Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette irriterer sinnsykt:

 

Jeg skulle skru av dynamoen på delebilen i dag for å finne ut hvordan gummiforingene der ser ut. Det er jo i og for seg greit, MEN! Bolten til dynamoen treffer torpedoveggen :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: (For dere som lurer, dette er på en SAAB med motoren "feil" vei...)

 

Hva må man gjøre så? Jo, man må ta av hele festet som denne bolten sitter fast i. Den sitter fast med tre umbrakoskruer som er NESTEN umulig å kommer til!

 

 

Hadde bare svenskene klart å snu den forp**te bolten ANDRE veien! DA hadde det ikke vært noe problem :realmad:

Lenke til kommentar

Facebookstatuser som:

- Drar til Oslo!

- Er i Oslo!

- Har kommet hjem fra Oslo!

 

Hvem bryr seg sånn egentlig?

 

Hvis jeg drar til Oslo så kanskje jeg skriver noe hvis det f.eks skjer noe artig i Oslo. Men ingen har interesse av å vite hvor jeg er hele tida.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar

IQ-testen blir bare en del av sertifikatet. Husk at det vil få fast månedspris, slik at det nytter ikke å kaste ut TVen. Du må også kaste ut telefonen og PCen for å slippe lisens.

I praksis slipper du ikke unna NRK-lisensen hvis du vil leve et moderne, verdig liv.

Hvis du hadde tatt deg bryet med å følge med, så hadde du sett at samtlige andre partier har ledd av forslaget som idioti.

Lenke til kommentar

Jeg HATER Kreatel LYSE-dekoder-boksene.

 

Noen ganger klarer den rett og slett ikke å reagere på fjernkontrollen. Jeg vet at fjernkontrollen virker, for den virker også på den andre dekoderen som er laget av Motor-Ola.

 

Det eneste som av en eller annen grunn virker, er å finne en skrutrekker, og åpne Kreatel-dekoderen, for deretter å skru den sammen igjen. Aner ikke hvorfor det hjelper, men det hjelper.

 

Ringer Lyse i morra!

 

Dragen:

Det hjelper ikke. AP er mektigst, og dessuten er dette allerede innført i Danmark og Tyskland. Det er ikke så fjernt som det virker.

 

Pengelisensen, altså. Ikke kompetansebeviset.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Irriterer meg over idioter som skal til å spørre om absolutt ALT som skjer i livet dems på forumet. Spesielt når det 90% av gangene ikke er et fasitsvar til spørsmålet, og de resterende 10% er spørsmål som en burde kunne selv og/eller kan finne ut på under 1,43 minutter alene. Tåper.

Lenke til kommentar

Irriterer at nordmenn ikke kan bruke VISA i Utlandet fordi formynderstaten har en kampanje mot spilleavhengige. I dårlig "norsk" ånd må alle lide for det.

 

I tillegg at den siste kommuniststaten, les: Norge ikke har greid å stoppe spillingene på nettet heller og alle kan spille fritt som de vil.

 

Vellykket prosjekt!

Lenke til kommentar

Jaha. Da kan du vel også forklare oss hvorfor det står B M på førerkortet mitt selv om jeg har sittet på en moped før? Jeg tok lappen i fjor.

 

 

http://www.aftenposten.no/forbruker/bil/article822995.ece

 

Det virker som om dette lovforslaget ikke har blitt vedtatt likevel. Eller har det det? Om noen sikkert vet om en person med klasse B etter 2005 også kan kjøre moped, så si det gjerne.

Endret av Kaarerekanraadi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...