Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg vet det. Men den funksjonen er så godt skjult at nesten ingen vet om den. Ikke selvforklarende i det hele tatt.

Jeg kommer sjelden på å bruke den. Den burde vært større, og plassert sammen med de andre jeg nevnte.

Dessuten funker den kun når du er pålogget.

Noen ganger vil man bare ha opp en bestemt side.

De tre siste er mer praktisk enn de tre første.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg støtter ikke de greiene. Pengene havner bare hos advokater.

Jeg begynner å kjøpe musikk den dagen alle artistene har egen PayPal-konto, og beholder pengene selv.

I dagens situasjon får artistene bare brødsmuler fra Spotify.

Jeg hater EA Games, så jeg spiller derfor kun demoer av spill, og klager på at det ikke er komplett.

Bra.. Bra.

Lenke til kommentar

Folk som er imot ting av prinsipp irritirer meg. For eksempel, si at jeg har en venn som er imot coverversjoner av sanger. Så sier jeg at jeg liker coverversjonen av en sang mye bedre enn den originale, så får jeg et svar som «Huff nei, jeg orker ikke engang å høre på det» uten at vedkommende engang gir sangen en sjanse.

Dette var bare et eksempel, siden jeg faktisk opplevde dette for noen dager siden. Det skader ikke å ihvertfall gi ting en sjanse før man avviser det totalt. :nei:

Lenke til kommentar

Dette var bare et eksempel, siden jeg faktisk opplevde dette for noen dager siden. Det skader ikke å ihvertfall gi ting en sjanse før man avviser det totalt. :nei:

En når et punkt, etter et kjedsommelig antall skuffelser, hvor en må akseptere at en faktisk er forskjellige. Spesielt innen musikk. Jeg har aldri hørt noe metal jeg liker eller finner godt å høre på, så hvorfor skal jeg da høre på alle låter der ute? Fordi kanskje en appelerer til meg? Når kan jeg si at jeg faktisk ikke liker metal som en sjanger?

Så hvis folk skal vise meg 'den kule metal-låta', så gidder jeg rett og slett ikke, jeg kommer mest sannsynlig til å mislike den og ser ingen grunn til at jeg skal utsette meg for det :) .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Forbannade jævla selgere som står ved inn/utgangen til butikkene. Og idag sto de faktisk inne, rett ved kassen, man har ikke sjans til å slippe unna. Det er så ubegagelig å bli bombardert med de idiotiske spørsmålene.

En kunde takket fint nei da han gikk forbi, da sto de 2 selgerne og snakket høyt til hverandre: "Nei, han var IKKE interessert i å få billigere strøm", så omtrent hele butikken hørte det. Så utrolig frekt

Endret av Jason Something
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Trodde du frontet at du var en kvinne jeg, Jason SOmething. (Det hadde vært utrolig frekt om du var kvinne og salgspersonene refererte deg som mann ja)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...