Demonfudge Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg misliker uttrykket "ta det som en mann". Å godta motgang eller urettferdighet, uten å sloss for sine meninger, er IKKE å ta det som mann. Det er å ta det som en tøffelhelt. Begynn å grin, a. Den irriterer meg. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg misliker uttrykket "ta det som en mann". Å godta motgang eller urettferdighet, uten å sloss for sine meninger, er IKKE å ta det som mann. Det er å ta det som en tøffelhelt. Begynn å grin, a. Den irriterer meg. +1 irritere at det ikke er sommer vær i sommerferien. det kommer vel til høsten og da er jeg stuck i et klasserom med 50grader+++4 :wallbash: :wallbash: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg misliker uttrykket "ta det som en mann". Å godta motgang eller urettferdighet, uten å sloss for sine meninger, er IKKE å ta det som mann. Det er å ta det som en tøffelhelt. Uttrykket "å ta det som en mann" er akkurat det, å ta det som en mann. Man skal ikke "godta" motgang eller urettferdigheter, men å ta oppgjør med det som en mann. Så, du kan heller si at misbruk av uttrykket irriterer. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) at " man gaga " for lov og gå rundt i samfunnet.. og lære små jenter at og kle seg som horer og pule er kult ! :wallbash: :wallbash: Endret 28. juli 2010 av livingman Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Alle miley cyrus hatere!! <'3 Du har tapt deg litt i det siste. Haha :!: Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 At jeg om en måned skal begynne på studier, noe som innebærer at jeg blir fattig (også kaldt student), noe som igjen innebærer at jeg må pause donald samlingen og slutte med innebandy. Nei, livet suger får´n si. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Kjenner jeg blir skikkelig pissed når folk synger før maten og takker gud for den. Hvis det var jeg som hadde strevd med å servere maten hadde jeg seriøst blitt irritert. Særlig på vegne av alt arbeided, og alle prosessene maten har vært gjennom fra den ble slaktet til den havner på talerkenen. Gud har ikke en dritt med dette å gjøre. All ære til menneskene. Og dyrene som daua. 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 At tyrefekting har har blitt forbudt i Katalunya. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 At tyrefekting har har blitt forbudt i Katalunya. At dyrepining er forbudt irriterer deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 I Catalonia: Ja. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 At blowjob har blitt forbudt i Danmark! 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 I Catalonia: Ja. Vedtaket i Barcelona ble gjort 68 mot 55 stemmer. Tidligere har politikerne på Mallorca gjort det samme, men Catalonia blir den første regionen på det spanske fastlandet som vedtar et slikt forbud. Avisen El Mundo skrev tirsdag at tyrefektinger blitt et omstridt politisk tema i Catalonia, og at katalanerne vil forby tyrefekting for å distansere seg fra det spanske. Mange av innbyggerne i regionen Catalonia ønsker selvstendighet og løsrivelse fra Spania. Fra før er det kun Kanariøyene som har vedtatt et forbud mot tyrefekting i Spania. Hvorfor er dette irriterende? 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hvorfor kan ikke folk skjønne at når jeg legger ut en moped som fremstår som ny, så vil jeg ikke ha bud på halve prisen? Faen til fetthuer! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Henta nettopp tanta mi på flyplassen og spurte om det var greit om en annen også satt på, jeg var trøtt og lei men kunne jo ikke si nei når han stod der... 20 minutters omvei og han gav meg ikke ei jævla krone. Ikke rart folk som jobber i olja er rike. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hvorfor kan ikke folk skjønne at når jeg legger ut en moped som fremstår som ny, så vil jeg ikke ha bud på halve prisen? Faen til fetthuer! Har det samme problemet med ting jeg setter pris på. Folk må være fette idioter med slik """"pruting"""". Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Refsa: det er greit med Litt pruting. Men når det kommer TYDELIG frem at bud under 7000 ikke engang trengs å sende inn er et bud på 5000 idiotisk. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det irriterer meg at jeg har en Sagem-boks for å se på Riks-TV, koblet via SCART til en eldre Philips CRT-TV som jeg fikk gratis av en snill nabo. Jeg blir aldri klok på disse oppløsnings-greiene. Samme hva jeg gjør, blir det enten tykke, svarte striper på hver side av skjermen, eller mye av menysystemet til Sagem utenfor skjermflaten. Noen som vet om dette blir bedre om jeg kjøper TV der RiksTV er innebygget? I så fall gjør jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg