VikinGz Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Lærere som stikker av når timen begynner! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 At det trådløse nettverket datt ned hvert andre minutt de to timene jeg holdt på med skolearbeid der jeg var avhengig av å være logget på itslearning og laste ned filer derfra. Ti minutter før jeg startet da jeg så over nettavisene funket det knall, og det samme rett etter jeg var ferdig. Det jeg skulle gjøre tok antagelig fire ganger lenger tid enn normalt, og en liten fislelekse tok dermed det som var igjen av fritiden min i kveld. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Strøyk på moped teoirien for andre gang nå! Er så jævli teite spørresmål, sjekka liksom et par av spørremsålene i boka etterpå, hadde liksom riktig i følge boka da, men neida, herregud så useriøs den prøven er! edit: 7 feil begge gangene btw, to for mye! Endret 5. juni 2007 av Mr_Berg Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Haha, så du mener boken sier noe annet enn prøven? Neppe. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Strøyk på moped teoirien for andre gang nå! Er så jævli teite spørresmål, sjekka liksom et par av spørremsålene i boka etterpå, hadde liksom riktig i følge boka da, men neida, herregud så useriøs den prøven er! edit: 7 feil begge gangene btw, to for mye! 8787772[/snapback] Du får holde deg til dette kjøretøyet da. Edit: Eller kanskje denne passer bedre. Endret 5. juni 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg besto teorien til mopedførebeviset uten å lese noe som helst. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg besto teorien til mopedførebeviset uten å lese noe som helst. 8788076[/snapback] nesten det jeg gjorde til bil Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 De absolutt dummeste menneskene jeg kjenner har alle kjørt moped, så hvis du ikke klarer å stå på den førerprøven, så er sterilisering noe å vurdere. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 sorry, men tragisk å stryke på moped teorien. det at du strøyk 2 ganger gjør det bare enda mer tragisk. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 En i klassen klarte den på femte forsøk, stakkar. Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Stemmen til Maria i The Voice er ganske så irriterende! skjærer i øra Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 sorry, men tragisk å stryke på moped teorien.det at du strøyk 2 ganger gjør det bare enda mer tragisk. 8789080[/snapback] Trenger ikke nødvendigvis være tragisk. Man kan eksempelvis slite med dysleksi, være veldig uheldig mm. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Da kan man søke om muntlig teori. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 sorry, men tragisk å stryke på moped teorien.det at du strøyk 2 ganger gjør det bare enda mer tragisk. 8789080[/snapback] Trenger ikke nødvendigvis være tragisk. Man kan eksempelvis slite med dysleksi, være veldig uheldig mm. 8789599[/snapback] Teorien handler vel stort sett om basic trafikkforståelse. Det må man kunne for å ferdes trygt i trafikken. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Jeg hadde tenkt å skrive noe sarkastisk som kommentar til han som strøk på mopedbevis-teorien, men så tenkte jeg at jeg heller kunne la en skokk andre gjøre det for meg. Jeg er fornøyd med at planen min ble en suksess! Irriterer meg forresten over Facebook. Endret 5. juni 2007 av Olsenhower Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) http://www.laptopsforless.com/cat5.jpg Hva med en slik? 8785870[/snapback] Sitter langt unna, og hadde ingen lange nok tilgjengelig. Eller restarte routeren? 8786245[/snapback] Jepp, 7 ganger. Endret 5. juni 2007 av Atald Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Irriterer meg forresten over Facebook. Fordi? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er man nødt til å oppgi grunn for irritasjon? Er det ikke nok for tråden at en er irritert over noe? Neivel? Jeg irriterer meg over Facebook fordi det blir et forferdelig mas. I tillegg føler jeg meg nødt til å logge inn for å la meg oppdateres, som om jeg allerede ikke hadde nok å jævles med på nettet. Enda mer irriterende er det når folk jeg er "venner" med plutselig gjør deler av siden sin utilgjengelig for meg. Som om det er så veldig privat det som folk skriver på veggen? Hvis de ikke vil la meg lese det som står, så får de heller la være å bli venn med meg. Det er masete nok med MSN. Nå med Facebook, har jo tilgjengeligheten blitt enda større. Ikke alltid det er så kjekt! Ja, kan jo kansellere kontoen min, men så irritert er jeg ikke. Enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg