FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Og drikke moderat er sosialt. Drikke til man spyr er asosialt og man kan like godt sitte i et mørkt rom med GameBoy color. Det kan skje selv den beste.. Det er jeg helt klar over Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Og drikke moderat er sosialt. Drikke til man spyr er asosialt og man kan like godt sitte i et mørkt rom med GameBoy color. Er ikke noe lys fra skjermen da, må ha sånn lys du fester på siden Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Stå opp klokka 07:30 i morgen, for å dra til en forbanna astmalege.. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hmm... Mobilen min (som har hatt en stor sprekk i skjermen i lang tid) valgte å slutte å fungere akkurat nå. Har alltid brukt den som alarmklokke, og nå er den borte. Hadde en backupmobil som tilsynelatende mangler batteri. Som backup-backup-alarmen min har jeg en alarmklokke som visstnok skal lyse tiden i taket, men den er helt umulig å forstå. Hmmm... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Reklamer med lyd. Og jeg kan ikke laste inn 'uttrykksikoner'. e: irriterer meg over at Pokey ikke er på skype *hint* Endret 10. august 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Tråden stenges for opprydning. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Tråden gjenåpnes. Flere innlegg har blitt slettet og minst én bruker har blitt utestengt grunnet personangrep. Ved videre fylleposting vil tråden stenges, eventuelt midlertidige ferier utdeles. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Takk Runar. Jeg irriterer meg over at det blir så fort lyst på morgenen Lenke til kommentar
Munty Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Alkohol og forum burde ikke blandes! Det blir en skummel drink. Det irriterer. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg vet jeg ikke burde, men jeg klarer ikke la være å irritere meg over folk som skriver feil. Bor du i et land, bør du klare å skrive rett. Søsteren min er 20 år og skriver helt for jævlig. I og for seg gjelder det søsteren min på 17 også. Og hun på 20 hadde til og med 6 i norsk! I alle år! Men argh, jeg blir så jævlig lei! Og hun tar alltid kontakt med meg for å rette på bloggen hennes og alt mulig rart. :| Jeg klikker snart! Hvorfor kan ikke folk bare skrive rett? Det være seg på norsk, engelsk, fransk eller hva som helst! :| 2 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Når vi er inne på gode karakterer. Jeg blir så jækla forbanna når skolelyse pugge folk får gode karakterer i f.eks Historie og Samfunnsfag uten å egentlig skjønne noe som helst! En jente med godt snitt i min tidligere klasse fikk 6 i samf, hun kalte meg en dag for kapitalist, jeg spurte hvis hun visste hva det betyr. Nei, det gjorde hun ikke. 6 i SAMFFORFAEN!?! 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Tråden gjenåpnes. Flere innlegg har blitt slettet og minst én bruker har blitt utestengt grunnet personangrep. Ved videre fylleposting vil tråden stenges, eventuelt midlertidige ferier utdeles. Siste sjanse nå! Seriøs posting ONLY! Kristian Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Alkohol og forum burde ikke blandes! Det blir en skummel drink. Det irriterer. Alkohol og folk under 18 burde ikke blandes! Kjenner alt for mange som har forferdelige drikkevaner uten at de aner hva de roter seg opp i! Det er trist og det irriterer! 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Irriterer meg over at alle i familien min klarer å rote bort alt verktøyet når jeg trenger det 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Reklamene før alt på vg tv..!! 2 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 At noen ser for mye på Bear Grylls http://www.dagbladet.no/2010/08/11/nyheter/utenriks/savnet/leteaksjon/12913949/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det irriterer meg at noen ikke greier å holde seg innenfor reglene til tråden, slik at vi risikerer å få den stengt. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Etter advarsler fra to moderatorer har man ikke klart å holde seg til emnet. Tråden stenges for en stund, mens det ryddes. Den blir trolig åpnet igjen i morgen tidlig, så folk får tid til å finne fremm "on-topic"-hatten sin Mchansernn får lov til å irritere seg videre, da hans profetier ble sanne. Kommentarer til moderering tas på PM. Kristian Moderator Endret 11. august 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 God morgen! Da kan man irritere seg i tråden igjen, men hold dere innenfor retningslinjene og til emnet Kristian Moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg