Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At den møkka stankelbeinet med vinger som fløy over senga mi, landa på pizzastykket mitt og døde etter at jeg slo den! Hvorfor landa den AKKURAT DER FOR FAEN!?

Unnskyld, men det der er noe av det morsomste jeg har lest på evigheter! :rofl:

 

Hm, noe som irriterer meg? TANNKREM! Fy faen. Tåler ikke smaken av tannkrem, uansett type. Ender alltid opp med å brekke meg når jeg pusser tenna, og det er alt annet enn behagelig. :cry:

Lenke til kommentar

Hm, noe som irriterer meg? TANNKREM! Fy faen. Tåler ikke smaken av tannkrem, uansett type. Ender alltid opp med å brekke meg når jeg pusser tenna, og det er alt annet enn behagelig. :cry:

 

Tysk tannkrem vettu :tease:

Men den einaste tannkremen eg hatar, er den grøne som skal smake sitron. Smakar død og pine, kjennes ut som om ein pussar tenner med oppkast.

 

Ellers brukar eg denne:

 

img_oc_karieskontrol.jpg

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Ok, og hva er grensen? Hvilke drikker gjelder det og hvorfor har jeg aldri blitt informert om det når jeg har jobbet på kiosk?

Står jo på boksene at de skal holdes unna barn. Har hørt at grensen skal være 14 år.

 

On-topic:

Det ble meldt stekende sol og skyfri himmel. Hva vi fikk? Overskyet og regnbyger.

Lenke til kommentar

Hm, noe som irriterer meg? TANNKREM! Fy faen. Tåler ikke smaken av tannkrem, uansett type. Ender alltid opp med å brekke meg når jeg pusser tenna, og det er alt annet enn behagelig. :cry:

 

Tysk tannkrem vettu :tease:

Men den einaste tannkremen eg hatar, er den grøne som skal smake sitron. Smakar død og pine, kjennes ut som om ein pussar tenner med oppkast.

 

Ellers brukar eg denne:

 

img_oc_karieskontrol.jpg

Dette hadde jeg problemer med da jeg bodde i norge også. Og Tyskland er faktisk ikke så "u-land" at de ikke har Colgate. :tease: Jeg har prøvd omtrent alle typer tannkrem som er å få kjøpt i vanlige butikker. Jeg reagerer selvfølgelig ikke like sterkt på alle typer, men jeg enda til gode å finne en tannkrem som ikke får meg til å føle meg noe så inni helvete kvalm.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...