Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Koselig å se at det er flere som plages med det. Veps ser vist ut til å elske meg.

Så lenge bror din har samme ''affection'' som deg så er det care for meg. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Jeg plages ikke generelt med det, men hender de finner veien gjennom huset og ned på rommet mitt.

Bor i kjelleren, så ikke faen om jeg åpner vinduet (eller vinduene) ,da kan jeg få all slags dyr på besøk.. :ermm:

Lenke til kommentar

Møll og andre insekter som flyr inn gjennom vinduet på kvelden! Finnes det en lur metode for å henge opp insektnetting på selv om vinduet går innover?

Ducktape fikser så og si alt.

Joda, men håpet på en litt mer "elegant" løsning :p.

Lenke til kommentar

Livet slutter ikke fordi du kom inn på elektro. Det er langt verre ting som kunne skjedd. Dine foreldre kunne blitt drept, for eksempel. Eller du hadde brukket nakken og blitt lam fra halsen og ned.

Og det er ingen problem å få generell studiekompetanse etter to år med elektro.

Lenke til kommentar

Ja, men ALLE vennene mine har kommet på en annen skole, jeg har NULL interesse for elektro. Skjønner faen ikke hvordan en med over fire i snitt kan komme inn på tredjevalget. Helvette, alt har gått til helvette dette året. At jeg brekker nakken og blir lam blir nok det neste dritten som skjermed meg.

Lenke til kommentar

Kom inn på elektro :cry: Fuck my life, skjønner faen ikke hva jeg har gjort som gjør at alt i livet mitt skal gå til helvette!

du er heldig !

foreldrene mine søkte meg in på " inleddende vg1 " ( du bruker 2 år på vg1. ) og etter 1 uke viste seg at jeg ikke trengte det. (jeg var ikke treig nok, tydeligvis ) så jeg ble sent hjem og fikk beskjed om og komme igjen neste år for vanelig vg1 !

et år av livet mitt ødelagt av foreldrene mine.. :wallbash: :wallbash:

Endret av livingman
Lenke til kommentar
Det siste året har jeg bare vært en depresiv looser.
Så hvorfor lar du det være sånn? Du har makten til å gjøre noe med livet ditt. Ny skole, nye folk, ingen som vet hvordan du er. Dermed kan du starte med blanke ark og "fargestiftær tæl'".

Det er forresten særdeles irriterende at jeg atter igjen har blitt sittende alt for lenge oppe... Tror jeg kryper til køys.

Lenke til kommentar

Lol har allrede mista vennene mine fra barneskolen. Blir ikke lett for meg å få nye venner. Det siste året har jeg bare vært en depresiv looser.

"depresiv looser" ?!

tro meg hadde du vært deprimert hadde du hatt mer forståelse. enn og samenligne depresive med loosere...

ble irritert av det utsagnet :(

Endret av livingman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så hvis jeg sier at jeg er en klumsete tosk så sammenligner jeg folk som er klumsete og tosker?

ja. du kan si " jeg er klumsete og en tosk"...

jeg sier bare at det er jevla respektløst og nevne deprimert og looser i samme samenheng..

Endret av livingman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...