Keiseren av Grønland Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Alt regnværet for tida. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Nettsiden til NAV. Systemfeil meg her og systemfeil meg der. Møkka side!! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Nå begynner de å spamme med miniflagg igjen. Jason to the rescue, følger etter og rapporterer hvert innlegg Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hva er greia med miniflagg? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det ble fjernet ganske fort, rapporterte 17 innlegg Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Brukere som spammer med flagcounters Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Tollen stoppa of course pakken min på berre 110 kr. Idiotar. Endret 17. august 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Av og til HATER jeg pcer, maskina låste seg helt ista, så måtte restarte, holdt på med en del ting. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Utleiemarkedet. Typisk nissenorge å ha trøbbel med dette. Å leie er en helt kurant sak ellers i Europa. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Greier ikke å konsentrere meg i det hele tatt. Kjempegøy å måtte leave en SC2 kamp fordi hjernen min er helt svidd. Tror jeg hadde vunnet hvis jeg hadde spilt som normalt også :/ Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 I dag gikk jeg ut og skulle kjøpe en bok. Den var utsolgt i alle butikkene i byen Det er derfor man bestiller bøker på nettet. Sendes som A-post og tar et døgn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Nettopp. Og om man skal ha bøker på engelsk, bruker man gjerne Book Depository, som er bøkenes Play. <3 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 At jeg ikke klarer å bestemme meg for hvor mye jeg skal bruke på en bærbar pc. For dårlig ytelse = irritasjon Bra ytelse = dårlig samvittighet av pengebruken Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det ble fjernet ganske fort, rapporterte 17 innlegg Det er nok å rapportere selve brukerkontoen. Denne funksjonen finner du på hver enkelt profilside. Jeg for min del irriterer meg over at jeg alltid glemmer noe de gangene jeg er på butikken. Jeg dro ned til Kiwi for å kjøpe batterier, men kom hjem med alt annet enn nettopp batterier. To turer på 10 minutter.. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det jævla Visa-kortet mitt. Chipen er fucka. Så er det slik at man må sette kortet ned. Så gjør jeg det og må prøve på nytt. Og så på nytt. Og så kan jeg dra stripa som jeg i utgangspunktet bare skulle kunne dratt med en gang. Men så står det "lesefeil" på noen terminaler. Så må jeg kjøre hele chip-ned-showet en gang til og så kan jeg dra stripa, taste kode og så er det endelig betalt. Det kommer bare til å føre til at jeg begynner å betale alt med kontanter. Elsket det forrige kortet mitt. Det var bare å dra og så taste. Jævla chip-sikkerhetshysteri. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Snaker om bankkort. Irriterende at man kun har Visa-electron før man er 18. Jeg må låne kort av foreldrene mine når jeg kjøper ting på nettet... Hadde gitt mye for å ha et kort med kortnummer på selv. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg finner ikke kortholderen, tror jeg har mista den!!! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Snaker om bankkort. Irriterende at man kun har Visa-electron før man er 18. Jeg må låne kort av foreldrene mine når jeg kjøper ting på nettet... Hadde gitt mye for å ha et kort med kortnummer på selv. SpendOn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg