Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at jeg må sitte og vente på Linux-kompilering! Vanligvis takler jeg å vente litt, men jeg vil gjerne bli ferdig med dette før jeg skal legge meg.

Slutt å klag, tar meg 8 timer å kompilere en Linux kernel på netbooken.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg må sitte og vente på Linux-kompilering! Vanligvis takler jeg å vente litt, men jeg vil gjerne bli ferdig med dette før jeg skal legge meg.

Slutt å klag, tar meg 8 timer å kompilere en Linux kernel på netbooken.

Prøv å kompilere Gentoo du! Jeg har drevet på med Gentoo i 10 timer, lest i like mange timer og failer fortsatt på å kunne boote det!

Lenke til kommentar

Opera kræsjer hele tiden :s

bruker google chrome. bokstavelig talt adrig krasjet :!:

er super fornøyd med den :w00t:

forøvrig irriterer det meg at jeg ser syner når det er mørkt i rommet og jeg er overtrøt ! get out of my room micheal eating a yoghurt !

Lenke til kommentar

alle nyhtene rundt "ragnhild"

eneste grunnen til alle gjør så jevla mye opstyr er pga det er en " hvit jente som er pen".... det dør mange mensker i dette landet men de eneste som får oppmerksomhet og nyhetsopslag det er de "finne" menneskene...

( og . hvis de ville laget sak om barneombudets feil. så trenger dem ikke og ta med bilder av jenta!.. )

:realmad: :realmad:

Lenke til kommentar

alle nyhtene rundt "ragnhild"

eneste grunnen til alle gjør så jevla mye opstyr er pga det er en " hvit jente som er pen".... det dør mange mensker i dette landet men de eneste som får oppmerksomhet og nyhetsopslag det er de "finne" menneskene...

( og . hvis de ville laget sak om barneombudets feil. så trenger dem ikke og ta med bilder av jenta!.. )

:realmad: :realmad:

Eller det kan være det at det er ikke hver dag en 15 år gammel jente dør av overdose. Og at systemet har failet med hun.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...