Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det irriterer meg at flesteparten som tenker på gale folk tenker at de er "gale", og ikke at galskapen for dem er en følelse som betegner lykke og godhet.

nigga plz.

Definèr galskap.

For mange er galskap å tro på det gode i en verden overfylt av tragedier, for mange er galskap et distanseforhold med ei dame man aldri har møtt, for mange er galskap at noen liker Norvegia bedre enn Synnøve Finden.

Jeg synes det er galskap at man heller skal bruke tid og energi på å rakke ned på andres liv og trosbekjennelser når det går an å bruke tiden til noe positivt, iallefall for seg selv.

Jeg synes også at det er galskap at i en verden der folk nærmest krever forståelse og toleranse så viser man ikke et fnugg av tidligere nevnte egenskaper i sine forsøk på å skaffe nettopp det man vil ha.

Hva er galt med å la folk få ha den troen de vil?

Skulle en "skrullete" kristen komme til deg og begynne en preken om Gud og alt det der kan man jo takke nei på en høflig måte.

Eller enda bedre, man kan diskutere på en saklig måte og gi sitt synspunkt på en måte som ikke rakker ned på vedkommedes synspunkt.

Jeg synes det er flott at mennesker i verden som har det vanskelig har en felles tro som hjelper de gjennom hverdagen og mot felles mål, så fremt det ikke går på bekostning av liv selvfølgelig (obvious rant inc?)

Respekt og høflighet kan skaffes uavhengig av trosbekjennelser.

Endret av NiXx
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Raddiser irriterer meg! Spesielt FrP!

"Åhh! Billigere alkohol, bil og mindre skatting! Samt nye motorveier og lappen til ungdommer! Dem stemmer vi på!"

Ingen har klart å svare meg på hvor FrP får pengene fra. Vinner de valget neste år så flytter jeg ut av landet!

Lenke til kommentar

Raddiser irriterer meg! Spesielt FrP!

"Åhh! Billigere alkohol, bil og mindre skatting! Samt nye motorveier og lappen til ungdommer! Dem stemmer vi på!"

Ingen har klart å svare meg på hvor FrP får pengene fra. Vinner de valget neste år så flytter jeg ut av landet!

Sånn som Regjeringen holder på burde du forberede flyttelasset allerede nå.

Lenke til kommentar

Nåja! Jeg har allerede konvertert fra Venstre til Høyre for Norges eget beste. Den rød-grønne regjeringen kan for min del bare forsvinne, for makan til kjedeligere regjering skal man lete lenger etter... Foruten om Senterpartiet da. :wee:

For min del så stemmer jeg på det partiet som har en mulighet til å slå FrP, derav Høyre.

FrP, DLF, Rødt og SV må være de sykeste partiene som finnes.

Lenke til kommentar

Kan si meg enig i FrP og SV, men hva er nå galt med DLF? De er jo bare koselige! :)

Samt det eneste partiet som er verdt å stemme på sånn som det er nå.

Og jeg var fan av Høyre til jeg ble gammel nok til å stemme. Da gikk det rett på Rødt (RV den gang), og så direkte til DLF neste gang.

Det som irriterer meg, er at Høyre nå lett kan få slike merkelige ideer de vil ha gjennom (samt FrP og KrF?) om et tredje skolesemester om sommeren.

Barn trenger ferie, ærlig talt!

Lenke til kommentar

Jeg finner det fascinerende at hovedargumentet i politikk er at deres politikk er bedre enn 'verste' alternativet.

'Javel, så fortsetter AP å drite på draget. Men det er bedre enn FRP!' forsvarer ikke AP sin politikk, men brukes flittig :wee: .

Jeg vil ha på høy musikk, men mormor i annen etasje gjør det vanskelig :(

Lenke til kommentar

DLF er et morsomt parti! Men om de hadde vunnet valget så hadde ikke Norge vært Norge, det hadde vært mer... Somalia.

Somalia? Det tror jeg ikke akkurat.

Uansett, for å ta noe annet som irriterer meg. Når jeg har en sjanse til å dra på fisketur for første gang på seks år, så bruker jeg en time på å finne igjen stengene, så er det å finne ut hvilke som hører sammen, bare for å finne ut at en del mangler på den beste fiskestanga, jeg finner bare én snelle og den passer ingen av stengene og jeg finner ikke en jævla skuk. -_-

Lenke til kommentar

Så hvis jeg irriterer meg over noe som er helserelatert blir det flyttet til Helse?

Du har tydeligvis ikke forstått noe av det vi sier, har du?

Jeg irriterer meg over Ikea-lamper med pærer som ryker annenhver time. Makan til søppel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...