livingman Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 learn too norsk? :rofl: Har du dysleksi? hva står L2 for da ? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 VEPS! Forbanna drittdyr, kan de ikke bare la meg være i fred?! Mygg er verre. Jævla stealth dyr, og det klør som f*** Veps er ikke noe problem da de ikke er så agressiv hvis du ikke forstyrrer den 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Mygg og veps er ikke dyr, de er insekter. learn too norsk? :rofl: Har du dysleksi? hva står L2 for da ? Learn to. Det du skrev oversettes til "lær også norsk." Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 learn too norsk? :rofl: Har du dysleksi? hva står L2 for da ? Learn two. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 ooooo en ekstra O , gjør det ikke mindre morsommere 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Fløyelsbøtte Skrevet 9. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Hvis jeg kunne, hadde jeg gitt innlegget ditt minus, livingman. Endret 9. august 2010 av Fløyelsbøtte 16 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hvis jeg kunne, hadde jeg gitt innlegget ditt minus, livingman. Og for å understreke enigheten, ga jeg dette et pluss.. livingmann, what the fuck!?! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Om dere trodde deres PC bråket så skulle dere hørt den serveren jeg driver å setter opp, jeg klarer å høre den helt ned i første etasje. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Naboer som driver på med motorsaga som om de hadde en hel SKAU utenfor huset! Samtidig med kantklippern! ARGH Og Livingman, GTFO! Du skriver bare OT jall 6 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Komplett.no annonserte et micro-atx som atx. Nå har jeg bare plass til halvparten av ram'en pga cpu kjøleren. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Du har jo ikke fått det du har kjøpt, så hev kjøpet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 For å sende tilbake hovedkortet og vente i 2 uker på et nytt et? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 haha.. dere er rare... han skriver " l2norsk" learn to norsk. oh the irony ! Hva er det som er så morsomt, lille venn? At han bruker internettslang blandet med norsk når han snakker om å lære norsk? Det er ikke ironisk, bare en måte å utrykke seg på. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hva som er morsomt, at han skriver helt for jævlig. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 At alle mappene på den eksterne disken min (WD MyFuck) står som tomme, selv om jeg bruker 540 GB av den. >< Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Irriterer: En av min fars kolleger skulle lære meg å sveise, i stedet for å bare fikse gjenstanden min selv. Resultatet er at gjenstanden er så herpa at om ikke en proff fikser den for meg, må jeg kjøpe ny. Om det er mulig å skaffe... Greitt nok å lære å sveise, men min første jobb bør ikke være et familieklenodie. Endret 9. august 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Og hvorfor måtte du lære å sveise på delen du skulle fikse? Man bruker ikke en bil til 5 millioner når man skal lære seg å kjøre, liksom. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Virket litt frekt å spørre ham gjøre det selv, når han brukte så mye tid på å prøve å lære meg det. Skikkelig ålreit fyr, men det hjelper ikke veterankjøretøyet mitt. Men jeg kontakter et karosseriverksted i morra heller. Jeg tror noe av grunnen til at sveisen min sleiker ræv, er at jeg brukte stål fra en Fujitsu/Siemens PC. Sveisen sitter på skjermen, men ikke på lappen. Drittstål! Ja, jeg øvde til jeg trodde jeg var god nok på noen verdiløse stålplater. Men det gikk ikke i praksis på den delen som skulle fikses. Endret 9. august 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hva som er morsomt, at han skriver helt for jævlig. Det jeg lurte på, var hva livingman syns var morsomt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Han synes vel at det var kjempegøy at jeg ba han lære seg norsk i en ikke 100% grammatisk korrekt måte. At han dog synes noe som helst grammatikk-relatert kan være morsomt forstår jeg ikke. On-topic: Nettet jeg sitter på nå er treigt og det er irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg