Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ikke det jeg mente. Jeg reagerte på:

Jenter skal ikke være tøffe, kule eller ha "bein i nesa".

 

Jenter må da få være tøffe og kule?

For da er de sannsynligvis tøffe og kule i senga også. :p

 

EDIT: Det er mange måter å være tøff på.

Snus / røyk trenger ikke å være en av dem.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Det er faen ikke mye søtt. Jenter som snuser ER turnoff. Faktisk mer sexy om de røyker, men liker ikke det heller. Jenter skal ikke være tøffe, kule eller ha "bein i nesa". Det er bare kvalmt. De skal være søte, sjarmerende og snille.

 

De skal være dønn kjedelig altså.

Ja, jeg liker kjedelige jenter. :roll:

Lenke til kommentar

Det er fordi du ikke har noe struktur på livet ditt. Etter hva jeg har fått med meg, ser det ut som du bare vasser rundt og "lever" uten noe som helst produktivt å bedrive.

Tving deg selv til å stå opp hver dag. Ikke si at du SKAL gjøre det, men FAKTISK GJØR DET. Få familie til å tømme bøtter med vann på deg til faste tidspunkt om du ikke klarer å stå opp. Om du står opp til fast tidspunkt og legger deg til riktig tidspunkt hver dag i en måned kan jeg love deg at døgnrytmen din er snudd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg bor for øyeblikket alene, og når sambo kommer oppover, så er han nesten like ille som meg på å våkne om morgenen. :p

Og jeg har også sovet meg gjennom bøtter med isvann før. Oddsen er stor for at jeg gjør det igjen.

 

Men du har rett, jeg har ikke noe struktur. Livet mitt er perfekt sånn sett.

Som student med skole én dag i uka (og ikke noe obligatorisk oppmøte-piss), så kan jeg vase rundt hjemme og ute på byen til langt på natt, game og se film, ligge oppe hele natten for å lese ut ei bok eller løse kryssord eller hva faen uten å tenke på konsekvensene (bortsett fra å komme meg opp og på skolen 1 dag i uka).

 

Pengene kommer inn fra statens lånekasse, og så lenge jeg klarer å unngå å bruke brorparten på ting på nettet, tror jeg jeg skal klare meg bra.

Så lenge jeg har nok til å betale psykologen i alle fall. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...