Skogslik Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Dette er blitt trukket fra min konto i går, fra ukjente greier: 3 357,36 3 589,10 1 630,20 Hva faen, jeg brukte jo ikke engang kortet mitt i går!! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 I dag gikk jeg ut og skulle kjøpe en bok. Den var utsolgt i alle butikkene i byen Det er derfor man bestiller bøker på nettet. Sendes som A-post og tar et døgn. Jeg trenger *virkelig* ikke en ekstra grunn til å ikke gå utenfor huset. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Snaker om bankkort. Irriterende at man kun har Visa-electron før man er 18. Jeg må låne kort av foreldrene mine når jeg kjøper ting på nettet... Hadde gitt mye for å ha et kort med kortnummer på selv. Jeg er 15 og har eget visakort av typen folk over 18 har Måtte bare ha underskrift av foreldrene mine. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Snaker om bankkort. Irriterende at man kun har Visa-electron før man er 18. Jeg må låne kort av foreldrene mine når jeg kjøper ting på nettet... Hadde gitt mye for å ha et kort med kortnummer på selv. Jeg er 15 og har eget visakort av typen folk over 18 har Måtte bare ha underskrift av foreldrene mine. Hvilken bank? Prøver å overtale mamma til å la meg bytte til Nordea Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det jævla Visa-kortet mitt. Chipen er fucka. Så er det slik at man må sette kortet ned. Så gjør jeg det og må prøve på nytt. Og så på nytt. Og så kan jeg dra stripa som jeg i utgangspunktet bare skulle kunne dratt med en gang. Men så står det "lesefeil" på noen terminaler. Så må jeg kjøre hele chip-ned-showet en gang til og så kan jeg dra stripa, taste kode og så er det endelig betalt. Det kommer bare til å føre til at jeg begynner å betale alt med kontanter. Det her. Syyykt irriterende. Hvilken bank har du forresten? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg likte mye bedre å dra kortet. Bare sette det inn er kjedelig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Dette er blitt trukket fra min konto i går, fra ukjente greier: 3 357,36 3 589,10 1 630,20 Hva faen, jeg brukte jo ikke engang kortet mitt i går!! Du har blitt skimmet. Report til banken din og få stengt av kortet fort som faen. On topic: Ting som irriterer: Rumenere som skimmer kortene til folk. Endret 17. august 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ting som irriterer: Folk som skriver kun OG, og ikke noe å 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Den jævla mobilen min som ikke takler at jeg skriver en melding fort. Og dermed svarer ved å skru seg av Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det her. Syyykt irriterende. Hvilken bank har du forresten? Har akkurat det samme problemet.. Nordea Check-in forøvrig. Det er litt rart, på polet fungerer chippen strålende, mens på kassene hos Rema der jeg handler så må jeg ta dette 'ojoj, enda en tulling som ikke har nok penger på kortet'-dansen før jeg drar stripa. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg likte mye bedre å dra kortet. Bare sette det inn er kjedelig. Hehe sant Føler meg litt mer fandenivoldsk når jeg drar kortet, blir litt sånn "her har dere de jævla pengene for faen" (nei har enda ikke fått meg chip) Chilinøtter (Katjangnøtter som Maarud velger å kalle dem) er hardt uten kald brus. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Dette er blitt trukket fra min konto i går, fra ukjente greier:3 357,363 589,101 630,20Hva faen, jeg brukte jo ikke engang kortet mitt i går!! Kan det være ting du har bestilt tidligere som nå blir sendt? Det her. Syyykt irriterende. Hvilken bank har du forresten? Postbanken. Tror det skjer med ca. 75 % av alle terminaler. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Du kan få vanlig Visa kort i alle banker, så lenge du har en av dine foreldre/foresatte med deg... OT: irriterer meg at jeg skal tidlig opp imorgen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Dette er blitt trukket fra min konto i går, fra ukjente greier:3 357,363 589,101 630,20Hva faen, jeg brukte jo ikke engang kortet mitt i går!! Kan det være ting du har bestilt tidligere som nå blir sendt? Det her. Syyykt irriterende. Hvilken bank har du forresten? Postbanken. Tror det skjer med ca. 75 % av alle terminaler. Nei, det kan det garantert ikke være. Fant en til på 700kr som er trukket for ca en uke siden, da på en side som heter: www.flowers2000.com. Lol Får stikke i banken i morgen og sperre kortet, anmelde det og få pengene igjenn på forsikringen. Endret 17. august 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg er ikke helt sikker på hvor skolen min er, eller hvordan jeg skal komme meg dit eller hvor lang tid det tar Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Får stikke i banken i morgen og sperre kortet, anmelde det og få pengene igjenn på forsikringen. Det finnes døgnåpen sperretjeneste for de fleste kort da. Endret 17. august 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg er ikke helt sikker på hvor skolen min er, eller hvordan jeg skal komme meg dit eller hvor lang tid det tar Hvis du vet hva den heter er det jo bare å bruke google maps. Eller 1881 sine kart med kjøranvisninger. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Blir så forvirret av kart. Har nogenlunde aning på hvordan jeg skal komme meg dit da, så satser på at det går fint. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Skole om 5 timer of 39 minutter... 1 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 ARGH!! Tok en modulprøve i excel nettopp på datakurs. Jeg trengte jeg trengte å svare riktig på 27 av 36 spørsmål for å bestå. Jeg hadde 26 riktige! fytte gule hekkan!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg