Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg ble invadert av 3 møller i natt! En svidde seg på lampen min, en slo jeg ihjel med et blad og en bor enda i høytaleren min! Drittdyr!

Det verste er at de er så tunge at det smeller i veggen hver gang de kræsjer.

Enda verre: De stygge insektene med lange og mange bein som skal absolutt lande i trynet ditt :( . Dukker på magisk vis opp, og bare er teite.

Og det faktum at den lille drikkesekvensen på lørdag ga meter på meter med søppel og drit, men verdt det :wee: .

Lenke til kommentar

Turister som kjører på "autopass" i tollen, de skal da for svarte faen betale for å kjøre på veiene. Hadde så ufattelig lyst til å bremse foran tyskeren som fulgte etter meg, de vet jo at de aldri trenger å betale bøtene etter hva jeg har hørt.

Begynte også å klø litt på ryggen når jeg satt i bilen og skulle klø meg, "BAMPTISHHHHHHHH", i helvette satan som det svei!!! Jeg blinker meg inn i en busslomme mens jeg ser et monster av en HUMLE som har bitt meg som faaen, og da får jo jeg helt panikk. Hamrer og rister på t-skjorta mens jeg prøver å parkere bilen... jeg vant til slutt, jævelen er DØD!

Lenke til kommentar

Humler stikker, men bare hvis man plager dem. De er ikke like agressive som veps eller bier. De er for det meste rolig og lar deg få være i fred så lenge du lar dem i fred.

Det irriterer forresten også, at folk alltid overreagerer slik når det gjelder humler. Hadde et tilfelle engang hvor jeg hadde besøk av noen. Hun gikk inn på do, og 2 sekunder etter løp hun skrikende ut igjen mens hun viftet vilt med armene. Jeg lurte selvfølgelig på hva i alle dager som var i veien. Så sa hun at en humle summet i vinduskarmen. Herregud da jente, du trenger ikke få panikk bare pga en liten humle som ikke gjør en flue forttred (metaforically speaking).

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

anna anka irriterer meg grenseløst, det samme gjør andre jenter som tror de er pene men ikke er det! rike gamle menn med unge pene damer er også sykt irriterende!

Ja vil gjerne slå på TV3 uten å måtte støte på Kalle Anka thank youuuu :mad:

Et fælt kvinnfolk, ikke bare utvendig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

anna anka irriterer meg grenseløst, det samme gjør andre jenter som tror de er pene men ikke er det! rike gamle menn med unge pene damer er også sykt irriterende!

Ja vil gjerne slå på TV3 uten å måtte støte på Kalle Anka thank youuuu :mad:

Et fælt kvinnfolk, ikke bare utvendig.

Liker henne jeg :wee:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Humler biter ikke. Ikke stikker de heller. Irriterer meg over folk som tror at humler gjør dette.

Humler biter også... :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...