chokke Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) At jeg i 1/5 tilfeller trykker på en eller annen stumble-uponknapp istedet for å lukke en tab, oppdater eller noen andre ting jeg vil istedet . Vil si, jeg trykker på en eller annen toolbar fremfor noe annet. Endret 3. august 2010 av chokke Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 At jeg i 1/5 tilfeller trykker på en eller annen stumble-uponknapp istedet for å lukke en tab, oppdater eller noen andre ting jeg vil istedet . Vil si, jeg trykker på en eller annen toolbar fremfor noe annet. Derfor jeg har fjerna alle verktøylinjer Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det er sånn som det her det skal se ut: (Stort bilde) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Klør i halsen. Noe jævlig og det er sykt ekkelt. Må sitte å hoste med vilje. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Etter at jeg var og hørte på et high-end lydanlegg forrige uke så blir det kjedelig å komme tilbake til mitt eget "anlegg". Før var jeg tilfreds med det jeg hadde og syntes det låt helt ok, noe det gjør i forhold til pris og størrelse, men nå hører jeg forskjellen og jeg sitter her ennå og småirriterer meg. Jeg har rett og slett blitt kresen. Damn you Hi-Fi Klubben! Når jeg lukket øynene var det nesten akkurat som om Bob Dylan og Mark Knopfler satt rett foran meg med kassegitaren og spilte... Endret 3. august 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 TACOS! Uansett hva du enn gjør, så ender det opp med rot og søl over hele tallarken, hendene, og ansiktet. Ved første bit så kan du banne på at sjellet sprekker på bunn og alt av deressing og salsa osv kommer osene ut...kan jo like så greit bare knuse opp sjellet og mix det til et gryterett! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Etter at jeg var og hørte på et high-end lydanlegg forrige uke så blir det kjedelig å komme tilbake til mitt eget "anlegg". Før var jeg tilfreds med det jeg hadde og syntes det låt helt ok, noe det gjør i forhold til pris og størrelse, men nå hører jeg forskjellen og jeg sitter her ennå og småirriterer meg. Jeg har rett og slett blitt kresen. Damn you Hi-Fi Klubben! Når jeg lukket øynene var det nesten akkurat som om Bob Dylan og Mark Knopfler satt rett foran meg med kassegitaren og spilte... JO takk, jeg irriterer meg over noe av det samme. I Mars kjøpte jeg ny forsterker, men ikke nye høytalere :/ Jeg har prøvd forsterkeren på et par høytalere som en kompis av meg har, trenger jeg si mer? Har visst blitt kresen jeg også Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Den forbanna forkjølelsen min. Er sjelden forkjølet, så når jeg først blir forkjølet, blir det ille. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 igår: Skulle kose meg med en iskald cola, så puttet den i fryseren så jeg kunne ta den opp om 30 min og nyte den. 24t senere: Åja, jeg har en cola i fryseren. og nå må jeg vente på at den smelter, umulig å få ut noe! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Amobil irriterer. Trekke en telefon i karakter fordi den er bedre enn søstermodellen? Hva faen? Lenke til kommentar
livingman Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 at maten i norge bare smaker plastik og kunstig heste bæsj... svenske handel ftw ! hva for slags mat er det du spiser da? kjøper det på rema .. kjøp deg en pakke "reker i lake " de skjuller plastiken og hunde driten med salt smak. grandiosa. det eneste som smaker noe er sausen. resten er plastic ( seriøst, kan stekes med plastiken på og smaker det samma) melken er så vassen at det er skummelt. nej æsj... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Etter lang tid fullt av diskusjoner om Twilight er bra eller ikke, kan jeg ikke ha deltatt fordi jeg ikke hadde sett den. Så jeg tenkte den måtte sees. JEG FÅR LYST TIL Å RIVE MINE EGNE FINGRER I STYKKER!!!! Bra film? Ikke helt... at maten i norge bare smaker plastik og kunstig heste bæsj... svenske handel ftw ! hva for slags mat er det du spiser da? kjøper det på rema .. kjøp deg en pakke "reker i lake " de skjuller plastiken og hunde driten med salt smak. grandiosa. det eneste som smaker noe er sausen. resten er plastic ( seriøst, kan stekes med plastiken på og smaker det samma) melken er så vassen at det er skummelt. nej æsj... Dette irriterer. Kjøp mat som fungerer før du klager på hele landet... 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 melka i norge er jo drit god. Du kan ikke rangere maten i norge på kvaliteten på kjøpepizza. Blir for dumt. 4 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kanskje variere matvalget littegrann? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 http://www.vgtv.no/?id=31428 Folk som skriker å hauser opp stemningen når det ikke er noe som helst grunn for det. Føler alltid en trang for å klappe til folk som skriker. 3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 http://www.vgtv.no/?id=31428 Tøøøøøøft melka i norge er jo drit god. Du kan ikke rangere maten i norge på kvaliteten på kjøpepizza. Blir for dumt. Norsk melk, ost, grov brød og sjokolade elsker jeg 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ferskt brød med brunost og et glass melk ved siden av er himmelen Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Uff, jeg fikk dårlig samvittighet når jeg istad kjøpte grandiosa og nugatti.. Skal trene til høsten, jeg lover! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Indrefilet i bacon med føltegrattinerte poteter på siden = Endret 3. august 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg