Dragen Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hjelper ikke. Posten er for store til at konkurranse hjelper. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Posten er elendig. Skulle senda PC'en på reperasjon - ikkje faen om dei greidde det Stod 5 dagar her nede på den lokale posten.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Har dere som opplever treig post prøvd å spørre hvorfor det tar så lang tid? Jeg har bestil mye på internett og aldri opplevd å måtte vente lenge... Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: hihi 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Second that. Jeg får så vondt i ryggen første dagen at jeg knapt klarer å komme meg ut av senga. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Så lenge dere kommer dere til kjøkkenet så er det greit. 8 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 That wasn't nice said.. (Sad but true) 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Innvandrere! Altså, jeg snakker ikke generelt, men det gjelder noen av dem. Det irriterer meg når det går rundt i feks byen og snakker morsmålet sitt. Det irriterer meg når de skal lege gangstere "Hva faen glo'ru på!? *jalla språk* Vis litt respekt a'! Jævla rassist!" To på treninga krangla for et par dager sia, piska hverandre med håndklær osv, også kommer han ene, so er halvt Bosnisk, (?) (født i Norge og snakker flytende norsk) og kaller han andre jævla rassist og sier han skal vise respekt. Noe av dette gjelder også nordmenn også Endret 14. august 2010 av Zoro Sama 2 Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 visse folk er forbanna fucktard fitter ! sorry for at eg skriver banneord men fuck visse folk assa ! faen går ikke ann og vokse opp uten at noen skal fuckings prikkke på det ! argggg Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Canaye begynner å irritere meg litt. Sorry, men hvis du ikke har annet å poste enn "*insert fjortis here*", så ikke post i det hele tatt. Ta det heller opp med den personen det gjelder privat istedenfor å spamme forumet overalt. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Muslimer. "Åh vi må ikke spise svinekjøtt fordi den jævla boka vår har sagt det" MORONS 6 Lenke til kommentar
livingman Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Muslimer. "Åh vi må ikke spise svinekjøtt fordi den jævla boka vår har sagt det" MORONS hvorfor irriterer det deg at dem ikke spiser svin ? mer svin til resten av oss Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 I thought just the same Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Så lenge dere kommer dere til kjøkkenet så er det greit. Hahahahahahahahahahahahahahahah! ....ahahahahahahahahahaha Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 hvorfor irriterer det deg at dem ikke spiser svin ? mer svin til resten av oss Synd storfe er bedre. Og vi trenger flere indere her til lands. Ikke disse ikke-gris-tullingene, men heller ikke-ku-tullinger. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 visse folk er forbanna fucktard fitter ! sorry for at eg skriver banneord men fuck visse folk assa ! faen går ikke ann og vokse opp uten at noen skal fuckings prikkke på det ! argggg Jeg lo Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ingen som har spurt meg om ID enda. Hva er vitsen med å bli 18 om ingen gidder å spørre om hvor gammel du er når du kjøper øl? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Ser dette har mye å si på høyde, faktisk. Er du høy, og er litt moden for alderen, så blir du rett og slett ikke spurt. En venn av meg er 16, og ca. 1,90 høy. Han var på vinmonopolet med moren sin. Plutselig kommer det en arbeider og spør hva han er på let etter, og om det er noe hun kan anbefale. Imens moren er på den andre siden av hylla. Endret 14. august 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg er ikke særlig høy, og kan like gjerne gå for en 16 åring som en 19 åring. Med andre ord burde jeg blitt spurt. Selv ikke på taxfreen på Gardermoen med full kvote ble jeg spurt, ei heller midt i lørdagsrushet på Rema. Ergerlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg