Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

At CS fortsatt er populært irriterer meg grenseløst. CS er for svenske 12-åringer som hører på dårlig trance mens de leker seg med aimboten sin. CS er så ukreativt og kjedelig at jeg ikke kan forstå at folk ikke har gått lei av det enda.

Du irriterer meg grenseløst med dine bullshit utsagn

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja ikkesant, aknskje de bare skulle laget spillet sånn at du bare har et liv, og må kjøpe nytt når du dør.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Beklager den sterke ironien, men jeg klarer ikke å la være når dere sutrer over et spill som er likt de fleste andre

Irriterer meg over at jeg ikke skjønner om du skjønte at innlegget mitt var sarkastisk og kødder med meg eller ikke :p

Endret av Blue Scholar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At CS fortsatt er populært irriterer meg grenseløst. CS er for svenske 12-åringer som hører på dårlig trance mens de leker seg med aimboten sin. CS er så ukreativt og kjedelig at jeg ikke kan forstå at folk ikke har gått lei av det enda.

Du irriterer meg grenseløst med dine bullshit utsagn

Rofl... en som følte seg truffet, ja. Si meg fjortis, hva er så kult, bra og gøy med CS?!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sier du bare fordi du suger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rofl... en som følte seg truffet, ja. Si meg fjortis, hva er så kult, bra og gøy med CS?!

Når du begynner setningen din med rofl for så å kalle meg en fjortis funker ikke helt. Det som er så gøy med cs bare at det er det mest geniale spillet noen sinne.

• Liker 2
Lenke til kommentar

css. er genialt.

du kan spille alt fra proff med clan osv. eller du kan spille med en gjeng fjortis drittunger som fingrer seg selv i nesen og snakker med smurfe stemme på micen.

og vis du spiller på en privat server hvor bare skiggelige mennesker for adgang så er bare awsome ! :)

ps. er tydeligt at du har blitt eid av en awp litt for mange ganger :!:

• Liker 1
Lenke til kommentar

For å kutte diskusjonen kort, så kommer jeg med fakta:

CS er et av de mest populære skytespillene noen sinne laget.

Sånn, da er vi enige. Krangling som dette er nemlig særdeles irriterende å lese om. Bare fordi du ikke liker det, betyr ikke at spillet eller personen suger. Det betyr at du ikke liker det, that's it.

Lenke til kommentar

css. er genialt.

du kan spille alt fra proff med clan osv. eller du kan spille med en gjeng fjortis drittunger som fingrer seg selv i nesen og snakker med smurfe stemme på micen.

og vis du spiller på en privat server hvor bare skiggelige mennesker for adgang så er bare awsome ! :)

ps. er tydeligt at du har blitt eid av en awp litt for mange ganger laugh.gif

Så hvordan er det forskjellig fra Quake 3, Unreal Tournament-serien, Enemy Territory, Battlefield, Team Fortresss 2, Modern Warfare og alle de andre 99% identiske spillene?

Men on-topic. Har sikkert postet her før, men vi tar det igjen.

- Gamle damer foran meg i køen som insisterer å å vente til alle varene er talt opp og prisen slått inn før de setter vesken på disken og begynner å lete etter pengeboken. Når de først finner den er det frem med en hav av småmynt for å telle dem en etter en, og selvsagt ber de kassadamen/mannen telle etter for å være sikker på at det ble rett. Dette skjer gjerne når det er åtte, ni stik bak meg i køen. Gjør de det med vilje?

- Samme situasjon, men klokken er kvart på åtte, og jeg står med en sekspakning i hånda. God tid, altså. Men når jeg endelig er fremme har klokken tikket over til ett minutt over åtte, så jeg får ikke kjøpt ølet likevel? Hva faen? Det er jo ennå tre timer til butikken stenger?

- Idioter som stadig skal lære meg hvorfor vi skal blinke til venstre når vi skall inn i en rundkjøring.

- Idioter som begynner å svinge før de husker på blinklyset. Gjerne feil vei, eller når jeg venter på å få kjøre ut og det er eden eneste bilen jeg venter på. Fikk de lappen på russianlicence.com? Blinklyset skal på før du i det hele tatt bremser ned for å vise de bak det nettopp det, eller for å signalisere til folk som venter på å få kjøre ut at det er klar bane. Og til den unge idioten som blinket på kødd: Er det virkelig så morsomt å få totalvraket bilen og havne på sykehus? Det var ikke langt unna...

- Faren min, som alltid dukker opp på helt fel tidspunkt. En gang var jeg syk og lå på sofaen hele dagen. Det eneste lyspunktet var That 70's Show, som varer i en halv time. Der kom introen, og der kom fattern... geez...

Lenke til kommentar
Tegn skal gis i god tid, men ikke slik at det kan oppstå misforståelser.

Dersom du skal til høyre ved første avkjøring, gis tegn til høyre i god tid før du kjører inn i rundkjøringen. Når du skal ut av rundkjøringen ellers, blink til høyre når du er på høyde med siste utkjøringførdu selv skal ut. Dersom du skal ut til venstre for der du kjører inn, kan det i enkelte tilfeller være til informasjon for andre trafikanter at du gir tegn til venstre før du kjører inn i rundkjøringen.

Ved feltskifte i rundkjøring med flere felt, skal det gis tegn før feltskifte.

http://www.vegvesen.no/Trafikkinformasjon/Lover+og+regler/Trafikkregler/Kjoring+i+rundkjoringer

Å blinke inn i rundkjøringen vil gi et klart og tydelig signal om hvor du skal. Dermed er det å blinke inn i større grad i takt med lovgivningen enn å ikke gjøre det. Dette forutsetter at du blinker i riktig retning, selvfølgelig.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

Jeg er drittlei av "Si ja til radio"-kampanjen.

Selvsagt er jeg helt for at vi skal ha radio i Norge. Men jeg er imot DAB.

Når de formuerer slagordet sånn, høres det ut som om DAB er fremtiden, og at du enten er for DAB, eller imot radio generellt.

Det går ikke engang klart fram at denne kampanjen om å si "ja til radio" er pro DAB.

Ad5373162St1Sz316Sq4559457V0Id1.jpg

Argumentene for og mot DAB skal IKKE diskuteres i denne tråden. Da blir moderatorene sinte.

Jeg bare misliker markedsføringa til DAB-lobbyen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...