Olsenhower Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Irriterer meg forresten over Facebook. Fordi? 8790072[/snapback] Det irriterer meg forresten at folk skriver "Fordi?" til meg. Som om jeg må forklare meg til en fjott på nettet, noe jeg riktignok har gjort ovenfor her. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Stemmen til Maria i The Voice er ganske så irriterende! skjærer i øra 8789385[/snapback] Den er helt jævlig! Får lyst til og ødelegge flatskjermen og så kaste den til h.......! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Irriterer meg at jeg er alltid blakk når jeg trenger penger. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Irriterer meg at jeg er alltid blakk når jeg trenger penger. 8791344[/snapback] Ja, det er som om pengene ikke liker meg når jeg trenger dem, selv når jeg ikke trenger dem kommer de ikke til meg Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det irriterer meg forresten at folk skriver "Fordi?" til meg. Som om jeg må forklare meg til en fjott på nettet, noe jeg riktignok har gjort ovenfor her. Døh! Rhino! Ro deg ned et par hakk a. Er ikke verre enn å slette kontoen om det er et så stort problem for deg Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Irriterer meg over at folk skriver noe totalt uten å grunngi slik at folk må skrive "Fordi?" eller liknende for å få vite hvorfor. Endret 5. juni 2007 av Atald Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 En ting som irriterer meg grenseløst er folk som etter flere advarsler fortsetter å poste o.t i mine tråder Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Irriterer meg over noen forummedlemmer som skulle hatt sine pre-pubertale kjønnsorganer kjørt igjennom en kjøttkvern. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Irriterer meg over HELVETTES intriger. er gutt så kommer ikke så ofte men kansje en gang hvert anet år eller noe.. o gud som jeg hater dem. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Irriterer meg over HELVETTES intriger. er gutt så kommer ikke så ofte men kansje en gang hvert anet år eller noe.. o gud som jeg hater dem. 8793549[/snapback] What? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Døh! Rhino! Ro deg ned et par hakk a.Er ikke verre enn å slette kontoen om det er et så stort problem for deg Ufattelig irriterende å lese. Jeg skulle egentlig poste om noe annet som irriterte, men dette slår alt. Og ja, du skal få lov til å slette kontoen din. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det irriterer meg forresten at folk skriver "Fordi?" til meg. Som om jeg må forklare meg til en fjott på nettet, noe jeg riktignok har gjort ovenfor her. Døh! Rhino! Ro deg ned et par hakk a. Er ikke verre enn å slette kontoen om det er et så stort problem for deg 8792181[/snapback] Irriterende av opplagte årsaker. Irriterer meg over at folk skriver noe totalt uten å grunngi slik at folk må skrive "Fordi?" eller liknende for å få vite hvorfor. 8792225[/snapback] Irriterende. Ufattelig irriterende å lese. Jeg skulle egentlig poste om noe annet som irriterte, men dette slår alt. Og ja, du skal få lov til å slette kontoen din. 8793559[/snapback] Hvem er dette rettet til? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (Generelt piss om mopedteoriprøver) Mopedteoriprøve? Haha, jeg ler. Småler i hvert fall. Uansett; jeg irriterer meg over Lotus Notes. Møkkaprogram. Gi meg Exchange og Outlook nå! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg irriterer meg over folk som ringer å vil ha svar på noe nå. Så sier jeg at jeg ikke har svar nå, men at han/hun kanskje kan prøve senere idag når jeg har fått posten min osv. Så ringer samme person 5 min senere. Halvveis sint fordi det tar så lang tid. HVA FAEN I FAEN, er det MIN feil at posten er treig. Lenke til kommentar
Ofline Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Denne tråden gjør meg aggresiv Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Den skirvehleifen i nicket ditt Ofline, bevisst eller ikke, irriterer meg Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Denne tråden gjør meg aggresiv 8795514[/snapback] Samme her... Den skirvehleifen i nicket ditt Ofline, bevisst eller ikke, irriterer meg 8795520[/snapback] ...Og her. Og denne jævla varmen er irriterende! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Og denne jævla varmen er irriterende! 8795553[/snapback] Ja, helt klart. Rommet mitt er på siden der sola steiker om morgenen, så i morges var det behagelige 30grader på rommet. Og da stod vinduet oppe, tør ikke tenke på hva det hadde vært hvis det hadde vært lukket. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Og da stod vinduet oppe, tør ikke tenke på hva det hadde vært hvis det hadde vært lukket. 8795736[/snapback] 24-25? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 24-25? 8795817[/snapback] Det hadde kommet til å bli enda varmere da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg