Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg hater INTENST mennesker som krangler kun for å krangle. Tenker ikke på diskusjon, men de som oppsøker krangler, slenger dritt bare på faen! Det er svært unødvendig, umodent og ikke minst irriterende! Og tenk så mye tid folk bruker på det?! På facebook finnes det slike mennesker som slenger inn random kommentarer for å fyre opp en krangel, da blir jeg faen meg pissed.

 

you yust got trolled :ph34r:

 

det er rimelig irriterende indeed. men tenk heller slik

" hvis dem har så lite og gjør at dem må gå på nette og plage andre har dem ingen venner. ingen som elsker dem og de er generelt råttne personer "

det lager iværtfall et smil i mitt trynne :w00t: :w00t: :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hater INTENST mennesker som krangler kun for å krangle. Tenker ikke på diskusjon, men de som oppsøker krangler, slenger dritt bare på faen! Det er svært unødvendig, umodent og ikke minst irriterende! Og tenk så mye tid folk bruker på det?! På facebook finnes det slike mennesker som slenger inn random kommentarer for å fyre opp en krangel, da blir jeg faen meg pissed.

 

you yust got trolled :ph34r:

 

det er rimelig irriterende indeed. men tenk heller slik

" hvis dem har så lite og gjør at dem må gå på nette og plage andre har dem ingen venner. ingen som elsker dem og de er generelt råttne personer "

det lager iværtfall et smil i mitt trynne :w00t: :w00t: :w00t:

Haha, joda, skjønner jo at han troller og han han selvfølgelig har ekstremt lite å gjøre, men gjør det ikke noe mindre irriterende =P Spesielt når fyren kan skrive ordentelig, han kan bare ikke diskutere ordentelig, bare legge frem usaklige, umodne personangrep og ting som ikke har noe med saken å gjøre, men på en ganske god måte, slik at det nesten kan forveksles med et vanlig diskusjonsinnlegg.

Lenke til kommentar

Det kan ikke du bevise.

 

Her har vi en ting som irriterer meg. Folk som bastant mener at gud eksisterer eller ikke eksisterer. Ingen kan bevise hverken det ene eller det andre.

 

Det er en grunn til at det heter tro.

 

QFT! Hater sånne folk som tror de vet bedre enn andre på akkurat det området.

Lenke til kommentar

Det kan ikke du bevise.

 

Her har vi en ting som irriterer meg. Folk som bastant mener at gud eksisterer eller ikke eksisterer. Ingen kan bevise hverken det ene eller det andre.

 

Det er en grunn til at det heter tro.

Jeg liker deg. Du ordlegger nesten alltid ting NØYAKTIG slik jeg tenker dem. :ninja:

Så kunne ikke vært mer enig i det der selv.

Lenke til kommentar

Det kan ikke du bevise.

 

Her har vi en ting som irriterer meg. Folk som bastant mener at gud eksisterer eller ikke eksisterer. Ingen kan bevise hverken det ene eller det andre.

 

Det er en grunn til at det heter tro.

Snooork, nå kommer den diskusjonen hit og.

Du kan ikke vite at noe faller til bakken når du slipper det, du antar det utifra tidligere observasjoner at det er det mest sannsynlig utfallet og dermed forkaster alle andre muligheter. Kan jeg da si at du tror det? Når er det isåfall du kan gå fra steget fra å tro, til å vite?

Trekk denne parallellen til Gud, og vips, vi har den gode gamle 'jeg vet, jeg har følt, jeg har snakket med'-argumentasjonen om Gud eksisterer.

 

Eksisterer noe, er det observerbart.

 

Edit: den posten kasta meg helt av tanketoget jeg kjørte.

Det jeg egentlig skulle si var at det er maaaange insekter i gresset bak. Er ikke behagelig å sitte ute engang :( . Så kommer vepsen i tillegg..

Endret av chokke
  • Liker 4
Lenke til kommentar

folk som misliker gud..

 

greit nok at man ikke tror på han, men kristendommen gjør veldig mange glad vær dag, det hjelper utrolig mange som er nede i livet..

det gir generelt en bedre værdag vis du tror på gud. ( du får tilgivelse, følelsen av du aldrig er aleine osv. )

 

hvorfor kan ikke folk bare la dem nyte det.. isteden for skal alle ødlegge det " du kan ikke bevise det .nanananan"

 

 

dere er bare grønn av misunelse hele gjengen spør du meg. :)

 

 

jeg tror ikke på gud. jeg er ikke kristen. men jeg går ikke rundt og knir det i trynnet på dem bare for og ødlegge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

folk som misliker gud..

 

greit nok at man ikke tror på han, men kristendommen gjør veldig mange glad vær dag, det hjelper utrolig mange som er nede i livet..

det gir generelt en bedre værdag vis du tror på gud. ( du får tilgivelse, følelsen av du aldrig er aleine osv. )

 

hvorfor kan ikke folk bare la dem nyte det.. isteden for skal alle ødlegge det " du kan ikke bevise det .nanananan"

 

 

dere er bare grønn av misunelse hele gjengen spør du meg. :)

 

 

jeg tror ikke på gud. jeg er ikke kristen. men jeg går ikke rundt og knir det i trynnet på dem bare for og ødlegge.

 

 

Vel. Jeg hater konseptet gud fordi han får cred for maten som folk har strevd med å lage. (Bordbønn osv)

Hvis jeg lagde maten og folk takka gud i stedet for meg, da hadde jeg faen meg ikke vært blid.

Det er bare et av mange flere eksempel.

 

Grønn av misunnelse? Hvis jeg var det ville jeg jo prøvd å finne gud selv da.

Får vondt av hvordan enkelte folk stoler blindt på noe som aldri kommer til å gjøre noe for dem.

Ikke noe jeg misunner.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nje... Men her var det snakk om gud. Jeg personlig hater konseptet om gud.

Jeg hater ikke folk som tror på han.

(Selv om de har irritert meg.)

 

Hvorfor skal ikke min tro være bedre enn andres?

Hvis jeg gikk rundt og trodde at min tro ikke var bedre ville jeg jo gått over til en annen tro.

 

Men det er selvfølgelig en annen sak, man trenger ikke å gå rundt å SI at sin egen tro er bedre.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Det handler om respekt for andres trosretninger. Ikke tro at din er bedre enn noen andres.

 

Som jeg sier. Starter en religiøs person en diskusjon eller prøver og "omvende" meg har han automatisk fortjent å få noe tilbake i tryne.

 

Jeg går ikke opp til en religiøs på gata helt random og sier "gud er dritt".

Lenke til kommentar

Det handler om respekt for andres trosretninger. Ikke tro at din er bedre enn noen andres.

 

Som jeg sier. Starter en religiøs person en diskusjon eller prøver og "omvende" meg har han automatisk fortjent å få noe tilbake i tryne.

 

Jeg går ikke opp til en religiøs på gata helt random og sier "gud er dritt".

 

Selvsagt, jeg snakker ikke om misjonering, men generell respekt for forskjellige trosretninger.

 

Hvorfor er det verre å si "gud er dritt" på gata enn på Norges største forum forresten? Flere folk som ser hva du skriver her enn på en tilfeldig gate i Oslo.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...