NothinDoin™ Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Harry volvo fanboys. Går ikke ann å diskutere med dem. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Fanboys generelt imho! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Nah, fanboys generelt kan jeg leve med. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 At jeg ble invadert av 3 møller i natt! En svidde seg på lampen min, en slo jeg ihjel med et blad og en bor enda i høytaleren min! Drittdyr! Det verste er at de er så tunge at det smeller i veggen hver gang de kræsjer. Enda verre: De stygge insektene med lange og mange bein som skal absolutt lande i trynet ditt . Dukker på magisk vis opp, og bare er teite. Og det faktum at den lille drikkesekvensen på lørdag ga meter på meter med søppel og drit, men verdt det . Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Turister som kjører på "autopass" i tollen, de skal da for svarte faen betale for å kjøre på veiene. Hadde så ufattelig lyst til å bremse foran tyskeren som fulgte etter meg, de vet jo at de aldri trenger å betale bøtene etter hva jeg har hørt. Begynte også å klø litt på ryggen når jeg satt i bilen og skulle klø meg, "BAMPTISHHHHHHHH", i helvette satan som det svei!!! Jeg blinker meg inn i en busslomme mens jeg ser et monster av en HUMLE som har bitt meg som faaen, og da får jo jeg helt panikk. Hamrer og rister på t-skjorta mens jeg prøver å parkere bilen... jeg vant til slutt, jævelen er DØD! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Humler biter ikke. Ikke stikker de heller. Irriterer meg over folk som tror at humler gjør dette. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Irriterer meg over folk som tror andre tar feil, når de tar feil selv. http://no.wikipedia.org/wiki/Humler 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Humler stikker, men bare hvis man plager dem. De er ikke like agressive som veps eller bier. De er for det meste rolig og lar deg få være i fred så lenge du lar dem i fred. Det irriterer forresten også, at folk alltid overreagerer slik når det gjelder humler. Hadde et tilfelle engang hvor jeg hadde besøk av noen. Hun gikk inn på do, og 2 sekunder etter løp hun skrikende ut igjen mens hun viftet vilt med armene. Jeg lurte selvfølgelig på hva i alle dager som var i veien. Så sa hun at en humle summet i vinduskarmen. Herregud da jente, du trenger ikke få panikk bare pga en liten humle som ikke gjør en flue forttred (metaforically speaking). Endret 2. august 2010 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Humler er søte og lubne! Vepser derimot! Urgh! Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 anna anka irriterer meg grenseløst, det samme gjør andre jenter som tror de er pene men ikke er det! rike gamle menn med unge pene damer er også sykt irriterende! 5 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Folk som ikkje kan svare seriøst Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 anna anka irriterer meg grenseløst, det samme gjør andre jenter som tror de er pene men ikke er det! rike gamle menn med unge pene damer er også sykt irriterende! Ja vil gjerne slå på TV3 uten å måtte støte på Kalle Anka thank youuuu Et fælt kvinnfolk, ikke bare utvendig. 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 anna anka irriterer meg grenseløst, det samme gjør andre jenter som tror de er pene men ikke er det! rike gamle menn med unge pene damer er også sykt irriterende! Ja vil gjerne slå på TV3 uten å måtte støte på Kalle Anka thank youuuu Et fælt kvinnfolk, ikke bare utvendig. Liker henne jeg 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg og. Dama virker sylskarp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Humler biter ikke. Ikke stikker de heller. Irriterer meg over folk som tror at humler gjør dette. Humler biter også... Lenke til kommentar
Populært innlegg SHHHKSHHHK Skrevet 2. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 2. august 2010 Folk som skriver innlegg der de sier at de ikke liker plussystemet, bare for å få plusser selv. 10 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Zomg. Når det kommer folk og snakker til en som om man hadde vært til hverandre i allerede går. Så har det egentlig gått et helt fuckings år og jeg hadde nesten glemt personen. :!: 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg FrankBjarne Skrevet 2. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Har sagt fra dagen det kom til nå at jeg ikke liker plussesystemet. GI MEG EN PLUSS ELLER GTFO!!! Hatt er par sånne jeg også Kakemot. Svarer bare ja jeg helt til jeg husker hvem det var. Ei på jobben kom og sa takk for noe jeg ikke viste hva faen var i forrige uke. Fant ut etterpå at ho nettopp hadde hatt 60års dag Endret 2. august 2010 av Refsa 10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 feite folk Det er ikke alltid deres feil. 6 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Irriterer meg at folk ikke kan la andre leve det livet de vil. Klage over at noen bruker pc for mye, andre sitter for mye, osv. PS: Pluss Endret 2. august 2010 av Refsa 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg