Dragen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Først vil de at vi skal slutte å røyke. Men nå er det jo faen meg farlig å slutte å røyke også. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10026509 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10026509 At alt er farlig irriterer meg 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) at selveste herr Politi gav på for å komme før meg når kollektivfeltet tok slutt isteden for å legge seg bak, og deretter for å holde 60/65 i 50 sona, bremse før fotoboksen for så å trø på igjen. OG at jeg har fått et lite hakk i telefonen min som er et par timer gammel... Apple har vel forhekset telefonen da jeg gikk fra iPhone Endret 12. august 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Irriterer meg noe så inni svarte helvete at jeg klarte å fuckings låse meg ut av leiligheten nettopp. Måtte vente 45 minutter i hovedgangen på at vaktmesteren skulle komme med ekstranøkkel. Kaldt var det også. Nordpolværing? Tror heller det kommer av Hitlers kalde pust Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Saturday Night Live-reklamene irriterer meg ekstremt. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Irriterer meg noe så inni svarte helvete at jeg klarte å fuckings låse meg ut av leiligheten nettopp. Måtte vente 45 minutter i hovedgangen på at vaktmesteren skulle komme med ekstranøkkel. Kaldt var det også. Nordpolværing? Tror heller det kommer av Hitlers kalde pust Javel, jeg skulle kanskje ikke skrevet nettopp, siden jeg måtte vente så lenge. Men grunnen til at det var kaldt, var at jeg bare hadde på meg en tynn T-skjorte da jeg gikk, og ute blåste det som bare faen (vi hadde nettopp den verste fem-minutters-stormen jeg noen gang har opplevd forresten). Så irriterer det meg at vi hadde en rå storm nettopp, men den varte liksom bare i fem eller ti minutter. Jeg gikk og frydet meg over en stormy kveld, så var den over før jeg engang fikk rukket å ta bilder. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Jeg merker at når jeg slutta å komme med mine meninger om alle mulige ting så blir jeg faktisk litt irritert når andre gjør det. Jeg forventer på en måte at de skal gjøre det samme. Det har egentlig gått opp for meg at folk flest bare bryr seg om det som er i deres eget hode. Selvfølgelig, den tanken har jeg hatt i sånn 5 år, men ante ikke at det virkelig var sant. Derfor har jeg helt slutta å prakke ting på andre. MEN DE SLUTTER IKKE Å PRAKKE TING PÅ MEG. ARHG. Og "freedom of speech" som vi har i dag, som mange store personer gjennom historien står bak. Det tillater jo bare alle slags idioter og brødhuer å åpne kjeften. Bortkastet. Tenk på f.eks alle filosofene gjennom historien som jobbet beinhardt for det der. :!: Endret 12. august 2010 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 At den jævla flatskjermen har svart bilde. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 At den jævla flatskjermen har svart bilde. Slå den. Hardt. Funker fett på min Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Iriterer: Lyse sin PVR-dekoder. I dag fikk min dekoder en harddiskfeil som gjorde at den ikke kan boote. Eneste løsning er å ringe support og få den til å fjernformatere hele dritten! Flere hundre gigabytes med opptak jeg ville ta vare på er gått rett i dass. Skalø man virkelig være nødt til å betale for dette? Ingen backupmuligheter, verken online eller privat. Kryptert harddisk som ikke kan leses i PC. Såkalte "rettighetshavere" bør brenne i helvete, når de skriver avtaler som forbyr backup! 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 At den jævla flatskjermen har svart bilde. Sikkert bare veldig bra sortnivå. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Saturday Night Live-reklamene irriterer meg ekstremt. Hva med gestikuleringen til Jan Fredrik Karlsen i beat.no-reklamen? Det er irriterende det! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Saturday Night Live-reklamene irriterer meg ekstremt. Hva med gestikuleringen til Jan Fredrik Karlsen i beat.no-reklamen? Det er irriterende det! Fixed Lenke til kommentar
Munty Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Når man poster noe i tråden "Snedige ting du lurer på" og får svar som følger: "Tok meg null tid å Google!" eller "www.lmgtfy.com/blablabla". I noen sammenhenger er det greit, men til tider er det irriterende. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Søstern min får ny telefon og laptop, lillebror får en haug med leker Mens jeg får ingenting og mobilen min funker ikke Endret 12. august 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Grand Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Til Lørdagen er det nest siste dag før skolen, jeg ble invitert på fest, en fest som jeg hadde virkelig lyst på. Men neida, jeg skal være vakt på en konsert ... Positive er at jeg tjener penger, men igjen; Venner > Penger. Endret 12. august 2010 av Sno Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 venner < penger Er jeg rar? 4 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 venner < penger Er jeg rar? Penger skaffer deg som regel "venner" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg