Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kvinner bak rattet. Skulle vært en lov mot slik. Her forleden kom jeg over et eksemplar som lå i gjennomsnitt 40kmt på E18 utenfor Tønsberg. Her er det kun en fil og mye motgående trafikk, ergo umulig å kjøre forbi. På et tidspunkt måtte jeg ned i 2.gir...

Viste gladelig fingeren når jeg raset forbi.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eg vil påstå at eg er middels ryddig, og flink til å ta med skitne tallerkenar og glas opp til oppvaskmaskina.

Så kjem besteforeldra på besøk og skal sjå korleis kjellarstova har blitt. Det EINASTE mor mi klarar er å byrje ein enorm klagesong om kor elendige me ungane i huset er til å rydde, ein skulle tru me var dei største grisane i verdshistoria.

Lenke til kommentar

Om vi innfører kun DAB så synes jeg synd på alle de som har kjøpt ny bil, en eldre bil eller en ny dyr FM-radio, for de kan bare glemme radio.

DAB er ikke noe som følger med i dagens biler skal jeg si deg.

http://www.bilradios...m436&id=&vn=736 ?

Dessuten finnes vel DAB som ekstrautstyr til de fleste bilmerker i dag?

Men ja, det er irriterende for oss med eldre radioer at vi må kjøpe en ekstra duppeditt, men hvis det gir bedre utvalg og mindre skurring så ser jeg ikke det helt store problemet?

Ellers irriterer jeg meg over været. Ene dagen er det sol og andre dagen er det regn. Er jo helt umulig å ha en noenlunde ren bil.

Endret av Audi TDI
Lenke til kommentar

Eg vil påstå at eg er middels ryddig, og flink til å ta med skitne tallerkenar og glas opp til oppvaskmaskina.

Så kjem besteforeldra på besøk og skal sjå korleis kjellarstova har blitt. Det EINASTE mor mi klarar er å byrje ein enorm klagesong om kor elendige me ungane i huset er til å rydde, ein skulle tru me var dei største grisane i verdshistoria.

Sånn har vel de fleste det ;)

Lenke til kommentar

Hater Stipend ! Hvorfor få 20 000, når bøkene er gratis!!

Hater Utlendinger som hater Norske.

Hater utlendinger som ikke jobber og lever på penger fra staten.

Hater utlendinger som ikke gidder å intrigere seg!

Hater Utlendinger som leker gangster og snakker kebab norsk!

Hater reklame!

Liker ikke politikere.

Liker ikke overlegne folk.

Og masse annet jeg ikke kommer på nå :p

Endret av The_Rp
  • Liker 2
Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg er folk som påstår at utlendinger tar jobber fra nordmen...

Er ikke det positivt at de jobber?

I neste åndedrag anklages utlendingene for å snylte.

Jeg må si jeg foretrekker de som "tar jobber fra nordmenn" framfor de som snylter.

De fleste av dem som jobber tar allikavel kun de jobbene som hvite nordmenn ikke vil ha.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Hater reklame!

Liker ikke politikere.

Hvor gammel er du? 12?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahaha.

Lenke til kommentar

Hater reklame!

Liker ikke politikere.

Hvor gammel er du? 12?

hater barnslige folk som tenker lite..

som han over. nevner ikke navn, da blir modsa sure..

hva får deg til å tro at han er 12?

12-åringer bryr seg VELDIG lite om politikere, overlegne folk, stipend, reklamer, utlendinger og kebabnorsk!

Endret av diskutant
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

apropo...

mastene de skal lage i hardanger..

så store stygge master vil vi ikke ha!

jeg bor midt i det.. jeg har rett til å klage, før noen sier noe..

Bevar+Hardanger.jpg

Skal vi kutte all strømmen deres da? Bergen trenger strøm, det er en storby og den vokser. Så klager dere på EN jævla høyspentledning over den vakre fjorden som det allerede er en million bilder av. Her i Bergen er det høyspentledning over alle fjell, du ser ikke at vi klager? Hvis dere lenker dere fast til trær, så håper jeg regjeringen kutter halvparten av strømmen til dere så får dere se hvordan det blir i Bergen etterhvert.

(Jeg er for alle kompromiss så lenge storbyen får den strømmen de trenger, når den er i tillegg er tilgjengelig.)

Irriterer meg ekstremt over personer som f.eks sier dette: Ser jeg feit ut?, det bare klikker for meg, får lyst til å si: JA! du ser ut som et fleskeberg.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke dere jævla bergensere få strømmen deres på annet vis? Hva med å bygge et kjernekraftverk i umiddelbar nærhet? Nah DET går jo ikke an...

Dessuten går det fint med sjøkabel - det fungerer jo andre plasser?!

Endret av WarpX
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal vi kutte all strømmen deres da? Bergen trenger strøm, det er en storby og den vokser. Så klager dere på EN jævla høyspentledning over den vakre fjorden som det allerede er en million bilder av. Her i Bergen er det høyspentledning over alle fjell, du ser ikke at vi klager? Hvis dere lenker dere fast til trær, så håper jeg regjeringen kutter halvparten av strømmen til dere så får dere se hvordan det blir i Bergen etterhvert.

(Jeg er for alle kompromiss så lenge storbyen får den strømmen de trenger, når den er i tillegg er tilgjengelig.)

bør kanskje sette en strek for OT her før mods går crazy, men, -sjøkabel.

det funker bra.

og nei, jeg vil ikke kutte strømmen til bergen...

---

btw, syns du at naturen i bergen der det er høyspentmaster er penere enn den i hardanger?

om det så var en zilliard bilder herifra, så er det likevel et ganske dårlig argument.. bevar naturen så lenge det går!

Endret av diskutant
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hvorfor kan ikke dere jævla bergensere få strømmen deres på annet vis? Hva med å bygge et kjernekraftverk i umiddelbar nærhet? Nah DET går jo ikke an...

Dessuten går det fint med sjøkabel - det fungerer jo andre plasser?!

Hvor kan vi få strømmen fra da? Er ganske stappfullt her.

Sjøkabel? Skal staten betale 5 milliarder kroner mer bare for den lille utsikten deres?

bør kanskje sette en strek for OT her før mods går crazy, men, -sjøkabel.

det funker bra.

og nei, jeg vil ikke kutte strømmen til bergen...

---

btw, syns du at naturen i bergen der det er høyspentmaster er penere enn den i hardanger?

om det så var en zilliard bilder herifra, så er det likevel et ganske dårlig argument.. bevar naturen så lenge det går!

Kun fordi det kommer en høyspentmast så ødelegger det naturen deres?

dere har vel bare 99999999999999999999999999999999 km3 fin natur, så hvorfor klage over så lite? Når dere allerede har noe så stort

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...