Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det irriterer meg forresten at folk skriver "Fordi?" til meg. Som om jeg må forklare meg til en fjott på nettet, noe jeg riktignok har gjort ovenfor her.

Døh! Rhino! Ro deg ned et par hakk a.

Er ikke verre enn å slette kontoen om det er et så stort problem for deg :hmm:

Lenke til kommentar

Ufattelig irriterende å lese. Jeg skulle egentlig poste om noe annet som irriterte, men dette slår alt. Og ja, du skal få lov til å slette kontoen din.

Lenke til kommentar
Det irriterer meg forresten at folk skriver "Fordi?" til meg. Som om jeg må forklare meg til en fjott på nettet, noe jeg riktignok har gjort ovenfor her.

8792181[/snapback]

Irriterende av opplagte årsaker.

Irriterer meg over at folk skriver noe totalt uten å grunngi slik at folk må skrive "Fordi?" eller liknende for å få vite hvorfor.

8792225[/snapback]

Irriterende.

Ufattelig irriterende å lese. Jeg skulle egentlig poste om noe annet som irriterte, men dette slår alt. Og ja, du skal få lov til å slette kontoen din.

8793559[/snapback]

Hvem er dette rettet til?

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over folk som ringer å vil ha svar på noe nå. Så sier jeg at jeg ikke har svar nå, men at han/hun kanskje kan prøve senere idag når jeg har fått posten min osv.

Så ringer samme person 5 min senere. Halvveis sint fordi det tar så lang tid. HVA FAEN I FAEN, er det MIN feil at posten er treig.

Lenke til kommentar
Og denne jævla varmen er irriterende!

8795553[/snapback]

Ja, helt klart. Rommet mitt er på siden der sola steiker om morgenen, så i morges var det behagelige 30grader på rommet. Og da stod vinduet oppe, tør ikke tenke på hva det hadde vært hvis det hadde vært lukket.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...