Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snaker om bankkort. Irriterende at man kun har Visa-electron før man er 18. Jeg må låne kort av foreldrene mine når jeg kjøper ting på nettet... Hadde gitt mye for å ha et kort med kortnummer på selv.

Jeg er 15 og har eget visakort av typen folk over 18 har :) Måtte bare ha underskrift av foreldrene mine.

Lenke til kommentar

Snaker om bankkort. Irriterende at man kun har Visa-electron før man er 18. Jeg må låne kort av foreldrene mine når jeg kjøper ting på nettet... Hadde gitt mye for å ha et kort med kortnummer på selv.

Jeg er 15 og har eget visakort av typen folk over 18 har :) Måtte bare ha underskrift av foreldrene mine.

 

Hvilken bank? Prøver å overtale mamma til å la meg bytte til Nordea :)

Lenke til kommentar

Det jævla Visa-kortet mitt. Chipen er fucka. Så er det slik at man sette kortet ned. Så gjør jeg det og må prøve på nytt. Og så på nytt. Og så kan jeg dra stripa som jeg i utgangspunktet bare skulle kunne dratt med en gang. Men så står det "lesefeil" på noen terminaler. Så må jeg kjøre hele chip-ned-showet en gang til og så kan jeg dra stripa, taste kode og så er det endelig betalt. Det kommer bare til å føre til at jeg begynner å betale alt med kontanter.

 

Det her. Syyykt irriterende. Hvilken bank har du forresten?

Lenke til kommentar

Dette er blitt trukket fra min konto i går, fra ukjente greier:

 

3 357,36

 

3 589,10

 

1 630,20

 

Hva faen, jeg brukte jo ikke engang kortet mitt i går!!

 

Du har blitt skimmet. Report til banken din og få stengt av kortet fort som faen.

 

On topic:

 

Ting som irriterer: Rumenere som skimmer kortene til folk.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Det her. Syyykt irriterende. Hvilken bank har du forresten?

Har akkurat det samme problemet..

Nordea Check-in forøvrig. Det er litt rart, på polet fungerer chippen strålende, mens på kassene hos Rema der jeg handler så må jeg ta dette 'ojoj, enda en tulling som ikke har nok penger på kortet'-dansen før jeg drar stripa.

Lenke til kommentar

Jeg likte mye bedre å dra kortet. Bare sette det inn er kjedelig.

Hehe sant :) Føler meg litt mer fandenivoldsk når jeg drar kortet, blir litt sånn "her har dere de jævla pengene for faen" (nei har enda ikke fått meg chip)

 

Chilinøtter (Katjangnøtter som Maarud velger å kalle dem) er hardt uten kald brus.

Lenke til kommentar

Dette er blitt trukket fra min konto i går, fra ukjente greier:3 357,363 589,101 630,20Hva faen, jeg brukte jo ikke engang kortet mitt i går!!

Kan det være ting du har bestilt tidligere som nå blir sendt?

 

Det her. Syyykt irriterende. Hvilken bank har du forresten?

Postbanken. Tror det skjer med ca. 75 % av alle terminaler.

Lenke til kommentar

Dette er blitt trukket fra min konto i går, fra ukjente greier:3 357,363 589,101 630,20Hva faen, jeg brukte jo ikke engang kortet mitt i går!!

Kan det være ting du har bestilt tidligere som nå blir sendt?

 

Det her. Syyykt irriterende. Hvilken bank har du forresten?

Postbanken. Tror det skjer med ca. 75 % av alle terminaler.

 

 

Nei, det kan det garantert ikke være.

Fant en til på 700kr som er trukket for ca en uke siden, da på en side som heter: www.flowers2000.com. Lol

 

Får stikke i banken i morgen og sperre kortet, anmelde det og få pengene igjenn på forsikringen.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...