Snurreleif Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Så hvis jeg irriterer meg over noe som er helserelatert blir det flyttet til Helse? Du har tydeligvis ikke forstått noe av det vi sier, har du? Eneste jeg finner i farta de siste 2 sidene er en moderator som sier at vi har en hel del for politikk, og derfor blir alt slikt slettet. Jeg forstår hva som skrives, men jeg forstår ikke logikken i det så lenge dette er en tråd hvor man diskuterer irritasjonsmomenter. Hvis delen har en egen "klageboks" så kunne det jo blitt tatt med i forklaringen iallefall med en link og kommentar. Edit: Men jeg legger den død, ikke noe vits i å diskutere dette. Endret 5. august 2010 av NiXx Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Battlenet lag. Det har noe med spill å gjøre! FLYTT TIL SPILLDELEN! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Battlenet lag. Det har noe med spill å gjøre! FLYTT TIL SPILLDELEN! Vennligst skjerp deg. ------------------------ Det som irriterer meg for tiden er hvor jævla kjedlig det er å jogge alene med elendige headsett som heletiden faller av. Jogging er desidert et lagspill for meg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Battlenet lag. Det har noe med spill å gjøre! FLYTT TIL SPILLDELEN! ¨ Irriterer meg over at jeg har fått et munnsår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ha pannebånd rundt. Om sommeren? Det blir da mektig varmt, men takk for tipset. Skal prøves. (men jogge med kompani er bedre, da presser man seg) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Trudde ein augneblink at han skulle ha panneband rundt munnsåret Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Haha, jeg må bli flinkere å sitere innleggene jeg svarer på. Btw, det blir ikke spesielt varmt. Trenger ikke å være det verste ull-helvetet som mormor har strikket, det jo kan omså være et sånn tynt, hvitt idrettsstrikk man får på sportsbutikker. Risikerer å se ut som en sleezy fotballspiller, men det får gå. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Irriterer meg fælt over Vg.no som skriver "Hun ble kjempeflau - les hvorfor her" istedenfor å skrive "Vi postet et bilde av en sexy, flau jente - trykk her så vi får mer annonsepenger, din pervogris". 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Irriterer meg over hele politikkdelen til forumet. Først starter en liberalist en tråd med ett spørsmål om piratkopiering, og om det er galt eller riktig, så senere kommer samme person tilbake, begynner å kalle alle navn og føye alle argumentene deres av banen, samtidig som h*n klassifiserer dem som patetisk. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Trudde ein augneblink at han skulle ha panneband rundt munnsåret Det trodde jeg og, var på vei til å spørre hvorfor og hvordan Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg er litt snurt fordi lillesøsteren min har nappet fra meg pappas headset. Noe som igjen fører til at jeg sikkert må kjøpe ett nytt til meg selv nå, og på grunn av min elendige økonomi (må spare til interrail ) er reslutatet surhet. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Møll og andre insekter som flyr inn gjennom vinduet på kvelden! Finnes det en lur metode for å henge opp insektnetting på selv om vinduet går innover? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Møll og andre insekter som flyr inn gjennom vinduet på kvelden! Finnes det en lur metode for å henge opp insektnetting på selv om vinduet går innover? Jeg har hatt 4 møller, 8 fluer og 1 stankelbein and still counting! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Var et stankelbein som fløy bakom sengen, kom aldri ut igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Møll og andre insekter som flyr inn gjennom vinduet på kvelden! Finnes det en lur metode for å henge opp insektnetting på selv om vinduet går innover? Ducktape fikser så og si alt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Koselig å se at det er flere som plages med det. Veps ser vist ut til å elske meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Irriterer meg at jeg må sitte og vente på Linux-kompilering! Vanligvis takler jeg å vente litt, men jeg vil gjerne bli ferdig med dette før jeg skal legge meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Vepsene prøvde å bygge bol på rommet mitt for noen år siden. Det ble kort prosess med støvsugeren. Ikke sett de siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg