co2 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Prøv å hold et lite øye med turtelleren hvis du kveler den mye, men ikke stirr på den lenge da slik at du ikke har kontroll forover. Da ser du om du gir for lite gass eller slipper clutchen for fort. 8797178[/snapback] Dette er kanskje helt totalt tragisk men: hvordan brukes turtelleren? Jeg har kjørt lenge nå men jeg bruker aldri turtelleren Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Når motoren går på tomgang (den står i fri og du rører ikke gassen) skal turtelleren stå helt i ro. Du legger merke til dette punktet, og sørger for at pilen aldri bikker under dette punktet. Hvis du ser at den går nedover, så gir du litt mer gass. Du ser at pilen rykker litt ned rett før clutchen tar skikkelig tak. Da er det på tide å gi litt gass før du slipper clutchen mer. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det er bare å kjenne at bilen rister og brummer litt. Da har clutchen tatt tak og da kan du gi gass=) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 jeg irreterer meg over folk som skriver bare for å legge inn i mine innlegg, for da må jeg bla helt ned i tråden bare for å lese: "*inn i mine innlegg* " Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 jeg irreterer meg over folk som skriver bare for å legge inn i mine innlegg, for da må jeg bla helt ned i tråden bare for å lese: "*inn i mine innlegg* " 8799032[/snapback] Jeg irriterer meg over folk som ikke kan skrive. "Irriterer". Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Å nå kommer den herlige Off-topic krangelen Ja vett at noen kommer til og kommentere innlegge mitt Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg irriterer meg over folk i klassen (særlig jenter) som gjør alt for å få oppmerksomhet. Spiller dumme, selv om de i realiteten ikke er det. Argh. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Å nå kommer den herlige Off-topic krangelen Ja vett at noen kommer til og kommentere innlegge mitt 8799096[/snapback] siden du skriver "Ja vett at noen kommer til og kommentere innlegge mitt". kan det jo være at ingen jør det. hvis du ser bort fra at jeg kommenterer. vi får se. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Helt enig med Mr.NorBits, er så uffatelig irriterende spesielt når de er sånn fjortis Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Å nå kommer den herlige Off-topic krangelen Ja vett at noen kommer til og kommentere innlegge mitt 8799096[/snapback] siden du skriver "Ja vett at noen kommer til og kommentere innlegge mitt". kan det jo være at ingen jør det. hvis du ser bort fra at jeg kommenterer. vi får se. 8799138[/snapback] Derfor jeg skrev det Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 At jeg har migrene og samtidig en sang som går konstant på repeat i hodet. Jeg blir GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!!! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Når jeg har migrene spyr jeg hver halvtime bare jeg beveger meg, samt må ligge i et mørkt rom. Føles som om hjernen pulserer ved hvert smerteslag og får ikke sove i det hele tatt. Det er nokså irriterende det også. Veldig mange har "migrene" samtidig som de er ved datamaskinen. Er vel gradsforskjeller, da...... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Prøv å hold et lite øye med turtelleren hvis du kveler den mye, men ikke stirr på den lenge da slik at du ikke har kontroll forover. Da ser du om du gir for lite gass eller slipper clutchen for fort. 8797178[/snapback] Dette er kanskje helt totalt tragisk men: hvordan brukes turtelleren? Jeg har kjørt lenge nå men jeg bruker aldri turtelleren 8798885[/snapback] Turtelleren viser hvor mange 1000 omdreininger stempelet går opp og ned på 1 minutt. Så hvis du skal slippe clutchen, er det lurt å ha trykket gassen såpass inn at den f.eks står på 2 -3K omdreininger. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Når jeg har migrene spyr jeg hver halvtime bare jeg beveger meg, samt må ligge i et mørkt rom. Føles som om hjernen pulserer ved hvert smerteslag og får ikke sove i det hele tatt. Det er nokså irriterende det også. Veldig mange har "migrene" samtidig som de er ved datamaskinen. Er vel gradsforskjeller, da...... 8799885[/snapback] Heh, hadde det slik når jeg var mindre, faktsik enda verre. Når får jeg bare en smell ca hver sommer. Mister en del av synet, en HELVETES hodepine, svimmelhet og kvalme. What a joy Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Var fysikkbok er kjempe kul. Vi har MASSE rare (les stygge) navn i den pa alskens personer som skal oppover en bakke for a male tyngdekraften. Odd Bob har eget fly. Odd Bob er smart. (hvis dere ikke har hort den for, ma dere soke) Sa en kjapp gjennomgang av hele bokens navn er: Odd Bob Kare Johnny. MEN, idag! Sa fant jeg et NYTT navn! Personen het: Odd-Bert !! *grater* Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Det er bare å kjenne at bilen rister og brummer litt. Da har clutchen tatt tak og da kan du gi gass=) 8798933[/snapback] Jeg har hatt en tåpelig tendens til å holde gassen nede og så sleppe clutch ut(fort riktignok), går ofte fort da. Endret 6. juni 2007 av co2 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Ståle: Bob Kåre er ute og triller lillesøster Rita Peggy i en barnevogn... Hvilken narkotisk rus må man være i for å finne på et slikt navn? Endret 6. juni 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Folk som kobler psykiske problemer og "emo" altfor tett sammen. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Folk som kobler psykiske problemer og "emo" altfor tett sammen. 8800145[/snapback] Jeg tipper det var det siste innlegget i deppetråden som fikk deg til å irritere deg over det, am i right? Jeg ble iallefall irritert på det innlegget... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg