Pubé Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Bytta klasse etter 8., gikk fra depresiv looser uten venner til å bli likt av nesten alle i den nye klassen. Det var sinnsykt herlig. Karakterene gikk opp fra treere og firrere til firere og femmere i samma slengen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Så irriterende trøndere er. Jeg er en av dem. Men herregud så dårlig noen er til å uttrykke seg. Men det er liksom på TV at man hører hvor teit det er. Endret 5. august 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Du var tydeligvis heldig, hadde dere bare vist om all dritten som har hendt meg i år så hadde dere forstått. Beklager utsagnet livingman. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Så irriterende trøndere er. Zoro sama er ikke trønder? Neida :!: Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Så irriterende trøndere er. Zoro sama er ikke trønder? Neida :!: WAT!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Reklamen som starter med følgende setning irriterer meg. ''Do you belive?'' Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Irriterer meg at jeg må sitte og vente på Linux-kompilering! Vanligvis takler jeg å vente litt, men jeg vil gjerne bli ferdig med dette før jeg skal legge meg. Slutt å klag, tar meg 8 timer å kompilere en Linux kernel på netbooken. Endret 6. august 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Irriterer meg at jeg må sitte og vente på Linux-kompilering! Vanligvis takler jeg å vente litt, men jeg vil gjerne bli ferdig med dette før jeg skal legge meg. Slutt å klag, tar meg 8 timer å kompilere en Linux kernel på netbooken. Prøv å kompilere Gentoo du! Jeg har drevet på med Gentoo i 10 timer, lest i like mange timer og failer fortsatt på å kunne boote det! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Opera kræsjer hele tiden :s Lenke til kommentar
livingman Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Opera kræsjer hele tiden :s bruker google chrome. bokstavelig talt adrig krasjet :!: er super fornøyd med den forøvrig irriterer det meg at jeg ser syner når det er mørkt i rommet og jeg er overtrøt ! get out of my room micheal eating a yoghurt ! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Opera har ikke pleid å kræsje før Er bare siste ukene. Kansjke det har noe med at samme session har kjørt med 20+ tabs i 10+ timer. Jaja. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Synes Mosaic browsern er helt rå...finner ikke maken Lenke til kommentar
livingman Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 alle nyhtene rundt "ragnhild" http://www.ba.no/nyheter/article5213284.ece eneste grunnen til alle gjør så jevla mye opstyr er pga det er en " hvit jente som er pen".... det dør mange mensker i dette landet men de eneste som får oppmerksomhet og nyhetsopslag det er de "finne" menneskene... ( og . hvis de ville laget sak om barneombudets feil. så trenger dem ikke og ta med bilder av jenta!.. ) :realmad: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Nåja! Det er ikke en helt vanlig sak! Lenke til kommentar
bjornawarjar Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hva med sigøyneren som sitter utenfor vinduet og spiller trekkspill HVER dag? Og han kan absolutt ikke spille. Rytmisk sans er enda ikke oppfunnet der i gården og til de grader tonedøv. ARGH!! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 alle nyhtene rundt "ragnhild" http://www.ba.no/nyheter/article5213284.ece eneste grunnen til alle gjør så jevla mye opstyr er pga det er en " hvit jente som er pen".... det dør mange mensker i dette landet men de eneste som får oppmerksomhet og nyhetsopslag det er de "finne" menneskene... ( og . hvis de ville laget sak om barneombudets feil. så trenger dem ikke og ta med bilder av jenta!.. ) :realmad: Eller det kan være det at det er ikke hver dag en 15 år gammel jente dør av overdose. Og at systemet har failet med hun. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 SATAN DA! Jeg sparka nettopp i sengebeinet. Med lilletåa. HERREGUD SÅ VONDT DET GJØR! 5 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hva med sigøyneren som sitter utenfor vinduet og spiller trekkspill HVER dag? Og han kan absolutt ikke spille. Rytmisk sans er enda ikke oppfunnet der i gården og til de grader tonedøv. ARGH!! Er han hos deg nå? Hvor bor du? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Blokkert/sletta uten noe som helst grunn og forklaring igjen gitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg