Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.dagbladet.no/2010/07/29/nyheter/innenriks/utenriks/albinoer/drap/12755787/

 

Jævla aper i afrika som skal drive med "magi" i 2010.

 

 

 

(Jeg mener ikke aper i en rasistisk formening, men som i at de lever i fortiden.)

Fy faen, sier jeg bare. Nå er jeg klar over at det sikkert er mange andre som har dette problemet, men det irriterer noe jævlig at Amadou Diallo, som faktisk har en grunn til å bli ikke får det, mens en shitload utlendinger som ikke er i fare om de returnerer til hjemlandet får oppholdtillatelse bare de knipser med fingrene.

 

Og forresten, så irriterer det meg også at en del svarte (ikke vondt ment) alltid finner på en grunn til å anklage hvite for rasisme, når ting som dette pågår i Afrika.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Må ringe til sensoren og få utsatt eksamen, men han er jo opptatt 24/7 i den jævla telefonen.

 

Har han mobil, kan du jo tekste ham. Han må jo få inn en SMS mellom samtalene.

 

 

At de faktisk har laga oppfølger til Titanic...

 

Har du en link til den, eller litt info om hvem som laget den?

Jeg har ikke hørt om den.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Takker. Men det er som du sa ikke en oppfølger til James Camerons film fra 1997, heldigvis :-)

 

En ting ved forumet som irriterer, er at i Mine innlegg har man pekere til første, andre, tredje og siste side i en tråd.

 

Hadde det ikke heller vært en tanke å linke til første, tredje siste, nest siste og siste side av tråden?

Hvem har interesse av å lese side 2 og 3 om de ikke har lest side 1?

Det er mye bedre å kunne gå inn på nest siste side om det er en stund siden du var innom.

Lenke til kommentar

Takker. Men det er som du sa ikke en oppfølger til James Camerons film fra 1997, heldigvis :-)

 

En ting ved forumet som irriterer, er at i Mine innlegg har man pekere til første, andre, tredje og siste side i en tråd.

 

Hadde det ikke heller vært en tanke å linke til første, tredje siste, nest siste og siste side av tråden?

Hvem har interesse av å lese side 2 og 3 om de ikke har lest side 1?

Det er mye bedre å kunne gå inn på nest siste side om det er en stund siden du var innom.

Om du trykker på ikonet helt til venstre, blir du sendt direkte til "siste leste innlegg".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...