Pokey Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Fint metafor. Forsåvidt enig. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Irriterer meg greneløs over depositum-systemet som skolen tjener flesk på. Krever 1000kr pr elev og setter inn pengene på konto for så å tjene seg rike på renter. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det er faen ikke mye søtt. Jenter som snuser ER turnoff. Faktisk mer sexy om de røyker, men liker ikke det heller. Jenter skal ikke være tøffe, kule eller ha "bein i nesa". Det er bare kvalmt. De skal være søte, sjarmerende og snille. De skal være dønn kjedelig altså. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hvem har sagt at jenter som ikker røyker/snuser er kjedelige? 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Det var ikke det jeg mente. Jeg reagerte på: Jenter skal ikke være tøffe, kule eller ha "bein i nesa". Jenter må da få være tøffe og kule? For da er de sannsynligvis tøffe og kule i senga også. EDIT: Det er mange måter å være tøff på. Snus / røyk trenger ikke å være en av dem. Endret 19. august 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 At Reidun ikke fikk beholde maleriet. Herregud for et naziregime 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det er faen ikke mye søtt. Jenter som snuser ER turnoff. Faktisk mer sexy om de røyker, men liker ikke det heller. Jenter skal ikke være tøffe, kule eller ha "bein i nesa". Det er bare kvalmt. De skal være søte, sjarmerende og snille. De skal være dønn kjedelig altså. Ja, jeg liker kjedelige jenter. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Irriterer meg at etter hvert som du blir eldre og bytter skoler, skal man alltid begynne tidligere og tidligere. Halv åtte 4 ganger i uken for faen. Fy faen. Og skolen er jo 30 + min unna. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 buuhuu. vent til du kommer til arbeidslivet. startet kl 7, måtte stå opp 6. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 buuhuu. vent til du kommer til arbeidslivet. startet kl 7, måtte stå opp 6. Det er ikke alle som må stå opp så tidlig Når man har jobbe er det ofte noe man liker å holde på med Lenke til kommentar
;_; Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Kjipt at nesten alle de jeg kjente fra første året nå er lærlinger, er vel bare et par 3 som ennå går på skolen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg hadde tenkt meg ut på bokjakt, men det er jo altfor varmt ute. Og isutvalget på Kiwi er jo helt fucked, så fikk ikke tak i noe god saftis heller. Fanta Lemon er okei da, men faen, jeg hadde lyst på is. Faens globale oppvarming. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg er grundig lei av Stjele2-reklamen med hun damen som får kjærlighetssorg fordi noen bytter mobilselskap. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg er grundig lei av å forsove meg, sånn at jeg står opp midt på ettermiddagen hver dag, selv om jeg planlegger å stå opp om morgenen / på formiddagen og har på to vekkerklokker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det er fordi du ikke har noe struktur på livet ditt. Etter hva jeg har fått med meg, ser det ut som du bare vasser rundt og "lever" uten noe som helst produktivt å bedrive. Tving deg selv til å stå opp hver dag. Ikke si at du SKAL gjøre det, men FAKTISK GJØR DET. Få familie til å tømme bøtter med vann på deg til faste tidspunkt om du ikke klarer å stå opp. Om du står opp til fast tidspunkt og legger deg til riktig tidspunkt hver dag i en måned kan jeg love deg at døgnrytmen din er snudd. 3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 At Reidun ikke fikk beholde maleriet. Herregud for et naziregime Helt enig, rett og slett tragisk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 "Siden hun fikk beholde malingen sin på veggen, kan ikke vi også få skifte farge? Jammen hvorfor ikke det da? " Når man bor på en slik plass, får man føye seg etter reglene. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hvilket maleri er det snakk om? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hvilket maleri er det snakk om? http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1519120.ece Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg bor for øyeblikket alene, og når sambo kommer oppover, så er han nesten like ille som meg på å våkne om morgenen. Og jeg har også sovet meg gjennom bøtter med isvann før. Oddsen er stor for at jeg gjør det igjen. Men du har rett, jeg har ikke noe struktur. Livet mitt er perfekt sånn sett. Som student med skole én dag i uka (og ikke noe obligatorisk oppmøte-piss), så kan jeg vase rundt hjemme og ute på byen til langt på natt, game og se film, ligge oppe hele natten for å lese ut ei bok eller løse kryssord eller hva faen uten å tenke på konsekvensene (bortsett fra å komme meg opp og på skolen 1 dag i uka). Pengene kommer inn fra statens lånekasse, og så lenge jeg klarer å unngå å bruke brorparten på ting på nettet, tror jeg jeg skal klare meg bra. Så lenge jeg har nok til å betale psykologen i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg