Kaarerekanraadi Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 rommet mitt irriterer meg. Det rydder ikke seg selv, men roter massevis uten min hjelp Faen, azz... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 At jeg glemte en burger i panna litt for lenge sånn at den ble svidd. -_- Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 At jeg glemte en burger i panna litt for lenge sånn at den ble svidd. -_- haha, jeg misforsto og troddu du mente panna (på hodet ditt) brukte en god stund på å skjønne hva du mente 2 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 første skole dag.... gah BAH ! ramma la.. jeg så 2 gutter som beggynte og slås igår. en helt vanlig slås kamp. til slutt vant han enne og gikk sin vei.. så han som ble liggende på bakken ville hevne seg ved og andmelde han... feige faen. begge too var like gode... men det var bare han ene som endte i glatcelle.... folk i dag er pyser.. heregud ! han prompet på tomten min.. polti isteden for og si det til han. :roll: :roll: Du har ikke tenkt over at han som ble liggende kanskje ble angrepet, og sloss tilbake i selvforsvar? 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 At jeg glemte en burger i panna litt for lenge sånn at den ble svidd. -_- haha, jeg misforsto og troddu du mente panna (på hodet ditt) brukte en god stund på å skjønne hva du mente Ha-ha-ha, ja, det hadde vært noe. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) IDIOT byråkrati som ikke registrerer at JEG har flyttet til SVerige. Har gjort alt slik det skal gjöres, men Norge er så forbanna sein. Hva resulterer dette i? Regninger som ikke har kommet fram = Inkasso. Dra til helvette, må betale så jävla mye mer. Takk og lov at jeg har fått inkassoregningen för den gikk ut. Vil ikke ha anmerkning eller masse 1000kr bot for en regning på et par hundrelapper. Endret 18. august 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hater vepser som tror de kan komme seg ut når de kryper på vinduet... Legg til fluer og annet faenskap i tillegg, så sier jeg "amen" (engelsk uttale)^^ Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 At man må visst ha Facebook-konto for å gjøre noe som helst på nettet. Får ikke spilt spill en gang. Pfff. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jenter som snuser, faen så turnoff. 9 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Spørs om det er en liten jentesnus som ligger i leppa et par ganger om dagen eller om det er bakesnus som renner som en foss 24/7. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 ^ Nei. Uansett. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 jeesus, så fisefine dere skulle være da :!: Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hahaha, jeg røyker tobakk. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Det gjør jeg og. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Skole... Den kan jeg være enig i. Får ikke sove og skal møte på skolen klokka 08:10 i morgen. Må også rekke bussen dit. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 ^ Nei. Uansett. Er litt søtt da . Må bringes frem igjen: folk som smatter når de spiser. SElv om det ikke er meninga, men jævla kjipt å høre på. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Det er faen ikke mye søtt. Jenter som snuser ER turnoff. Faktisk mer sexy om de røyker, men liker ikke det heller. Jenter skal ikke være tøffe, kule eller ha "bein i nesa". Det er bare kvalmt. De skal være søte, sjarmerende og snille. 8 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jenter med snus er som karri og salt på grøten. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg