Mannen med ljåen Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 De sier vel HÆ fordi de ikke hørte de første ordene i spørsmålet, og derfor ikke vil ha noen nytte av å høre resten av setningen før de endelig sier HÆ. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 De sier vel HÆ fordi de ikke hørte de første ordene i spørsmålet, og derfor ikke vil ha noen nytte av å høre resten av setningen før de endelig sier HÆ. Hmmmm? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 At jeg ikke får kobla squeezeboxen min til biblioteket lenger. >< Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Bakgrunnslyset på skolelaptopen har røket og det er 2 dager igjen til skolen, og sikkert et par ukers reprasjonstid Så her sitter jeg med en lampe klint inntil skjermen for å se littegrann -.- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Atkinson. Hva er nå det å irritere seg over? Beste dietten jeg har prøvd. Virka fort også. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Bakgrunnslyset på skolelaptopen har røket og det er 2 dager igjen til skolen, og sikkert et par ukers reprasjonstid Så her sitter jeg med en lampe klint inntil skjermen for å se littegrann -.- Koble den til en monitor. Du har sikkert en gammel CRT fra nittitallet liggende. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Skrekk\grøsserfilmer. Hater dem. Er så altfor lettskremt Da er du jaggu heldig som kan la vær å se på dem Jupp. Synd de fleste vennene jeg har elsker slike filmer.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Bakgrunnslyset på skolelaptopen har røket og det er 2 dager igjen til skolen, og sikkert et par ukers reprasjonstid Så her sitter jeg med en lampe klint inntil skjermen for å se littegrann -.- Koble den til en monitor. Du har sikkert en gammel CRT fra nittitallet liggende. DU ER GENIAL CRT hadde jeg ikke, men har alltids et par ubrukte flatskjermer liggende Endret 15. august 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Var uten nett halve dagen idag, datt ut rundt 13 tiden idag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det har vært totalt skyfritt hele dagen, men nå når det er kveld er det selvsagt kommet masse skyer, nå som jeg gjerne vill ha det klart! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 at jeg har kastet vekk de siste årene.... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Men så har du jææævla mange år igjen, so start over! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg irriterer meg over røykere som tror det er helt greitt å tenne sigaretten midt i en folkemengde, f.eks. rett etter å ha hoppet ut av et tog sammen med femti andre mennesker. Jadda, ingen av disse femti er allergikere, eller hater røyk. Kan ikke røykere bare gå bort fra folk når de tenner kreftpinnen sin? Den STINKER, og er definert av Helsemyndighetene som helseskadelig. Argumentet til røykerne om parfyme og eksos, er også idiotisk. Ikke engang den sterkeste parfymen fra armhulene til en 56 år gammel vaskehjelp som heter gudrun, eller eksosen fra en 1986 mod. Mercedes-Benz får meg til å hoste. Men SIGARETTER går rett i lungene på meg. Som om jeg skulle sagt det selv. Irriterer meg faktisk også over de som røyker før de kommer inn på bussen. Stumper rett før de går inn, javel, nå stinker bussen. Jeg merker det hver eneste gang. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Enig! Var også en som hadde med seg masse flasker han skulle pante, selfølgelig veltet posen og ølet rant over hele bussen. Riktignok ett uhell, men varm øl-luktende luft i en halvtime kunne jeg klart meg uten. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Alle de jævla innsektene som lurer seg inn her. 1 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det at det nå er 27 grader her selv om jeg har alt av vinduer og dører på vidt gap, DET irriterer meg. Jeg gleder meg til høsten. Da er det heller ikke så mange folk ute i marka og det blir digge temperaturer sånn jevnt over. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 At jeg ikke klarte å sovne da jeg la meg og endte opp her i stedet. -_- Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Munnsår plassert helt perfekt i begge munnvikene. Fy faen. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Alle de jævla innsektene som lurer seg inn her. Huff ja. Her er det sikkert 5 forskjellige flue sorter og dusinvis av hver. Alle vinduene kryr jo av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg