Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det trådløse nettverket datt ned hvert andre minutt de to timene jeg holdt på med skolearbeid der jeg var avhengig av å være logget på itslearning og laste ned filer derfra. Ti minutter før jeg startet da jeg så over nettavisene funket det knall, og det samme rett etter jeg var ferdig.

Det jeg skulle gjøre tok antagelig fire ganger lenger tid enn normalt, og en liten fislelekse tok dermed det som var igjen av fritiden min i kveld.

Lenke til kommentar

Strøyk på moped teoirien for andre gang nå! Er så jævli teite spørresmål, sjekka liksom et par av spørremsålene i boka etterpå, hadde liksom riktig i følge boka da, men neida, herregud så useriøs den prøven er!

edit: 7 feil begge gangene btw, to for mye!

Endret av Mr_Berg
Lenke til kommentar
Strøyk på moped teoirien for andre gang nå! Er så jævli teite spørresmål, sjekka liksom et par av spørremsålene i boka etterpå, hadde liksom riktig i følge boka da, men neida, herregud så useriøs den prøven er!

edit: 7 feil begge gangene btw, to for mye!

8787772[/snapback]

Du får holde deg til dette kjøretøyet da. :)

bicycle_yellow.png

Edit: Eller kanskje denne passer bedre.

trehjulssykkel2.jpg

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
sorry, men tragisk å stryke på moped teorien.

det at du strøyk 2 ganger gjør det bare enda mer tragisk.

8789080[/snapback]

Trenger ikke nødvendigvis være tragisk. Man kan eksempelvis slite med dysleksi, være veldig uheldig mm. ;)

8789599[/snapback]

Teorien handler vel stort sett om basic trafikkforståelse. Det må man kunne for å ferdes trygt i trafikken.
Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt å skrive noe sarkastisk som kommentar til han som strøk på mopedbevis-teorien, men så tenkte jeg at jeg heller kunne la en skokk andre gjøre det for meg. Jeg er fornøyd med at planen min ble en suksess!

Irriterer meg forresten over Facebook.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar

Er man nødt til å oppgi grunn for irritasjon? Er det ikke nok for tråden at en er irritert over noe? Neivel?

Jeg irriterer meg over Facebook fordi det blir et forferdelig mas. I tillegg føler jeg meg nødt til å logge inn for å la meg oppdateres, som om jeg allerede ikke hadde nok å jævles med på nettet. Enda mer irriterende er det når folk jeg er "venner" med plutselig gjør deler av siden sin utilgjengelig for meg. Som om det er så veldig privat det som folk skriver på veggen? Hvis de ikke vil la meg lese det som står, så får de heller la være å bli venn med meg. Det er masete nok med MSN. Nå med Facebook, har jo tilgjengeligheten blitt enda større. Ikke alltid det er så kjekt! Ja, kan jo kansellere kontoen min, men irritert er jeg ikke. Enda.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...