Carlgutt Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Snooki fra mtvs' jersey shore OMFG for ei grinte liten hore som skal overdramatisere hver jævlig fuckings ting. Programmet var faktisk litt underholdene i starten nå er det bare så fucking irriterende at jeg dør, eneste kule i huse er vinney, mike og paul d. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Amberlamps: Det er et hint! *kremt* Ska du ha bank? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Skal ikke klage! *Høre litt på Bach* 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 At filmene på youtube ikke spilles av Mener det står "Warning, bad music taste" under. Skjekk det ut? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Musikksmak er subjektivt. Eg hadde aldri hørt på slikt sjølv, men ein skal vel la andre høre på musikken dei likar utan å plage dei? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Bananfluer?! Faen... Jeg klikker Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 At jeg våknet av snekring og banking i mårrest. Jeg finner det underholdende når dere kjefter og smeller på hverandre Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 At filmene på youtube ikke spilles av Mener det står "Warning, bad music taste" under. Skjekk det ut? http://www.youtube.com/watch?v=rUw28_YdcJ4 imma go all ninja on yo Hugol! Lenke til kommentar
livingman Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 At jeg våknet av snekring og banking i mårrest. Jeg finner det underholdende når dere kjefter og smeller på hverandre det var faktisk litt underholdene irriterer meg at jeg tok feil av chili og saltet på kjøttkakene mine.. så nå brenner tungen som om jeg nettop hadde slikket napalm.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Okey. 3 stykker svarer ikke på sms. Det freaker meg ut. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Håper ikke de tre sitter i samme bil. Da er det litt skummelt. 1 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Er jævlig irriterende med folk som kaller litt hardere musikk emo.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 eller metal for skrikemusikk Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Folk som må høre på musikk 24/7. Ser så utrolig tåpelig ut når folk går rundt med ørepropper mens de er med andre folk, er de nødt til å høre på musikk mens de snakker med personen de er med? "ååh hva sa du? Speller en dritkul sang her nå". Endret 1. august 2010 av Amberlamps 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Håper ikke de tre sitter i samme bil. Da er det litt skummelt. Heldigvis ikke! For en awkward blanding mennesker det hadde blitt. Det er faktisk 3 helt forskjellige folk. Jeg får bare ikke kontakt med omverdenen i dag. Endret 1. august 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Kjeder meg litt, så jeg ville se om det gikk noe på TV. Jeg vet ikke engang hvordan jeg slår på TVen :| Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Totalt off topic og tullete diskusjon er fjernet. Rapporteringsknappen skulle vært brukt lenge før den ble trykket, ingen skam å faktisk hjelpe til å holde en tråd saklig. Husk forresten å friske opp trådens regler ved å lese førstepost så slipper dere eventuelt ubehagelige overraskelser som advarsler og lignende -hernil Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 At det einaste innlegget på forumet som kalte meg klok blei tatt av sensuren irriterar. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Folk som må høre på musikk 24/7. Ser så utrolig tåpelig ut når folk går rundt med ørepropper mens de er med andre folk, er de nødt til å høre på musikk mens de snakker med personen de er med? "ååh hva sa du? Speller en dritkul sang her nå". Snakker du om meg? At det einaste innlegget på forumet som kalte meg klok blei tatt av sensuren irriterar. Svelemoe er klok! Endret 1. august 2010 av Dermuszdel 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 At det einaste innlegget på forumet som kalte meg klok blei tatt av sensuren irriterar. Det er veldig kloke og vise ord Svelemoe! Trist at du ikke har noen innlegg lenger, som sier at du er klok! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg