Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

At det skal være sånn tiltak å gå å legge seg. Slå av tv, pc, lys, pusse tenner, finne senga.. så derfor utsetter jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over at jeg fikk så få pluss før posten min ble fjernet!!

Neida :tease:

Jeg irriterer meg over at jeg har en massiv ryddejobb forran meg i morgen/overimorgen. Jeg irriterer meg også over at jeg ikke kan spille drithøy musikk seint om natten selv om jeg har lyst til det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At det skal være sånn tiltak å gå å legge seg. Slå av tv, pc, lys, pusse tenner, finne senga.. så derfor utsetter jeg.

Og legge på sengetøy :( .

Ihvertfall har jefg funnet det frem :wee: .

Du legger vel ikke på nytt sengetøy hver kveld? Sånt må jeg altid gjøre på dagen, så det blir gjort. Men da blir det jo så godt å legge seg og :)

Lenke til kommentar

Problemet er at jeg ikke må! laugh.gif

Har du ikke jobb?

Jo! Jeg har jobb, familie, barn, husleie, regninger som må betales, min 16 år gamle sønn skal ha ukepenger, det samme skal dattera... osvosvosv

Nei! Jeg har ferie og utnytter ferien godt! inv_biggrin.gif

Lenke til kommentar

Du legger vel ikke på nytt sengetøy hver kveld? Sånt må jeg altid gjøre på dagen, så det blir gjort. Men da blir det jo så godt å legge seg og :)

Neinei, men idag var det på tide :wee: . Endte opp med å finne det frem tidlig, men ligger fortsatt på senga. Frister ikke å sette seg ned å gjøre det.

Så da sitter jeg her, og ikke gjør ting jeg burde gjøre. Som å finne hvilke fag jeg skal ha til høsten.

Irriterer meg over den forbanna utsettelsen min.

Lenke til kommentar

HAHAHA jeg liker hvordan menneskeheten er. :!:

Og en ting... Alle i slekta anbefaler meg å søke folkehøyskole.

Men den hovedgrunnen til at jeg ikke gidder er fordi jeg må sikkert fylle ut et skjema.

Og lete meg fram på nettsider. Uff. Slitsomt!

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Gjør som meg, sovn av på sofaen (med klærne på seff). Sofaen er mer brukt enn senga nå :p

Nei, jeg får ikke til å sove på sofaen. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jepp. Men det er fordi de gikk folkehøyskole.

Og jeg MÅ jo bli som dem. :roll:

Men folkehøyskole er da ingenting å være stolt av?

Altså folkehøyskole er basicly et friår som du betaler for, bare ikke hjemme.

Sant nok får du noen(få) poenger ut av det, samt venner(du sjelden treffer igjen pga bor langt fra deg) og noen gode opplevelser. Men that's it.

Ta deg heller er friår hjemme, eller jobb et år.

Lenke til kommentar

Ryanair.

Jada jeg fortår at det skal være billig, men hva faen?

De har ribbet hele flyet for alt utstyr (du kan f.eks ikke ta ned sete ditt et par cm som andre flyselskaper), de har ikke lomme bak setene slik at du kan legge ting der (ekstremt irriterende) og de kom konstant med reklame over høytaleren for ditt og datt. Da hjalp det ikke på at flypersonale var polsk så man ikke skjønte et kvidder av hva de sa. Som om ikke det var nok spilte de av en jævla fanfare når de landet i tide, som om det var noe stort.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jepp. Men det er fordi de gikk folkehøyskole.

Og jeg MÅ jo bli som dem. :roll:

Men folkehøyskole er da ingenting å være stolt av?

Altså folkehøyskole er basicly et friår som du betaler for, bare ikke hjemme.

Sant nok får du noen(få) poenger ut av det, samt venner(du sjelden treffer igjen pga bor langt fra deg) og noen gode opplevelser. Men that's it.

Ta deg heller er friår hjemme, eller jobb et år.

Jepp. Det er planen min faktisk.

Si det til dem. :p

Lenke til kommentar

Ryanair.

Jada jeg fortår at det skal være billig, men hva faen?

De har ribbet hele flyet for alt utstyr (du kan f.eks ikke ta ned sete ditt et par cm som andre flyselskaper), de har ikke lomme bak setene slik at du kan legge ting der (ekstremt irriterende) og de kom konstant med reklame over høytaleren for ditt og datt. Da hjalp det ikke på at flypersonale var polsk så man ikke skjønte et kvidder av hva de sa. Som om ikke det var nok spilte de av en jævla fanfare når de landet i tide, som om det var noe stort.

hortes veldig kult ut. m nesten proves

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...