nnys Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg misliker jævlig sterkt personene som alltid skal fiske etter komplimenter. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Fiske etter komplimenter? Alle gode mennesker bør gi komplimenter så ofte de bare klarer! Er det noen som fisker etter dem så er det fordi dem ikke har fått nok. 1 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 ^Eller at de er vandt med å få komplementer for alt de gjør osv.? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Emballasje som er umulig å åpne uten bruk av verktøy. Plastemballasjen som brukes til en del HDMI-kabler og tilbehøret til Xbox360 står øverst på emballasje-hat-listen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Er mange ting som er pakket inn i plastemballasje. Er jo fuckings umulig å åpne!!! 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Har ikke macguyver sagt at dere alltid skal gå med en swiss kniv i lommen? 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) AWP er en viktig del av CS for svarte helvete. Lol nei. Totalt urealistisk våpen. Til og med skaperen av CS har sett seg lei av awp. Lei awp-horer som sitter å camper hver gang Edit: En annen ting som irriterer meg er når jeg ikke får støtte med å plante bomben. Ja, jeg spiller CS nå Endret 7. august 2010 av McBitch 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Har ikke macguyver sagt at dere alltid skal gå med en swiss kniv i lommen? Jeg får ikke lov 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Jeg HATER småjenter som ennå ikke er kommet halvveis til puberteten, og som skal synge popmusikk på TV eller gir ut CD. Programmet "Med lisens til å glede" avsluttet nettopp med Malin som vant MGP Junior i 2005. Hun kan heller komme tilbake til rampelyset om femten år. Endret 7. august 2010 av Mannen med ljåen 3 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Har ikke macguyver sagt at dere alltid skal gå med en swiss kniv i lommen? Jeg får ikke lov Si at alle andre får lov, da går det sikkert bra! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg HATER småjenter som ennå ikke er kommet halvveis til puberteten, og som skal synge popmusikk på TV eller gir ut CD. Programmet "Med lisens til å glede" avsluttet nettopp med Malin som vant MGP Junior i 2005. Hun kan heller komme tilbake til rampelyset om femten år. Ja.. Husker Amy Diamond for et par år siden. 13 år og sang om kjærlighet. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) 13? Trodde hu var 20 jeg Ok, ser videoen nå. 13 kan stemme litt bedre en 20 ^^ Endret 7. august 2010 av NothinDoin™ 1 Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Off-Topic i spoiler Totalt urealistisk våpen. But then again. Hvem sa at CS var realistisk? Skyte med 5.56x45mm gjennom 2 meter med murstein? Bli skutt gjentatte ganger i mage og ben med Glock, og likevel kunne løpe like fint igjen etterpå? Falle fra store høyder uten å brekke beina? Nei, hvis du vil ha realisme, får du spille ArmA II eller noe. Til og med skaperen av CS har sett seg lei av awp. Akkurat ja. Skal hans personlige, subjektive mening om AWP ha noe som helst å si, bare fordi han skapte cs? Lei awp-horer som sitter å camper hver gang Klassisk utsagn fra en som kun spiller public. CS er et taktisk spill som krever teamwork, og mange av verdens beste klaner har ofte en "AWP-mann" som behersker AWP godt, og den spilleren skal jeg love deg spiller en viktig rolle. Han skal bl.a. skaffe oversikt og informere om hvor motstanderne er, og ta dem ut raskt og effektivt. Men når dette er sagt, så kan jeg kanskje skjønne at du blir irritert på at 6-7 stk gjemmer seg i et hjørne og håper at noen kommer ut den og den åpningen, uten å bidra en dritt for laget sitt på en public server. Irriterer meg å ikke rekke bussen. 1 Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Lol nei. Totalt urealistisk våpen. Til og med skaperen av CS har sett seg lei av awp. Lei awp-horer som sitter å camper hver gang Jeg vet! Skikkelig urealistisk at man løper fortere med kniv selv om man fortsatt har våpnene på seg, at man kjøper våpen ut fra ingenting og at man i det hele tatt respawner. De bør gi hele spillet en skikkelig overhaling og fokusere på realisme, for alle vet at det er det som gjør et spill bra, ikke gameplayet. 3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Ja ikkesant, kanskje de bare skulle laget spillet sånn at du bare har et liv, og må kjøpe nytt når du dør. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Beklager den sterke ironien, men jeg klarer ikke å la være når dere sutrer over et spill som er likt de fleste andre Endret 8. august 2010 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) 500 gram potetgull, 500 gram vingummi og en pose tyrkisk pepper kan umulig være sunt. Endret 7. august 2010 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 500 gram potetgull, 500 gram vingummi og en pose tyrkisk pepper kan umulig være sunt. Det kommer helt ann på hvor stort tidsrom man snakker om 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) 8 timer? :!: Oh. Pluss en rømmeboks med dipmix. Stemmer det, har også spist to middager i dag. :!: EDIT: Blir jeg feit nå lizzm? Endret 7. august 2010 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ikke før du gjør det til en livsstil. 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 At CS fortsatt er populært irriterer meg grenseløst. CS er for svenske 12-åringer som hører på dårlig trance mens de leker seg med aimboten sin. CS er så ukreativt og kjedelig at jeg ikke kan forstå at folk ikke har gått lei av det enda. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg