Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterende at temperaturen her inne aldri er riktig. Enten er det for varmt, eller så er det for kaldt. Alle vinduene står på vidt gap (selv om det ikke hjelper mye siden det ikke blir gjennomlufting når alle vinduene er på samme side... :hrm:) og likevel føles det ut som om jeg skal smelte. Så slår jeg på vifta, og da blir det for kaldt. :mad:

Gjør som meg, 5 vinduer åpne, alle på samme side, en vifte som blåser inn et sted og en som blåser ut :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEG HATER DE JEVLA SVARTINGENE

ja jeg hater svarte biler. haha hvor mange av dere trude jeg mente mensker nå ?.

det irritere meg at vis du ikke vill dele en skive med med svart hud. så er du plutselig rasist...

hallo? jeg har diabetes 1 jeg kan ikke beggyne og dele lunchen min !

:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

WTF?????????????...

Lenke til kommentar

Irriterende at temperaturen her inne aldri er riktig. Enten er det for varmt, eller så er det for kaldt. Alle vinduene står på vidt gap (selv om det ikke hjelper mye siden det ikke blir gjennomlufting når alle vinduene er på samme side... :hrm:) og likevel føles det ut som om jeg skal smelte. Så slår jeg på vifta, og da blir det for kaldt. :mad:

I feel you. Har akkurat samme problem og det gjør at søvnen min lider av det. arg!!

Lenke til kommentar

Irriterende at jeg har vondt i lillefingeren, av alle plasser. :hrm:

Er ikke nok at det irriterer deg, det må irritere deg grenseløst laugh.gif

on topic:

Irriterer meg grenseløst over at jeg ikke får sove uten å være så trøtt at jeg er helt susen i hodet.

Lenke til kommentar

Et svenskt nummer driver og ringer meg, 3 gangen nå. Har heldigvis ikke tatt telefonen noen av gangene da det garantert er noe scam greier.

Det er ingen fare å ta telefonen, de kan ikke belaste deg med noe med mindre du ringer dem.

Lenke til kommentar

Et svenskt nummer driver og ringer meg, 3 gangen nå. Har heldigvis ikke tatt telefonen noen av gangene da det garantert er noe scam greier.

Mange telefonselgere har begynt å ringe fra svenske og andre utenlandske numre. Svært irriterende!

Lenke til kommentar

Møller er ekle. Jeg husker når jeg pleide å være hos pappa hvordan det praktisk talt regnet møll mot vinduene om kvelden pga. lysene. Ikke lett å få sove med den dundringen. :no:

Irriterer meg at jeg ikke klarer å slutte med å bite rundt neglene.

Edit: Det var da fælt til feil jeg skulle skrive i dag. :hrm:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...