Munty Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 En ting som irriterer meg er at hver gang en diskusjon om religion dukker opp her, blir alle så engasjerte at det slutter med en melding som har denne endelsen: "Geir " (Jeg eier ikke rettighetene til den signaturen og vil helst beholde plassen min i forumet ) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det handler om respekt for andres trosretninger. Ikke tro at din er bedre enn noen andres. Som jeg sier. Starter en religiøs person en diskusjon eller prøver og "omvende" meg har han automatisk fortjent å få noe tilbake i tryne. Jeg går ikke opp til en religiøs på gata helt random og sier "gud er dritt". Selvsagt, jeg snakker ikke om misjonering, men generell respekt for forskjellige trosretninger. Hvorfor er det verre å si "gud er dritt" på gata enn på Norges største forum forresten? Flere folk som ser hva du skriver her enn på en tilfeldig gate i Oslo. Jeg vet ikke hvordan denne diskusjonen starter, men regner med at det er en kristen og en "anen" som var til stede. Jeg bare sier at hvis en kristen starter en diskusjon eller prøver og "omvende" meg har han selv bedt om å få drittkasting tilbake. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Tenker vi setter strek for denne diskusjonen nå. Geir Mannen med ljåen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Det handler om respekt for andres trosretninger. Ikke tro at din er bedre enn noen andres. Som jeg sier. Starter en religiøs person en diskusjon eller prøver og "omvende" meg har han automatisk fortjent å få noe tilbake i tryne. Jeg går ikke opp til en religiøs på gata helt random og sier "gud er dritt". Selvsagt, jeg snakker ikke om misjonering, men generell respekt for forskjellige trosretninger. Hvorfor er det verre å si "gud er dritt" på gata enn på Norges største forum forresten? Flere folk som ser hva du skriver her enn på en tilfeldig gate i Oslo. Fordi det er upersonlig. EDIT: Ja, strek. ----------------------- Endret 5. august 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Nei, skråstrek \ Men On topic, det irriterer at jeg ikke har kommi meg opp av stolen enda Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Satans irriterende at det regner når jeg har tenkt til å gjøre noe. For eksempel og dra på butikken å kjøpe mer cola. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Regnet er Guds måte å si at du ikke trenger cola. Dooh.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Irriterrer noe sjukt at den ene kunden jeg får, ble missforstått, så jeg er ikke sikker på om jeg gidder i ta den jobben eller ikke. Jeg trenger kunder! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hva tar du i timen da? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Varierer, avtaler gjerne fastpris. Men mellom 300 og 700 kan du regne med. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ikke gale, ikke gale. Og du er vel flink regner jeg med? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Er det webdesigner du er? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 utvikler. Jeg klarer nå det jeg er satt til å gjøre, så jeg kan ikke være så dårlig ivertfall. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 *snip* Eksisterer noe, er det observerbart. Edit: den posten kasta meg helt av tanketoget jeg kjørte. Det jeg egentlig skulle si var at det er maaaange insekter i gresset bak. Er ikke behagelig å sitte ute engang . Så kommer vepsen i tillegg.. Jeg orker faktisk ikke å ta opp en slik diskusjon her. Hvis du vil diskutere om det, finn meg på puben eller noe. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Så hvis du har en religion er du freda? Starter en kristen, etc, følger resten med mener jeg. nei. du er aldrig freda.... men det er da unødvendig og plage dem for det om... isteden for og være glad at dem har det bra.. så skal du ødlege.. det er akkurat som en litten dritt unge som er lei seg fordi storebror fikk 1 mer godis bit enn han. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Nei, det er som om lillebror er lei seg fordi storebror fikk mer godteri og bruker hvert sekund av dagen sin på å trykke det opp i trynet på stakkars lillebror. Samtidig som storebror sier at siden lillebror ikke har nok godteri kommer han til å brenne i helvete i all evighet når han dør. Metaforet ditt holder ikke helt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det irriterer meg at flesteparten av de som er "anti-religion" konstant ser på Gud som en person, og ikke tenker at Gud for mange er et "navn" på alt det gode i verden og det gode i folk. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Når man hører på en youtube sang/film som er embedded på en side, så går man til en annen side midt i sangen, fordi man glemte at man hadde filmen på den tabben. 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det irriterer meg at flesteparten av de som er "anti-religion" konstant ser på Gud som en person, og ikke tenker at Gud for mange er et "navn" på alt det gode i verden og det gode i folk. Det irriterer meg at flesteparten som tenker på gale folk tenker at de er "gale", og ikke at galskapen for dem er en følelse som betegner lykke og godhet. nigga plz. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Nei, det er som om lillebror er lei seg fordi storebror fikk mer godteri og bruker hvert sekund av dagen sin på å trykke det opp i trynet på stakkars lillebror. Samtidig som storebror sier at siden lillebror ikke har nok godteri kommer han til å brenne i helvete i all evighet når han dør. Metaforet ditt holder ikke helt. :wallbash: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg