Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble akkurat mektig irritert. Søsteren min og venninen hennes skulle telte i hagen (søsteren min hadde fått seg nytt telt). Helt harmløst sleep over/pysjamas greier med pc, cd spiller og masse hemmeligheter. Så skal selfølgelig noen gutter ødelegge litt, de begynte med og skremme litt, noe som i mine øyner er harmløst siden jeg har selv vært der som mindreårig. Men så begynner de med vannballonger og begynner å sparke i teltet og diverse annen hærverk.

Har heldigvis bært inn utstyret de hadde med ut og red opp inne for dem, men at de guttene ikke har noe bedre enn å gjøre enn og irritere små jenter som fåresten er opp imot 3-4 år mindre enn dem selv klokken halv 3 på natta er ett mysterium for meg. Ble litt rotete, men men.

Lenke til kommentar

Hvis du klager over at du har for masse penger når inntektskilden din er foreldrestøtte er du virkelig en bortskjemt jævel.

haha er du alvorlig? :wow:

alle i norge er bortskjemt som bare faen, bare fordi du må jobbe i 2 timer for og kjøpe deg en pizza på dolly bettyr ikke at du ikke er bortskjemt..

se på de i afrika de jobber hele dagen for og overleve ikke for og kunne leie seg en dvd ..

:rofl:

Lenke til kommentar

Ble akkurat mektig irritert. Søsteren min og venninen hennes skulle telte i hagen (søsteren min hadde fått seg nytt telt). Helt harmløst sleep over/pysjamas greier med pc, cd spiller og masse hemmeligheter. Så skal selfølgelig noen gutter ødelegge litt, de begynte med og skremme litt, noe som i mine øyner er harmløst siden jeg har selv vært der som mindreårig. Men så begynner de med vannballonger og begynner å sparke i teltet og diverse annen hærverk.

Har heldigvis bært inn utstyret de hadde med ut og red opp inne for dem, men at de guttene ikke har noe bedre enn å gjøre enn og irritere små jenter som fåresten er opp imot 3-4 år mindre enn dem selv klokken halv 3 på natta er ett mysterium for meg. Ble litt rotete, men men.

Det er da du tar frem hageslangen!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lillehammer Kommune. Faens idioter.

Jeg har to kamerater som er hjemløse nå, og kommunen har to stk ledige leiligheter 50 meter unna meg i en kommunal blokk. Her skulle det ikke være noe problem, ikke sant? Å joda. De leilighetene er reservert fordi de kanskje får inn innvandrere som trenger bolig. De nekter etnisk nordmenn å bo der, fordi de muligens trenger de til noen innvandrere. Leilighetene har stått tomme i snart to år!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Scenario: Man låner bil, må fylle diesel, bensinlokket er en rubisk kube. Det irriterer kjempemye og er veldig pinlig. 3 ganger nå skulle jeg fylle diesel men fikk f meg ikke opp lokket. Kom ut folk alle gangene for å hjelpe til, men de står også å knoter lenge med greia. SÅ unødvendig!!!

Lenke til kommentar

Scenario: Man låner bil, må fylle diesel, bensinlokket er en rubisk kube. Det irriterer kjempemye og er veldig pinlig. 3 ganger nå skulle jeg fylle diesel men fikk f meg ikke opp lokket. Kom ut folk alle gangene for å hjelpe til, men de står også å knoter lenge med greia. SÅ unødvendig!!!

du skulle fylle diesel på et bensinlokk :fun::whistle:

irriterer meg at telenor sitt nettverk er helt balle !

Lenke til kommentar

Helvetes bygdekinoen her viser aldri nye filmar. Eg vil sjå Inception sidan eg har høyrt mykje bra og litt dårlig om den. Det er garantert 1 månad -minst- til kinoen har får tak i Inception.

I slike tilfelle brukar piratkopiering å hjelpe, til eg får kjøpt den/sett den skikkeleg. Men ikkje no nei, berre CAM meg her og CAM meg der. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...