Kea Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Tyrefekting er ikke umoralsk pga. at man spiser oksen. Det er umoralsk pga. at man piner dyret før man dreper det. Kuene som blir til burgere i Norge og andre fornuftige land, pines ikke, eller i hvert fall minst mulig. Målet er å drepe dyret så det ikke lider. Å forby tyrefekting handler ikke om å være vegetarianer. Det handler om smerten dyret gjennomgår til tilskuernes forlystelse. 'Nuff said. Jeg er imot tyrefekting, av nettopp den grunnen at dyrene pines. Dyrene vi spiser pines ikke. Og dessuten må vi drepe noen av dem, ellers blir det overflod. Nettopp som med jakt. Så lenge dyrene ikke lider på noen som helst måte er det ingenting galt i å spise kjøtt. imo. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Bedre kjent som "The balance of nature"? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Sykepleier må få mat på Frelsesarmeen Du har ikke min sympati Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har sett noen grusome videoer av halal slakt. Det burde vært ulovlig, får lyst til å drepe de som driver med halal på samme måte som de dreper dyrene. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Har sett noen grusome videoer av halal slakt. Det burde vært ulovlig, får lyst til å drepe de som driver med halal på samme måte som de dreper dyrene. Halal er da etisk! Når du kutter hovedpulsen så dør dyret momentant og smertefritt. Endret 29. juli 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Jeg lurer på en ting i den forbindelse: Jeg har sett halal-pizza i frysedisken på butikken. Har den kjøtt som er slaktet på den måten? Hvis kjøttet kommer fra en stor og seriøs aktør, har de virkelig slaktet det på den mest groteske måten? Får norske kjøttfirmaer dispensasjon for å slakte på denne måten hvis det er til en pizza for muslimer? Såvidt jeg husker skal kjøttet slaktes av en jøde, en kristen eller en muslim. Det skal også velsignes av en muslimsk prest. Velsignes slikt kjøtt i praksis, før det selges som halalkjøtt? Har de en fulltids-imam på slakteriet? EDIT: Dette var visst ikke "Snedige ting du lurer på". Spørsmålet mitt blir i stedet postet der. Endret 29. juli 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Skulle du ikke legge til at det er trangsynt og dobbelmoralsk å ville drepe noen fordi de dreper, Gavekort? Endret 29. juli 2010 av Bunnskrap Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Who cares? :O Kill 'em all! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Skulle du ikke legge til at det er trangsynt og dobbelmoralsk å ville drepe noen fordi de dreper, Gavekort? Jeg henger ikke helt på greip her! Hva mener du? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Halal er da etisk! Når du kutter hovedpulsen så dør dyret momentant og smertefritt. De dør da ikke med en gang hovedpulsåren blir kuttet, Hadde jeg kunnet hadde jeg postet noen videoer her. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Sykepleier må få mat på Frelsesarmeen Du har ikke min sympati Ikke min heller. Det finnes folk som må klare seg på langt mindre enn henne. Jeg eier ikke egen bolig f.eks, det er ikke en rettighet (om man skal nå sette det på spissen). Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Prøver å registrere Battlefield 1942 på Veteransiden til BC2, men det kommer bare "CD-key already claimed" Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Bare fortsett og prøv. Spam sida til enhver tid. Funker til slutt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Sjekke sidenummeret vi er på, bytt ut "2" med "1" Ellers irriterer jeg meg ikke over noe nå, så er egentlig OT. Men selvfølgelig ble det ny side nå, så det irriterer jeg meg over. Endret 29. juli 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Sjekke sidenummeret vi er på, bytt ut "2" med "1" Ellers irriterer jeg meg ikke over noe nå, så er egentlig OT. Men selvfølgelig ble det ny side nå, så det irriterer jeg meg over. 134? :o Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Nei det første sidenummeret, da hadde forrige side blitt 1337 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Sjekke sidenummeret vi er på, bytt ut "2" med "1" Ellers irriterer jeg meg ikke over noe nå, så er egentlig OT. Men selvfølgelig ble det ny side nå, så det irriterer jeg meg over. Off-topic ble on-topic takket være sidebytte. :!: Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 At jeg ikke har trikset med penn mens jeg sitter på PC-en tidligere. Bruker jo mye tid her. Tenk hvor flink jeg blir med penna en dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg