Bappi Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Folk som må høre på musikk 24/7. Ser så utrolig tåpelig ut når folk går rundt med ørepropper mens de er med andre folk, er de nødt til å høre på musikk mens de snakker med personen de er med? "ååh hva sa du? Speller en dritkul sang her nå". SO TRUE, OMFG. Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) At folk ikke vasker seg på henda etter dobesøk , forså å ta på alt av fra dørhåndtak til aviser/bøker og fjernkontroller.. (Særlig gjelder det gamle folk). Der resultatet vanligvis blir at jeg må vaske over alt som blir tatt i. Endret 1. august 2010 av greygenic 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Rød ungdom. Nåja! Raddiser er verre! Men jeg liker ei SU. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Internet explorer!!! 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Minner meg om første gangen jeg satt meg på en pc og trodde det sto "internet exploderer" Var 8 år tho Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 haha stakkar ble du redd? :!: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Internet explorer!!! Du vet at det finnes andre alternativer der ute? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 haha stakkar ble du redd? :!: Ja Heldigvis har jeg fra den stunden holt meg unna "Internet Exploderer" fordi det i bunn og grunn sprenger nettet Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hardangerbroen og kraftlinjene. Irriterer grenseløst! Stoltenberg! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 "Du skal halde kviledagen heilag" Men ja.. det er teit at butikker er stengt på søndager.. fordi det er jo da du har tid.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Man skal ikke sove bort sommernatten! Norge er ikke et kristent land lenger, så kan vi ikke bestemme om vi vil hvile, jobbe, danse eller gå i kirken på søndager? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 At jeg altid skal plages med pc ting! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 At jeg altid skal plages med pc ting! Må være en korrupt fil eller noe sånnt Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Væpnet aksjon Vi avslutter derfor nå ved 21-tiden. Vi har ikke fått noen opplysninger om hvor den mistenkte kan være, derfor er det ikke andre steder vi kan lete, sier Lentføhr. Det skal bli kjekt å gå ut i kveld ja. Hva med å lete litt, kjære politi? Ikke bare gi opp fordi ingen vil si hvor han er? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Seriøst folkens hvilken del av å holde seg noen lunde on topic var det dere ikke fikk med dere? Tråden stenges for opprydning og nedkjøling over natten. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Har ryddet opp litt siden min forrige notis. Minner nok en gang om førstepost og trekker særlig ut dette sitatet fra KVTL: Hvis man ikke har noe fornuftig å skrive som er innenfor topic, så lar man vær å skrive. Ellers ødelegger man ikke bare for seg selv, men for alle brukerene av forumet. Fortsetter denne tråden i samme spor som før skal man ikke se bort ifra at den blir stengt en periode fremover. Hold dere til topic! Og den første som nevner undertegnedes nazi-moderering i tråden får ferie Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg var ikke med på å få tråden stengt… ON TOPIC: () Jeg har nettopp våknet ordentlig. Det irriterer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Irriterende at denne tråden har vært stengt. Sorry, måtte bare komme. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Tal Bachman irriterer meg akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg