Mannen med ljåen Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg vet det. Men den funksjonen er så godt skjult at nesten ingen vet om den. Ikke selvforklarende i det hele tatt. Jeg kommer sjelden på å bruke den. Den burde vært større, og plassert sammen med de andre jeg nevnte. Dessuten funker den kun når du er pålogget. Noen ganger vil man bare ha opp en bestemt side. De tre siste er mer praktisk enn de tre første. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg støtter ikke de greiene. Pengene havner bare hos advokater. Jeg begynner å kjøpe musikk den dagen alle artistene har egen PayPal-konto, og beholder pengene selv. I dagens situasjon får artistene bare brødsmuler fra Spotify. Jeg hater EA Games, så jeg spiller derfor kun demoer av spill, og klager på at det ikke er komplett. Bra.. Bra. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg var og hørte på et high end lydanlegg i går. Nå ble liksom alt jeg har bare søppel i forhold. Jeg ser for meg en dyr fremtid på lydsiden når jeg er ferdig med lærlingtiden... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Folk som er imot ting av prinsipp irritirer meg. For eksempel, si at jeg har en venn som er imot coverversjoner av sanger. Så sier jeg at jeg liker coverversjonen av en sang mye bedre enn den originale, så får jeg et svar som «Huff nei, jeg orker ikke engang å høre på det» uten at vedkommende engang gir sangen en sjanse. Dette var bare et eksempel, siden jeg faktisk opplevde dette for noen dager siden. Det skader ikke å ihvertfall gi ting en sjanse før man avviser det totalt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Dette var bare et eksempel, siden jeg faktisk opplevde dette for noen dager siden. Det skader ikke å ihvertfall gi ting en sjanse før man avviser det totalt. En når et punkt, etter et kjedsommelig antall skuffelser, hvor en må akseptere at en faktisk er forskjellige. Spesielt innen musikk. Jeg har aldri hørt noe metal jeg liker eller finner godt å høre på, så hvorfor skal jeg da høre på alle låter der ute? Fordi kanskje en appelerer til meg? Når kan jeg si at jeg faktisk ikke liker metal som en sjanger? Så hvis folk skal vise meg 'den kule metal-låta', så gidder jeg rett og slett ikke, jeg kommer mest sannsynlig til å mislike den og ser ingen grunn til at jeg skal utsette meg for det . Endret 30. juli 2010 av chokke Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Musikksmaken til en person er i konstant forandring. Så å blankt nekte å høre på en enkelt sang blir litt dumt. Jeg hører gladlig på enhver sang jeg blir anbefalt, men er ikke nådig om jeg først slakter den. 2 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Når telefonen ringer akkurat når du har gått inn i dusjen Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Oi faen! GLEMTE Å DUsJE! HADET!!1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Drittlei av Fifth Gear på Discovery Channel. Nå banekjører de en Renault Clio! De gjør sjelden noe nytt. De bare kjører små familiebiler på bane. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Forbannade jævla selgere som står ved inn/utgangen til butikkene. Og idag sto de faktisk inne, rett ved kassen, man har ikke sjans til å slippe unna. Det er så ubegagelig å bli bombardert med de idiotiske spørsmålene. En kunde takket fint nei da han gikk forbi, da sto de 2 selgerne og snakket høyt til hverandre: "Nei, han var IKKE interessert i å få billigere strøm", så omtrent hele butikken hørte det. Så utrolig frekt Endret 30. juli 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Trodde du frontet at du var en kvinne jeg, Jason SOmething. (Det hadde vært utrolig frekt om du var kvinne og salgspersonene refererte deg som mann ja) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hæ? Jeg snakket om en annen kunde, en mann. Har ikke sagt noe om meg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Trodde du frontet at du var en kvinne jeg, Jason SOmething. (Det hadde vært utrolig frekt om du var kvinne og salgspersonene refererte deg som mann ja) Omg lol. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Glemte å kjøpe tannkrem for 3. dag på rad enda jeg husket det 5 min før jeg gikk fra jobben og jeg jobber i butikk. GRRRRRRRR. Blir så irritert på meg selv. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 At Sophia Bush er så SINNSYKT pen.. Wait, burde det irritere meg? Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/vm/2010/artikkel.php?artid=10044009 DET irriterer meg. Eller det gjør meg mildt sagt forbanna. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/vm/2010/artikkel.php?artid=10044009 DET irriterer meg. Eller det gjør meg mildt sagt forbanna. Ahahahah jeg flirer høyt jeg! 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Glemte å kjøpe tannkrem for 3. dag på rad enda jeg husket det 5 min før jeg gikk fra jobben og jeg jobber i butikk. GRRRRRRRR. Blir så irritert på meg selv. Kjenner til den der, mas å skvise ut den siste jævla dråpen av tannkremen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg