg alltid det når jeg skal registrere lange beskjeder til kundeservice etc.. skjedde nå nettopp på telenor.no

Lenke til kommentar

buuhuu. vent til du kommer til arbeidslivet. startet kl 7, måtte stå opp 6.

Jeg må opp 4.30. Synes det er helt greit egentlig, får mye ut av dagen da.

 

Å kunne leve livet akkurat som jeg vil, er ganske perfekt vil jeg si.

Klarer du å stå i fagene du har, egentlig?

 

Jeg kjenner jeg blir uggen når du forteller om å bare vase rundt og ikke gjøre en dritt.

Jeg var sånn da jeg var 15-17 år, det frister ikke å gå tilbake igjen. :wee:

 

 

Edit: Altså, det kan være greit med at par slappe dager, men når man gjør det til en livsstil å er det for ille. Man har godt av å være ute ganske mange timer om dagen og ikke sitte hjemme der man samler på ostepopsmuler i navlen og bilringer.

 

Jeg irriterer meg over behandlingen visse vikarbyråer gir sine ansatte. Og et par av konsulentene der som burde finne seg noe annet å gjøre.

Selv om du elsker selvpining og at andre skal styre få livet ditt med en hard hånd, så er det ikke dermed sagt at andre liker det. Folk må få lov å ha det livet de selv vil ha, uten at andre skal komme med sin moraliserende pekefinger. Man er ikke født for å automatisk være lønnsslave, selv om det kan virke sånn i dagens tragiske samfunn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...