Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Folk som klager.

Strømmen gikk i store deler av Trondheim i dag, noe som egentlig aldri har skjedd før. Og folk må selvfølgelig klage!

"Sikringene gikk hos oss på Kalvskinnet. Spent på hvilken feil/hendelse som kan ha hatt så massiv effekt. Sårbar infrastruktur!"

Folk tåler jo ingenting. Alt må være perfekt.

Og når noe sånt skjer for første gang på flere år er det selvfølgelig sårbar infrastruktur. :roll:

Oh. Og når det kommer nyheter om temperaturer så er det en eller annen 40-åring som kommenterer: "Hvor ble av den globale oppvarminga da?"

HVER JÆVLA GANG.

Faen som jeg blir irritert av å lese nettaviser med kommentarfelt. :nei:

Endret av ikkespisgress
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kamerat som løy til sjefen for å få fri til å være med meg til hytta...

Isteden for å si hva vi virkelig skulle så ble det til at han sa vi skulle til bergen for å hente bil.

"Jasså, hva slags bil?"

"Han skal hente en Porsche eller Aston M."

"oioi, hvem skal ha denne?"

Så sier han selvfølgelig navnet isteden for å si "nei det vil jeg ikke ut med"... er det mulig!?

"Åja han, han kjenner jeg!!"

Jævla smart, ingen ting er avgjort om det blir kjøp av en slik bil, så alt vil jo komme tilbake til meg at jeg går rundt og sier at vi skal handle noe slik når vi ikke har gjort det!... ffffuuuuuuu

Lenke til kommentar

Kunder på jobb fra Italia som ikke kan Engelsk eller Norsk. Så står han/hun der å snakker italiensk til meg og jeg skjønner ikke en fandens ting :roll:

Kortet deres funka ikke og de skjønte ikke "Your card was not accepted". Han babla videre med masse Italiensk piss. Da er det kjekt og ha en telefon med WiFi og google translate :love:

Lenke til kommentar

Samme her. Jeg har så tjukt hår så all varmen samles der isteden for å forsvinne slik det normalt skal gjøre, så hodet mitt koker når jeg er ute

Edit: Jeg hadde sikkert likt varmen hvis jeg kunne kledt av meg og håret mitt var normalt, men når du blir lilla i trynet fordi du koker ihjel så gleder man seg til vinteren istedet

Endret av Jason Something
Lenke til kommentar

Klarer du å fikse noe som helst med en tube, skal du betrakte deg selv som heldig.

Moppen min velta, og et feste som monterer eksospotta på motoren røyk helt inntil motorblokka.

Peugeots mopeder er selvsagt laget av aluminium, og måtte sveises hos en spesialist.

Vær glad om du klarer noe som helst med en tube til 85 kroner

Lenke til kommentar

Eldre folk og bilkjøring.

En bil med 80 åringer her i kommunen som mistet veigrepet og havnet på taket når dem tok en forbikjøring.

Er jo livsfarlig og kjøre noen plass med slikt på veiene.

Du må ikkje generalisere sann. Oldefaren min er 86, og er fortsatt ein kløppar bak rattet :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...