Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Folk som kommer kjørende bak som legger seg heeeeeelt opp i støtfangeren på deg... Gasser du på, så gasser de også på... Hadde jeg hatt litt guts når det gjelder bilkjøring, så hadde jeg bråbremst bare på pur faen... Gjelder også når du har tilhenger med materialer som stikker ut bak... Enkelte bilister som legger seg så nærme at plankene omtrent dunker ned i panseret deres...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eldre folk og bilkjøring.

 

En bil med 80 åringer her i kommunen som mistet veigrepet og havnet på taket når dem tok en forbikjøring.

Er jo livsfarlig og kjøre noen plass med slikt på veiene.

 

Nå er det ifølge statistiken mer yngre folk som dør eller dreper i trafikken enn eldre førere.

 

Så må du spørre, hvem er den beste føreren her?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Har du lyst på ny bil, brems. Det er regler på avstand mellom to biler.

 

Dette er jeg 100% klar over! Kunne tenkt meg en lakkerings på støtfangeren bak uansett, så for meg så er det bare å bremse ivei, men alikevel... Trenger ikke å lage et katastrofeområde bare fordi drittsekken bak ikke holder avstand... :p Hadde vært morsomt though :yes:

Lenke til kommentar

Denne skal jeg quote i midten av Januar. Når det er -25 grader ute.

Do that. Gleder meg allerede til minusgradene.

 

Jeg har så tjukt hår så all varmen samles der isteden for å forsvinne slik det normalt skal gjøre, så hodet mitt koker når jeg er ute

Barbere seg på hodet? Er en veldig deilig følelse hvertfall. Nå blir det jo snart såpass kjølig at du kan gå med lue hele tiden uansett, så da ser ikke folk at håret er borte.

 

OnT: Jeg irriterer meg over strømnettet her i leiligheten. Strømmen går litt for ofte, noe som igjen gjør at jeg forsover meg.

Lenke til kommentar

Vi mennesker er så jævlig sårbare når det gjelder mat og søvn. Vi er så forpult avhengige av begge deler. Bruker alt for mye tid og penger på mat. Jeg gleder meg til den pilla som skal dekke et dagsbehov kommer. Den er velkommen hos meg.

 

Faen for noen sveklinger vi er. Ulver kan gå i to måneder uten mat mens vi blir helt satt ut når det nærmer seg et døgn uten mat. Samme gjelder søvn forøvrig. Det er for dårlig at vi bør ha en tredjedel av døgnet til å opplades. Vi er en dårlig skapning. Vi må utvikle oss i en retning som begrenser disse to store svakhetene hos rasen vår.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vi mennesker er så jævlig sårbare når det gjelder mat og søvn. Vi er så forpult avhengige av begge deler. Bruker alt for mye tid og penger på mat. Jeg gleder meg til den pilla som skal dekke et dagsbehov kommer. Den er velkommen hos meg.

 

Faen for noen sveklinger vi er. Ulver kan gå i to måneder uten mat mens vi blir helt satt ut når det nærmer seg et døgn uten mat. Samme gjelder søvn forøvrig. Det er for dårlig at vi bør ha en tredjedel av døgnet til å opplades. Vi er en dårlig skapning. Vi må utvikle oss i en retning som begrenser disse to store svakhetene hos rasen vår.

 

 

Lol jeg tenker sånn også. Faen vi er noen weaklings i forhold til andre i naturen. F.eks frosker kan bli fryst ned, også når man tiner de kan de leve igjen. Eneste mennesket har er IQ.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi mennesker er så jævlig sårbare når det gjelder mat og søvn. Vi er så forpult avhengige av begge deler. Bruker alt for mye tid og penger på mat. Jeg gleder meg til den pilla som skal dekke et dagsbehov kommer. Den er velkommen hos meg.

 

Faen for noen sveklinger vi er. Ulver kan gå i to måneder uten mat mens vi blir helt satt ut når det nærmer seg et døgn uten mat. Samme gjelder søvn forøvrig. Det er for dårlig at vi bør ha en tredjedel av døgnet til å opplades. Vi er en dårlig skapning. Vi må utvikle oss i en retning som begrenser disse to store svakhetene hos rasen vår.

Og sånn kommer det til å være hele tiden framover siden alle får lov og anledning til å få avkom i samfunnet. Genene våre vil aldri endre seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

grus i asfalten gjorde at jeg tryna med moppa og fikk en sprekk i radiatoren. Kjøpte kjemisk metall for å fikse det, en liten tube kostet 85 kr! Som om jeg ikke har dårlig nok råd..

 

 

Luftkjøling :love:

 

 

 

 

 

Det irriterer meg at mopeder bare kan kjøre i 45km/t!

 

 

Når jeg ser årets mopp-førere er jeg glad de ikke går mer enn 45! De klarer jo faen meg ikke kjøre, hopper og humper som bare det, fra den ene filen til den andre. Blinklys eller håndsignaler har de heller ikke hørt om :nei:

Lenke til kommentar
Det irriterer meg at mopeder bare kan kjøre i 45km/t!

 

Bare når Onkel Politi er i nærheten, ellers -behøver- det jo ikke være slik. :tease:

 

 

Irriterer meg at jeg våknet på morgenen og skjermen min hadde tatt kvelden. Sitter på en sur 19" LCD med 1440x900. Må vel handle på nettet senere. Fanken, denne sommeren har det gått mye penger. (Ikke bare på datautstyr selvfølgelig, mye annet rart).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...