Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-83883

Emballasje som er umulig å åpne uten bruk av verktøy. Plastemballasjen som brukes til en del HDMI-kabler og tilbehøret til Xbox360 står øverst på emballasje-hat-listen.

Lenke til kommentar

AWP er en viktig del av CS for svarte helvete.

Lol nei. Totalt urealistisk våpen. Til og med skaperen av CS har sett seg lei av awp. Lei awp-horer som sitter å camper hver gang

 

Edit: En annen ting som irriterer meg er når jeg ikke får støtte med å plante bomben.

 

Ja, jeg spiller CS nå :p

Endret av McBitch
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg HATER småjenter som ennå ikke er kommet halvveis til puberteten, og som skal synge popmusikk på TV eller gir ut CD.

 

Programmet "Med lisens til å glede" avsluttet nettopp med Malin som vant MGP Junior i 2005.

 

Hun kan heller komme tilbake til rampelyset om femten år.

 

Ja..

 

Husker Amy Diamond for et par år siden. 13 år og sang om kjærlighet. :ermm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Off-Topic i spoiler

 

 

Totalt urealistisk våpen.

But then again. Hvem sa at CS var realistisk? Skyte med 5.56x45mm gjennom 2 meter med murstein? Bli skutt gjentatte ganger i mage og ben med Glock, og likevel kunne løpe like fint igjen etterpå? Falle fra store høyder uten å brekke beina? Nei, hvis du vil ha realisme, får du spille ArmA II eller noe.

 

Til og med skaperen av CS har sett seg lei av awp.

Akkurat ja. Skal hans personlige, subjektive mening om AWP ha noe som helst å si, bare fordi han skapte cs?

 

Lei awp-horer som sitter å camper hver gang

Klassisk utsagn fra en som kun spiller public. CS er et taktisk spill som krever teamwork, og mange av verdens beste klaner har ofte en "AWP-mann" som behersker AWP godt, og den spilleren skal jeg love deg spiller en viktig rolle. Han skal bl.a. skaffe oversikt og informere om hvor motstanderne er, og ta dem ut raskt og effektivt.

 

Men når dette er sagt, så kan jeg kanskje skjønne at du blir irritert på at 6-7 stk gjemmer seg i et hjørne og håper at noen kommer ut den og den åpningen, uten å bidra en dritt for laget sitt på en public server.

 

 

 

Irriterer meg å ikke rekke bussen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lol nei. Totalt urealistisk våpen. Til og med skaperen av CS har sett seg lei av awp. Lei awp-horer som sitter å camper hver gang

 

Jeg vet! Skikkelig urealistisk at man løper fortere med kniv selv om man fortsatt har våpnene på seg, at man kjøper våpen ut fra ingenting og at man i det hele tatt respawner. De bør gi hele spillet en skikkelig overhaling og fokusere på realisme, for alle vet at det er det som gjør et spill bra, ikke gameplayet.

 

 

:yes:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja ikkesant, kanskje de bare skulle laget spillet sånn at du bare har et liv, og må kjøpe nytt når du dør.

 

 

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Beklager den sterke ironien, men jeg klarer ikke å la være når dere sutrer over et spill som er likt de fleste andre
Endret av Mr. A
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...