djgudleif Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Folk som klager. Strømmen gikk i store deler av Trondheim i dag, noe som egentlig aldri har skjedd før. Og folk må selvfølgelig klage! "Sikringene gikk hos oss på Kalvskinnet. Spent på hvilken feil/hendelse som kan ha hatt så massiv effekt. Sårbar infrastruktur!" Folk tåler jo ingenting. Alt må være perfekt. Og når noe sånt skjer for første gang på flere år er det selvfølgelig sårbar infrastruktur. Oh. Og når det kommer nyheter om temperaturer så er det en eller annen 40-åring som kommenterer: "Hvor ble av den globale oppvarminga da?" HVER JÆVLA GANG. Faen som jeg blir irritert av å lese nettaviser med kommentarfelt. Endret 6. august 2010 av ikkespisgress 4 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 En kamerat som løy til sjefen for å få fri til å være med meg til hytta... Isteden for å si hva vi virkelig skulle så ble det til at han sa vi skulle til bergen for å hente bil. "Jasså, hva slags bil?" "Han skal hente en Porsche eller Aston M." "oioi, hvem skal ha denne?" Så sier han selvfølgelig navnet isteden for å si "nei det vil jeg ikke ut med"... er det mulig!? "Åja han, han kjenner jeg!!" Jævla smart, ingen ting er avgjort om det blir kjøp av en slik bil, så alt vil jo komme tilbake til meg at jeg går rundt og sier at vi skal handle noe slik når vi ikke har gjort det!... ffffuuuuuuu Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Oh. Og når det kommer nyheter om temperaturer så er det en eller annen 40-åring som kommenterer: "Hvor ble av den globale oppvarminga da?" HVER JÆVLA GANG. Jammen... hvor er det den blir av? Hadde håpt på en litt varmere sommer. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 At en venn av meg har opprettet en Last.fm-profil på datamaskinen min og ikke aktivert den via e-posten man får. Jeg kan derfor ikke logge på min profil... Jeg karnøfler noe snart, så irriterende er det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Kunder på jobb fra Italia som ikke kan Engelsk eller Norsk. Så står han/hun der å snakker italiensk til meg og jeg skjønner ikke en fandens ting Kortet deres funka ikke og de skjønte ikke "Your card was not accepted". Han babla videre med masse Italiensk piss. Da er det kjekt og ha en telefon med WiFi og google translate Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Fem fridager. Og alle er tettpaket med vedlikeholdsarbeid. Fordelen er at jeg ender opp med to veterankjøretøy og en villa til slutt. Jobb er kult! Endret 6. august 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hater sol og varme. Svetter jo ihjæl. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hater sol og varme. Svetter jo ihjæl. Denne skal jeg quote i midten av Januar. Når det er -25 grader ute. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Samme her. Jeg har så tjukt hår så all varmen samles der isteden for å forsvinne slik det normalt skal gjøre, så hodet mitt koker når jeg er ute Edit: Jeg hadde sikkert likt varmen hvis jeg kunne kledt av meg og håret mitt var normalt, men når du blir lilla i trynet fordi du koker ihjel så gleder man seg til vinteren istedet Endret 6. august 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 hvis jeg kunne kledt av meg Hvem hindrer deg? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 De som kommer til å se meg, man må jo ta hensyn til omgivelsene, ikke alle har bikinikropp Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Tror de overlever. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 irriterer meg at denne posten aldri tar slutt! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hater sol og varme. Svetter jo ihjæl. Nordmenn! No offence, men jeg føler ikke at jeg hører hjemme med dere! 3 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 grus i asfalten gjorde at jeg tryna med moppa og fikk en sprekk i radiatoren. Kjøpte kjemisk metall for å fikse det, en liten tube kostet 85 kr! Som om jeg ikke har dårlig nok råd.. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Kjæresteparet som er med i Charterfeber. Jeez! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Klarer du å fikse noe som helst med en tube, skal du betrakte deg selv som heldig. Moppen min velta, og et feste som monterer eksospotta på motoren røyk helt inntil motorblokka. Peugeots mopeder er selvsagt laget av aluminium, og måtte sveises hos en spesialist. Vær glad om du klarer noe som helst med en tube til 85 kroner Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Eldre folk og bilkjøring. En bil med 80 åringer her i kommunen som mistet veigrepet og havnet på taket når dem tok en forbikjøring. Er jo livsfarlig og kjøre noen plass med slikt på veiene. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Eldre folk og bilkjøring. En bil med 80 åringer her i kommunen som mistet veigrepet og havnet på taket når dem tok en forbikjøring. Er jo livsfarlig og kjøre noen plass med slikt på veiene. Du må ikkje generalisere sann. Oldefaren min er 86, og er fortsatt ein kløppar bak rattet Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Bestefar på 92 kjører fortsatt hver dag. Om han er dyktig nok er en annen sak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg