Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen ting jeg irriterer meg over:

 

- Folk som ikke bruker blinklys.

- Folk som kjører feil i rundkjøring.

- Folk som kjører forbi meg og skal av 500m etter.

- Folk som ikke opprettholder fartsgrensen. (Om det står en L bak så er det helt i orden selvsagt).

- Gamle folk i trafikken.

- Scootere/mopeder som er plombert til 45km/t når de egentlig er laget for 70-80km/t.

- Voksne folk som sykler over gangfeltet fordi de tror vi bilister har vikeplikt for dem. (Noe vi ikke har, derfor stopper jeg ikke for dem, noen blir sure, men det er de som har brudd trafikkreglene. Om de går av sykkelen så er det noe helt annet).

- Folk som sykler midt i veien når gangfeltet er ved siden av.

- Små drittunger som går midt i veien på feltet der jeg bor når fortauet er ved siden av.

- Eks-kjærester som slenger dritt om deg (om ting som er helt usanne) til alle andre for å danne et dårlig bilde av deg bare fordi de er utrolig bitre for at du gjorde det slutt. (Ja personlig opplevelse).

- Bedrevitere som tar feil. (Jeg er selv ganske sta, men når jeg påstår noe så er jeg 110% sikker på at det er slik jeg påstår).

- Folk som er tøffe i trynet over nett. Men om du skulle snakke med dem face2face så er de langt nede og bortgjemt.

Endret av Jenschr
Lenke til kommentar
det er så jevli vart.

pungensvette som faen

8812348[/snapback]

Du sier noe der. Men enten er det for varmt, eller for kaldt.

 

Fikk beskjed i dag om at oljefyringa på jobb har stått på halve uka, av en eller annen merkelig grunn. Så her har det vert styggvarmt.

Nå skulle jeg bare ønske at vi hadde aircondition på kontoret. irritabelt at vi ikke har det :p

Lenke til kommentar
det er så jevli vart.

pungensvette som faen

8812348[/snapback]

 

Det er bare å la være å barbere pungen en periode mens det er som varmest.

Håret fungerer som lufting :rofl: (Tror jeg da, etter jeg leste en artikkel om en som hadde barbert ræva. Det gav i etterkant en klam og ubehagelig opplevelse :p

 

 

det er så jevli vart.

pungensvette som faen

8812348[/snapback]

Du sier noe der. Men enten er det for varmt, eller for kaldt.

 

Fikk beskjed i dag om at oljefyringa på jobb har stått på halve uka, av en eller annen merkelig grunn. Så her har det vert styggvarmt.

Nå skulle jeg bare ønske at vi hadde aircondition på kontoret. irritabelt at vi ikke har det :p

8812357[/snapback]

 

Her på produksjons rommet som vi sitter i på EDB er det faktisk nesten litt kaldt :) Aircondition er deilig.

Endret av Jenschr
Lenke til kommentar
Her på produksjons rommet som vi sitter i på EDB er det faktisk nesten litt kaldt :) Aircondition er deilig.

8812397[/snapback]

Jeg kna sette meg på server rommet, men der bråker det som fy. Da tar jeg heller til takke med varmen :p

 

Men jeg vil heller ha varme enn bitende kulde, så egentlig så vil jeg ikke klage på varmen :)

Lenke til kommentar
Jeg vil også like pils. Klarer ett glass, men ikke mer (så lenge det ikke er Bud med saltknask attåt, da går det mer).

8813211[/snapback]

 

 

vent et par år dere.

da er pils :love:

8813218[/snapback]

kan liksom ta et par, men er ikke noe godt. Blir godt senere på kvelden da :p Men fyre ene og alene på pils, nei takk. Kanskje jeg drikker feil pils ;)

Lenke til kommentar

Det er så varmt ute at når jeg sitter på dataen svetter jeg i trynet. Det er med to dører åpne samt 2 vinduer på vidt gap..

Vifte har jeg også

 

Noen som vet om det finnes et device som lager kulde? noe ala varmepumpe, men i en prisklasse til rundt 1000?

 

Kanskje jeg bare kjøper 4 vifter og setter dem i hvert hjørne =]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...