Hyperio Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ok, og hva er grensen? Hvilke drikker gjelder det og hvorfor har jeg aldri blitt informert om det når jeg har jobbet på kiosk? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Har flere ganger blitt spurt om leg for å kjøpe Burn f.eks. Grensa er 14 år. Aner ikke hvordan det er i kiosker, men flere butikker har det sånn. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det irriterer meg at det snart er skolestart Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Naboen som dro huset fullt av folk i helga som satt og skravla og skrålte utenfor til langt på natt, og fortsatte kl 8 i dag morges. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 At den møkka stankelbeinet med vinger som fløy over senga mi, landa på pizzastykket mitt og døde etter at jeg slo den! Hvorfor landa den AKKURAT DER FOR FAEN!? Unnskyld, men det der er noe av det morsomste jeg har lest på evigheter! Hm, noe som irriterer meg? TANNKREM! Fy faen. Tåler ikke smaken av tannkrem, uansett type. Ender alltid opp med å brekke meg når jeg pusser tenna, og det er alt annet enn behagelig. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Irriterer meg over at det er så dødt her i dag. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Irriterer at jeg må legge meg nå. Jeg som planla å sitte oppe til kvelden og så være i riktig rytme igjen, men jeg er jo stuptrøtt allerede. Meh. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Religion irriterer meg. Føler at maange (om ikke alle) er bare oppspinn. Og så skal jo fa*n meg folk gå så langt som å drepe både seg selv og andre fordi en "fantasifigur" har sagt det.... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Hm, noe som irriterer meg? TANNKREM! Fy faen. Tåler ikke smaken av tannkrem, uansett type. Ender alltid opp med å brekke meg når jeg pusser tenna, og det er alt annet enn behagelig. Tysk tannkrem vettu Men den einaste tannkremen eg hatar, er den grøne som skal smake sitron. Smakar død og pine, kjennes ut som om ein pussar tenner med oppkast. Ellers brukar eg denne: Endret 15. august 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ok, og hva er grensen? Hvilke drikker gjelder det og hvorfor har jeg aldri blitt informert om det når jeg har jobbet på kiosk? Står jo på boksene at de skal holdes unna barn. Har hørt at grensen skal være 14 år. On-topic: Det ble meldt stekende sol og skyfri himmel. Hva vi fikk? Overskyet og regnbyger. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 At pappa er hjemme i helger, det er greit at han kommer å sier at 13-14 er det på tide å komme seg ut av senga, men når han er fullt klar over at jeg har ferie, sover lenge for jeg har muligheten(Derfor også legger meg sent) er det unødnvedig å vekke meg!? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Dagen derpå irriterer meg. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Første skoledag imorgen... mas. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Første skoledag imorgen... mas. Glad jeg er ferdig Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hm, noe som irriterer meg? TANNKREM! Fy faen. Tåler ikke smaken av tannkrem, uansett type. Ender alltid opp med å brekke meg når jeg pusser tenna, og det er alt annet enn behagelig. Tysk tannkrem vettu Men den einaste tannkremen eg hatar, er den grøne som skal smake sitron. Smakar død og pine, kjennes ut som om ein pussar tenner med oppkast. Ellers brukar eg denne: Dette hadde jeg problemer med da jeg bodde i norge også. Og Tyskland er faktisk ikke så "u-land" at de ikke har Colgate. Jeg har prøvd omtrent alle typer tannkrem som er å få kjøpt i vanlige butikker. Jeg reagerer selvfølgelig ikke like sterkt på alle typer, men jeg enda til gode å finne en tannkrem som ikke får meg til å føle meg noe så inni helvete kvalm. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Fri helt til mandag neste uke! Wait what? Feil thread. Noe som irriterer meg: Relativt ustabilt nett om dagen Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Muslimer. "Åh vi må ikke spise svinekjøtt fordi den jævla boka vår har sagt det" MORONS Made my day :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Relativt ustabilt nett om dagen Samme her. Kommet hjem fra ferie i 1,5 måned, og da har jeg lyst til å sitte litt på internett osv, men kjipt at det skal trøble seg til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg