Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det handler om respekt for andres trosretninger. Ikke tro at din er bedre enn noen andres.

 

Som jeg sier. Starter en religiøs person en diskusjon eller prøver og "omvende" meg har han automatisk fortjent å få noe tilbake i tryne.

 

Jeg går ikke opp til en religiøs på gata helt random og sier "gud er dritt".

 

Selvsagt, jeg snakker ikke om misjonering, men generell respekt for forskjellige trosretninger.

 

Hvorfor er det verre å si "gud er dritt" på gata enn på Norges største forum forresten? Flere folk som ser hva du skriver her enn på en tilfeldig gate i Oslo.

 

Jeg vet ikke hvordan denne diskusjonen starter, men regner med at det er en kristen og en "anen" som var til stede. Jeg bare sier at hvis en kristen starter en diskusjon eller prøver og "omvende" meg har han selv bedt om å få drittkasting tilbake.

Lenke til kommentar

Det handler om respekt for andres trosretninger. Ikke tro at din er bedre enn noen andres.

 

Som jeg sier. Starter en religiøs person en diskusjon eller prøver og "omvende" meg har han automatisk fortjent å få noe tilbake i tryne.

 

Jeg går ikke opp til en religiøs på gata helt random og sier "gud er dritt".

 

Selvsagt, jeg snakker ikke om misjonering, men generell respekt for forskjellige trosretninger.

 

Hvorfor er det verre å si "gud er dritt" på gata enn på Norges største forum forresten? Flere folk som ser hva du skriver her enn på en tilfeldig gate i Oslo.

 

Fordi det er upersonlig.

 

EDIT: Ja, strek.

-----------------------

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

*snip*

Eksisterer noe, er det observerbart.

 

Edit: den posten kasta meg helt av tanketoget jeg kjørte.

Det jeg egentlig skulle si var at det er maaaange insekter i gresset bak. Er ikke behagelig å sitte ute engang :( . Så kommer vepsen i tillegg..

Jeg orker faktisk ikke å ta opp en slik diskusjon her. Hvis du vil diskutere om det, finn meg på puben eller noe.

Lenke til kommentar

Så hvis du har en religion er du freda? Starter en kristen, etc, følger resten med mener jeg.

 

 

nei. du er aldrig freda.... men det er da unødvendig og plage dem for det om...

isteden for og være glad at dem har det bra.. så skal du ødlege..

 

det er akkurat som en litten dritt unge som er lei seg fordi storebror fikk 1 mer godis bit enn han.

Lenke til kommentar

Nei, det er som om lillebror er lei seg fordi storebror fikk mer godteri og bruker hvert sekund av dagen sin på å trykke det opp i trynet på stakkars lillebror. Samtidig som storebror sier at siden lillebror ikke har nok godteri kommer han til å brenne i helvete i all evighet når han dør.

 

Metaforet ditt holder ikke helt.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at flesteparten av de som er "anti-religion" konstant ser på Gud som en person, og ikke tenker at Gud for mange er et "navn" på alt det gode i verden og det gode i folk.

 

Det irriterer meg at flesteparten som tenker på gale folk tenker at de er "gale", og ikke at galskapen for dem er en følelse som betegner lykke og godhet.

 

nigga plz.

Lenke til kommentar

Nei, det er som om lillebror er lei seg fordi storebror fikk mer godteri og bruker hvert sekund av dagen sin på å trykke det opp i trynet på stakkars lillebror. Samtidig som storebror sier at siden lillebror ikke har nok godteri kommer han til å brenne i helvete i all evighet når han dør.

 

Metaforet ditt holder ikke helt.

 

:wallbash: :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...